Staat normaal eerst op dag dan maand.
Anders moet je eens in je ucp kijken.
Edit. Staat idd terug op us.
Zal morgen eens bekijken zit nu bij maten op gsm
Re: Bugs & gewenste functies
62Staat in de admin cp nochtans correct ingesteld op dag-maand-jaar en gmt+1
Je moet echter eens bij je persoonlijke instellingen kijken van je profiel, onder board preferences.
Ieder forumlid kan die weergave naar eigen smaak aanpassen. Zou de onderste functie in dat scherm moeten zijn.
Je moet echter eens bij je persoonlijke instellingen kijken van je profiel, onder board preferences.
Ieder forumlid kan die weergave naar eigen smaak aanpassen. Zou de onderste functie in dat scherm moeten zijn.
63Daar staat het goed, en toch zie ik het nog altijd als maand dan de dag.Sanity penguin wrote:Staat in de admin cp nochtans correct ingesteld op dag-maand-jaar en gmt+1
Weird, maar als het enkel bij mij is kan het geen kwaad
64Bij jou maakt het ook niet echt veel uit.Maxidomino wrote:Daar staat het goed, en toch zie ik het nog altijd als maand dan de dag.Sanity penguin wrote:Staat in de admin cp nochtans correct ingesteld op dag-maand-jaar en gmt+1
65Kan ik hier ook ergens reviews plaatsen, ik heb dat gedeelte nog niet gezien (misschien overheen gekeken).
66Hoi, die hebben we hier nog niet. Eigenlijk hebben we daar de Blog voor. Wat ik me kan herinneren van jouw reviews is dat ze imo goed zijn. Ik zal je iig voordragen bij onze vaste kamer commissie voor de Blog, Tamara en Elexus.billie91 wrote:Kan ik hier ook ergens reviews plaatsen, ik heb dat gedeelte nog niet gezien (misschien overheen gekeken).
Tegelijkertijd wil ik nadenken over een reviews forum.
67Zou wel handig zijn zo'n user reviews ding.
Zo kunnen we ook potentiele blogschrijvers ontdekken
68Ik heb het inmiddels in de Redactie ruimte voorgesteld.ShAmPi wrote:Zou wel handig zijn zo'n user reviews ding.
69Wat ik me herinner van de vorige 2 forums is dat de user reviews voor 90% bestonden uit reviews van billie91. Ik zou hem gewoon toevoegen aan het review team, dan is dat forum eigenlijk al niet meer nodig.
Al zou het natuurlijk wel te overwegen zijn om de reviews naast op de blog ook op het forum te plaatsen(geheel of alleen de samenvatting met een link naar de volledige review op de blog).
Al zou het natuurlijk wel te overwegen zijn om de reviews naast op de blog ook op het forum te plaatsen(geheel of alleen de samenvatting met een link naar de volledige review op de blog).
70Kan je eens controleren hoe het nu staat?Maxidomino wrote:Daar staat het goed, en toch zie ik het nog altijd als maand dan de dag.Sanity penguin wrote:Staat in de admin cp nochtans correct ingesteld op dag-maand-jaar en gmt+1
If (fixed)
then
shampi == awesome
endif
71If (fixed)ShAmPi wrote:Kan je eens controleren hoe het nu staat?Maxidomino wrote:Daar staat het goed, en toch zie ik het nog altijd als maand dan de dag.Sanity penguin wrote:Staat in de admin cp nochtans correct ingesteld op dag-maand-jaar en gmt+1
If (fixed)
then
shampi == awesome
endif
then
shampi == awesome
else
ban == shampi
endif
72Jup, nu staat het er goed!ShAmPi wrote:Kan je eens controleren hoe het nu staat?Maxidomino wrote:Daar staat het goed, en toch zie ik het nog altijd als maand dan de dag.Sanity penguin wrote:Staat in de admin cp nochtans correct ingesteld op dag-maand-jaar en gmt+1
If (fixed)
then
shampi == awesome
endif
dus
Shampi = AWESOME!
73Nice, ik wil namelijk ook wel weer eens een paar andere games reviewen en hier plaatsen. Hopelijk willen anderen hetzelfde doen zodat we hier een mooie hoeveelheid reviews krijgen van games.Sora_Lizard wrote:Hoi, die hebben we hier nog niet. Eigenlijk hebben we daar de Blog voor. Wat ik me kan herinneren van jouw reviews is dat ze imo goed zijn. Ik zal je iig voordragen bij onze vaste kamer commissie voor de Blog, Tamara en Elexus.billie91 wrote:Kan ik hier ook ergens reviews plaatsen, ik heb dat gedeelte nog niet gezien (misschien overheen gekeken).
74Zo kunnen we misschien wat toekomstige schrijvers voor onze blog ontdekkenbillie91 wrote:Nice, ik wil namelijk ook wel weer eens een paar andere games reviewen en hier plaatsen. Hopelijk willen anderen hetzelfde doen zodat we hier een mooie hoeveelheid reviews krijgen van games.Sora_Lizard wrote:Hoi, die hebben we hier nog niet. Eigenlijk hebben we daar de Blog voor. Wat ik me kan herinneren van jouw reviews is dat ze imo goed zijn. Ik zal je iig voordragen bij onze vaste kamer commissie voor de Blog, Tamara en Elexus.billie91 wrote:Kan ik hier ook ergens reviews plaatsen, ik heb dat gedeelte nog niet gezien (misschien overheen gekeken).
75ik heb nog een bug gevonden ! er loopt hier blijkbaar een kwaadaardige kloon van mij rond.... zie blog, indien het niet BozeGozer is die grappig wilt zijn dan vrees ik dat we allen gedoemd zijn
edit:
ontmaskerd Gozer....
edit:
ontmaskerd Gozer....