Re: PlayStation Plus

559
Als de PS4 in kwestie je primary PS4 voor je main account is dan hoef je geen psplus te hebben voor die gastaccount om de game te kunnen spelen. In dat geval is het zoals op PS3 dat iedereen alle games van je main account erop kan spelen.
Op een PS4 die niet de primary PS4 van je main account kan je enkel op je main account de games spelen en op de andere accounts niet.

@Roy: Ik geloof dat jij maar 1 PS4 hebt en ik veronderstel dat die dan ook primary is voor je account. Als het goed is kan je dus gewoon op die gastaccount ook je games spelen. Let er wel op dat je je main account uitlogt en niet gewoon wisselt voor je een game start op die gastaccount. Sommige games unlocken trophies voor alle ingelogde gebruikers (The playroom bv). Die gastaccount hoeft geen echte psn-account met adres etc zijn. Hij kan dan enkel niet online gamen geloof ik.
Image

Re: PlayStation Plus

564
Heb even getest op een andere gebruiker en werkt. Dus ik kan alle ps+ downloaden en spelen als andere gebruiker na uitloggen zonder dat die trofeelijst bij mijn acc erop komt. Dan kan ik alles even testen. Good...

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

566
Tip: Stuur een PM naar een mod als je zoiets ziet ipv in het topic zelf te reageren. Het lukt soms niet om alle topics alle dagen te lezen dus zo'n opmerking in een topic valt soms te laat op net zoals het ons soms te laat opvalt dat het off-topic gaat.

Alles wat verdwenen is, is terug te vinden in het afdwaaltopic ;)
Image

Re: PlayStation Plus

569
NTGSruler wrote:Leuke games deze maand!! Allemaal in mijn downloadlijst want Black OPs 3 krijgt voorrang. Zal nog een hele poos zo blijven ook....
Ik vind het juist erg tegenvallen (vooral omdat ik ME2 en BG&E al had). De PS4 games heb ik maximaal een uurtje vol gehouden... Totaal geen fun.

PS: good to have you back! ;)
Image

Re: PlayStation Plus

570
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Leuke games deze maand!! Allemaal in mijn downloadlijst want Black OPs 3 krijgt voorrang. Zal nog een hele poos zo blijven ook....
Ik vind het juist erg tegenvallen (vooral omdat ik ME2 en BG&E al had). De PS4 games heb ik maximaal een uurtje vol gehouden... Totaal geen fun.

PS: good to have you back! ;)
Bwa ik kan er in komen in je commentaar ;) Vond het persoonlijk wel leuke maand deze maand!

En ja probeer hier terug wat meer te zijn!
Image