Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6887
--Te warm
-/+Ontslag genomen op nieuwe job na paar weken
-Waren 12u nachtshiften
-Terug werkzoekende
-Geen goesting om nog in een productieomgeving (fabriek) te werken aan een machine
+Gelukkig blijft ik recht hebben op een werkloosheidsuitkering
+Deelnemen aan Selor procedures
-/+Solliciteren
-Al lang niet gegamed
-De helaasheid der dingen
-Weinig zin hebben
++Sporten
....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6888
RoyVdW wrote:
Elexus wrote:++ geslaagd voor m'n selor testen :D
Welke heb je gedaan? Ik doe ook regelmatig mee als er iets tussenstaat in de regio en dat secundair diploma vereist. Dat is weinig maar ik pak alle kansen. Momenteel één procedure niet geslaagd voor begeleider, één lopend voor coördinator en één volledig geslaagd voor cipier. Nadeel is dat het tergend lang duurt omdat het vanuit de overheid is en er zoveel kandidaten zijn maar als je er binnengeraakt zit je goed tot je pensioen denk.
Generieke screening niveau A voor een functie op masterniveau. Bij de overheid zijn ze idd niet snel heb ik gemerkt. :p

Ot:

++ nog 1 werkdag en verlengd weekend
-- echt moe aan het komen
++ vandaag veel plezier gehad met de collega-studenten, we zaten er alle drie met de slappe lach. Was best hilarisch. :p
-- er zit 1 jongen in het team maar wat een asociale boer is me dat zeg... Gunt ons nog geen 3 woorden per dag of negeert ons gewoon als we wat vragen/zeggen. Zelfs de supervisor vroeg hem waarom hij elke dag met gezicht tot aan de grond rondloopt...
-- na het werk direct in slaap vallen thuis van vermoeidheid waardoor ik natuurlijk niet veel meer aan m'n vrije tijd heb
-- vrachtwagen die me ver van opzij geramd heeft. Ging die plots naar mijn baanvak zonder pinken terwijl hij op het vak stond om rechts af te slaan...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6889
Ben ook van alle generieke erdoor op secundair niveau dan, maar de procedure gaat nog verder met groepsproef en interview en dat is psychologische shit voor mij waar ik haast nooit geslaagd voor ben. Dat zal niet zo simpel geweest zijn die masterniveau jammer dat het puur diploma gebaseerd is dat beperkt je kansen aangezien ik geen hoger diploma heb. Proficiat :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6890
--- Wat een pokkeweer, gewoon ziek geworden van de warmte vandaag en daardoor vroeger naar huis gemoeten van werk. Uiteindelijk paar uur geslapen en daarna ging het weer een beetje.
+++ Even Rocket League met Tjeefkeuh gespeeld en dat was geweldig! :lol:
+++ Ook wat trophyhulp van hem gehad, wie weet lukt het nog om die game opnieuw op 100% te zetten! :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6893
--- Bah, die hitte..., vandaag ist draagelijker...
+++ Mijn FF12 guide <3
--- Gamen tot een minimum beperken is niet een van de liefste dingen die ik doe...
--- Kleine dingetjes die mislukken ergeren me...
+++ Gelukkig een paar dingetjes die wel lukken om me op te beuren...

+++ Nog ??? dagen voor FF12 OST
+++ Nog 34 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 89 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6895
+++ Rocket League met Tjeefkeuh! :cool:
+++ Ball cam ontdekt dankzij Tjeefkeuh, echt dat ik dit niet eerder wist... :L: Zonder dat is de game eigenlijk amper speelbaar omdat je nooit die bal echt goed ziet.
--- Nu nog even mijn dieptezicht inregelen want ik zit altijd net naast/onder/boven/whatever de bal... :|
--- Buikpijn... nog 11 dagen en dan weet ik resultaat van onderzoek, hopelijk hoef ik er niet al te lang meer mee rondlopen want ik ben het kotsbeu!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6897
Kolm wrote:+++ Rocket League met Tjeefkeuh! :cool:
+++ Ball cam ontdekt dankzij Tjeefkeuh, echt dat ik dit niet eerder wist... :L: Zonder dat is de game eigenlijk amper speelbaar omdat je nooit die bal echt goed ziet.
--- Nu nog even mijn dieptezicht inregelen want ik zit altijd net naast/onder/boven/whatever de bal... :|
--- Buikpijn... nog 11 dagen en dan weet ik resultaat van onderzoek, hopelijk hoef ik er niet al te lang meer mee rondlopen want ik ben het kotsbeu!
Gebruik zo goed als nooit balcam. Kut ding :p Alleen als ik terug naar mn doel ga om snel even te kijken waar ie zit. (Is iets makkelijker dan R3 indrukken om achter me te kijken.)

Enige waar die wel handig voor is, zijn de walljumps. Zonder ball cam spring je 11 van de 10 keer mis :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6898
Marty wrote:
Kolm wrote:+++ Rocket League met Tjeefkeuh! :cool:
+++ Ball cam ontdekt dankzij Tjeefkeuh, echt dat ik dit niet eerder wist... :L: Zonder dat is de game eigenlijk amper speelbaar omdat je nooit die bal echt goed ziet.
--- Nu nog even mijn dieptezicht inregelen want ik zit altijd net naast/onder/boven/whatever de bal... :|
--- Buikpijn... nog 11 dagen en dan weet ik resultaat van onderzoek, hopelijk hoef ik er niet al te lang meer mee rondlopen want ik ben het kotsbeu!
Gebruik zo goed als nooit balcam. Kut ding
Image
Alleen als ik terug naar mn doel ga om snel even te kijken waar ie zit. (Is iets makkelijker dan R3 indrukken om achter me te kijken.)

Enige waar die wel handig voor is, zijn de walljumps. Zonder ball cam spring je 11 van de 10 keer mis :D
Dit haha, heb ik ook nooit graag gebruikt.

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image