goh nee, dat laat ik aan jou over Bill.billie91 wrote:Ben alvast wel benieuwd wat onze GomeFrek van deze game gaat vinden. Misschien een review van zijn hand?!
Re: MediEvil
62de release komt nu heel dichtbij, hier nog nieuwe beelden, Scarecrow Fields deze keer !!
63nog iemand die de game reeds binnenhaalde ? ik heb een maat die de game al helemaal tot op het euh bot uitspeelde en hij was positief !
64Ik zie het wel nog zitten voor het te kopen maar ik wacht nog even tot een eventuele Black Friday promoGamefreak wrote:nog iemand die de game reeds binnenhaalde ? ik heb een maat die de game al helemaal tot op het euh bot uitspeelde en hij was positief !
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
65Ik zal hem ook pas veel later kopen, nog genoeg games te spelen. Laat zeker uw ervaringen weten!
66ik zit nu circa halverwege, ja een rastopper is het nog niet maar dat moet ook niet. Maar het is fijn om weer met Fortesque brokken te maken.met0t0 wrote:Ik zal hem ook pas veel later kopen, nog genoeg games te spelen. Laat zeker uw ervaringen weten!
68Nee, alleen de originele versies op de originele platformen. Is er daar iets speciaals aan misschien?Gamefreak wrote:@Metoto, heb jij de psp variant al gespeeld toevallig ?
69die is op heel wat vlakken anders, eigen levels en andere indeling van bepaalde levels.met0t0 wrote:Nee, alleen de originele versies op de originele platformen. Is er daar iets speciaals aan misschien?Gamefreak wrote:@Metoto, heb jij de psp variant al gespeeld toevallig ?
70Goed om te wetenGamefreak wrote:die is op heel wat vlakken anders, eigen levels en andere indeling van bepaalde levels.
Ik zal het toch maar bij deze herwerkte versie houden om herinneringen op te halen
71speel ze gewoon alletwee !met0t0 wrote:Goed om te wetenGamefreak wrote:die is op heel wat vlakken anders, eigen levels en andere indeling van bepaalde levels.
Ik zal het toch maar bij deze herwerkte versie houden om herinneringen op te halen
73Het is blijkbaar wel een relatief makkelijke platinum, dus zeker de moeite om te proberen
74nope, ik heb de game vakkundig uitgelepeld en mijn totaal is 84% van de trophy set, ik ga niet voor de plat, geen interesse inNTGSruler wrote:Heb je deze al platinum Gamefreak?