Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5480
Sanity penguin wrote:+++ dochter die allereerste trophy ooit behaald heeft. Ongetwijfeld the first of many :p
De opvolging lijkt gegarandeerd :lol:

--- Servers van Batman: Arkham Origins die op 4 december sluiten
+++ De aller moeilijkste trophies zijn bijna binnen, nog maar 1 trophy die wel wat meer mensen vraagt en dan een hoop xp.
--- Servers van Watch Dogs 2 die het maar half tot niet doen. Heb ondertussen al groot deel van de game gedaan en moet eigenlijk enkel nog het verhaal verder uitspelen. Had gehoopt de online trophies 'on the go' te kunnen doen.
--- Online trophies dus... :P
+++ Watch Dogs 2 is wel erg vermakelijk en ik vind hem persoonlijk heel wat beter dan de eerste.
--- Enkel autorijden is kut in de game, het lijkt wel alsof je bij het minste draaien in de bocht gelijk je hele stuur omgooit. Best vaak dak ik plots achterstevoren sta. Enige wat makkelijk is, is 180 graden draaien vanuit stilstand :p

--- 2 weken terug naar huisarts geweest en blijkbaar heb ik een ernstig tekort van vitamine D. Liep er ondertussen al zolang mee rond dat het niet alleen maar vermoeidheid en slecht slapen (vooral veel te vroeg wakker worden) was maar dat ik ook last kreeg van gewrichten (heupen en knieën vooral) en ook enorme concentratie en geheugenproblemen.
+++ Vorige week voor het eerst een 'shot' gekregen van vitamine D en ik merk echt een enorm verschil sindsdien. Vooral mijn concentratie is een heel stuk beter en ik slaap ook beter.
--- Vandaag is blijkbaar een uitzondering wat het inslapen betreft...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5483
Kolm wrote:--- 2 weken terug naar huisarts geweest en blijkbaar heb ik een ernstig tekort van vitamine D. Liep er ondertussen al zolang mee rond dat het niet alleen maar vermoeidheid en slecht slapen (vooral veel te vroeg wakker worden) was maar dat ik ook last kreeg van gewrichten (heupen en knieën vooral) en ook enorme concentratie en geheugenproblemen.
+++ Vorige week voor het eerst een 'shot' gekregen van vitamine D en ik merk echt een enorm verschil sindsdien. Vooral mijn concentratie is een heel stuk beter en ik slaap ook beter.
Toch altijd interessant hoe 1 dingetje zoveel goed/slecht kan doen.
Sanity penguin wrote:+++ dochter die allereerste trophy ooit behaald heeft. Ongetwijfeld the first of many
Gade gaan voor "Father of the Year"? ;)


--- Het zou mijn vader verboden moeten worden om iemand wakker te maken...
--- Irritante hypocrieterij in dit huis... (geen idee of het woord bestaat maar het past hier)
--- Plannen...
--- Teleurgesteld in de CE van RE7 (ook een beetje in de game) ----> +++ Maar goed voor mijn portemonnee
+++ Vnvd Person Of Interest
+++ Heerlijk om mijn broer en zus 5min van Dragon Ball Super te tonen, om ze dan daarna helemaal psyched te zien gaan over hoe het verder zou gaan :cool:

+++ Nog 1 dag voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 8 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 11 dagen voor RE 4-5-6
+++ Nog 30 dagen voor FFXV OST LE
+++ Nog 58 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 68 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...[/quote]
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5484
-- mjin rechteroor doet ambetant O.O
++ straks naar de les, best wel zin in
-- minder zin om in dat wisselvallig weer buiten te komen though
++ gelukkig geen storm zoals gisteren
++ taak milieurecht bijna fini
++ vanavond een nieuwe Walking Dead epi kijken op Fox
-- vind dit seizoen voorlopig niet zo fantastisch
++ benieuwd naar Black Friday, al zal ik wss niks kopen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5488
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:- Mijn playstation network account is gehacked.. :(
Da's wel balen. Kan Sony dat rechtzetten?
Denk t wel. Dit is de mail die ik heb gekregen.
Deze e-mail bevestigt dat uw Sony Entertainment Network aanmeldings-ID (e-mailadres) is gewijzigd.

Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd...

Deze e-mail is naar u verzonden omdat de aanmeldings-ID (e-mailadres) voor de relevante Sony Entertainment Network-account is gewijzigd. Als u uw aanmeldings-ID niet hebt gewijzigd, neem dan a.u.b. contact op met de klantendienst via het volgende adres:

http://sonyentertainmentnetwork.com/support

Het Sony Entertainment Network-team
Sony Network Entertainment Europe Limited
Dus ik heb contact opgenomen met de support afdeling.
Ik snap ook niet wat die hackers met zo'n account willen. T is niet alsof ze geld van mijn account naar een andere kunnen overzetten.