Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7129
Sora_Lizard wrote::lol :

@ W.O.L.F.: ik heb het sterke vermoeden dat jij je onledig gaat houden met koekjes bakken. : idea:
Ja, druk weekend met bakken en feestje en dan een week werken en stress van punten krijgen. Maar vandaag doe ik niets, beetje opruimen, maar voor de rest niets :p
met0t0 heeft trouwens een berg wafeltjes gebakken hoor :)
gamerke1992 wrote:+++ krakow is een mooie stad : )
+++ vodka
Als je maar genoeg vodka drinkt is alles mooi natuurlijk :p
Kolm wrote:+++ Ribbetjes van bezorgbeer.nl :saint:
En is bezorgbeer een achternaam? Zoals je op schiermonnikoog fietsen huurt bij Soepboer

+++ Afgestudeerd bij deze :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7134
Eerst en vooral dikke proficiat aan alle afgestudeerden. Welcome to the real world :evil: Werken!! :P Nee dikke proficiat.

@Kolm: Wat was nu het resultaat van de MRI scan? En als je die uren slaapt en nog moe bent of voelt dan heb ik slecht nieuws voor je. Vroeger gaan slapen. En ja dat zal in het begin zeer moeilijk zijn maar je bioritme past zich uiteindelijk aan. Ik sta elke dag om 5u15 op om om 7u te beginnen werken. Daarna meestal nog gym en wat huishoudelijk werk en als het goed gaat eventjes gamen. Maar als ik een dag niet tussen 21 en 22u (laat) in mijn bed zit draag ik dat gans de dag erna mee. Vandaar dat ik gisteren dus niet begonnen ben aan PC2. :|

++++ De kans krijgen hier om Project Cars 2 te reviewen!!
---- Het zal wel de nodige timeplanning vergen dit weekend om de review zo snel mogelijk klaar te krijgen.
---- Gisteren dus niet meer kunnen beginnen aan PC2.
---- Vandaag om 15u gedaan met werk en rustdag kwa sport, dus lekker beginnen aan PC2. Nope iets tussen gekomen :angry: Hopelijk deze avond dan.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7135
+/- de wondere wereld van het solliciteren :silly:
++ toch al een aantal mooie vacatures gevonden dus laat ons hopen dat er iets van komt :cool:
++ super veel vrije tijd nu, voor het eerst in 5 jaar, I love it
-- ook wel een beetje saai soms
++ straks eens op bezoek bij m'n meter om te horen hoe het gaat met de nier
-- mijn hond staat op dieet en nu eet ze echt alles op wat ze tegenkomt (hoe vuil ook), lekker :p
-- mijn Buzzypas is vervallen dus nu wordt het ineens redelijk duur om me te verplaatsen, student zijn was wel handig voor die zaken
-- hetzelfde geldt voor mijn Kinepolis student card
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7136
Ok ik zet hier weinig omdat niemand zaken ermee heeft maar zal ook nog eens iets typen en aangezien bovenstaande het over solliciteren heeft kan ik er ook over beginnen.

+/-Ontslag genomen op nieuwe job na paar weken
--Zo saai en kreeg er zelfmoordgedachten van echt klote tsss......
+Waren wel cava collega's
-Had geen leven meer elke dag 6/7 12u shiften 14u van huis 4u opstaan
-Terwijl dat helemaal niet in mijn contract stond dat was 37u
+Vakbond om advies gevraagd
-Mentaal uitputtelijk zombie
-Al een maand niet meer gesport
-Geen goesting meer in dingen
-Zie vrienden heel weinig
-Uitkering voorlopig kwijt nu
+Boeien geld wie wil heeft werk en dat is beter dan ongelukkig zijn
+Mijn gedacht volgen
-/+Terug solliciteren
-Geen zin om in een fabriek te gaan werken via interim ofzo dat ze dat maar afschaffen
+Zal dat mss toch maar doen als makkelijke oplossing om 'in orde' te blijven voor VDAB als actief werkzoekende
-Dat ze me is met rust laten ik kies wat ik doe
-Werken is miserie ik verveel me steeds
-Zonder bachelor en ervaring kom je bijna niet aan de bak wat verwachtten werkgevers
-/+Zal mss maar terug geen studeren, maar ook geen goesting en weet niet wat juist
-Keuzestress
-Ligt het aan mij of de maatschappij?
+Ik ben belangrijk en ik moet naar mezelf zien we zijn toch moderne slaven en nummers niemand zit iets met ons in
+Ik opteer voor een gelijk basisinkomen voor iedereen en schaf alle uitkeringen af (buiten ernstig medische gevallen) en die controlediensten die handenvol geld kosten en creëer een gelukkigere samenleving zoals in de Scandinavische landen bv.
+Maakt mensen actief en geeft meer vrijheid en ondernemerszin
-België is een apenland

+Terug even tijd voor forum
+Gaming = escapisme
+Lego en Meccano tijdverdrijf
+Lezen
+Deze avond eindelijk terug fietsen met de groep
+Goed weer, winter komt eraan lekker fris haat warmte

Bedankt om mijn gezever te lezen, u bent een goed persoon en nog een fijne dag het beste :hi5: :P
....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7138
Proficiat Metoto en W.O.L.F

+++ Nieuw familielid erbij, schoonzus is bevallen
--- Al heel de dag zo moe
+++ Jak & Daxter platinum lonkt
--- Net gezien dat ik al 2 plats onder mijn Nemesis sta ;( :evil:
+++ Ach, die vindt binnenkort werk en dan heeft ze geen tijd meer om te gamen *EVILGRIN* Muahahahahahaha
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.