ahzo, dan heeft een zekere Metoto hier misschien toch nog de kans om zijn rijmanskunsten boven te halen !!NTGSruler wrote:De demo is met 1 dag verlengd. Speelbaar tot 13 oktober 23u.
Re: Gran Turismo Sport
77Hmm denk dat hij eerder tegenop de 43 GB download kijkt..Gamefreak wrote:ahzo, dan heeft een zekere Metoto hier misschien toch nog de kans om zijn rijmanskunsten boven te halen !!NTGSruler wrote:De demo is met 1 dag verlengd. Speelbaar tot 13 oktober 23u.
78Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen
Maar interessante bevindingen die ik al in dit topic en op de blog gelezen heb
Ik moet zeggen dat ik nu een beter beeld heb van hoeveel content er uiteindelijk toch is. Ik koop hem sowieso niet op de release, dus daar zit dan wel misschien nog een gevaar dat er mogelijks niet zoveel mensen meer online zouden zijn binnen een jaar. Ik zal wel zien.
Ik moet zeggen dat ik nu een beter beeld heb van hoeveel content er uiteindelijk toch is. Ik koop hem sowieso niet op de release, dus daar zit dan wel misschien nog een gevaar dat er mogelijks niet zoveel mensen meer online zouden zijn binnen een jaar. Ik zal wel zien.
79allemaal excuses, ge durft gewoon niemet0t0 wrote:Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen
80Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraadGamefreak wrote:allemaal excuses, ge durft gewoon niemet0t0 wrote:Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen
81In Gran Turismo Sport kun je dacht ik nu ook races instellen op professioneel of expert en krijg je zo meer credits. Maar hier zijn het vooral de challenges die dermate moeilijk zijn al is de AI van deze game toch ook eindelijk aangepakt.met0t0 wrote: Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad
82Project Cars is inderdaad een grotere kluif om te verorberen....met0t0 wrote:Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraadGamefreak wrote:allemaal excuses, ge durft gewoon niemet0t0 wrote:Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen
83Da's wel goed om te horen dat er ergens iets van moeilijkheidsgraad mee gemoeid is. Want bij de eerder GT's was het gewoon een kwestie van uw auto goed genoeg af te stellen en dan was geen enkele race te moeilijk. Zeker niet zonder schadeNTGSruler wrote:In Gran Turismo Sport kun je dacht ik nu ook races instellen op professioneel of expert en krijg je zo meer credits. Maar hier zijn het vooral de challenges die dermate moeilijk zijn al is de AI van deze game toch ook eindelijk aangepakt.met0t0 wrote: Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad
84of euh, cheaten, maar dat zou jij nooit doen hé Metoto ? hahamet0t0 wrote:Da's wel goed om te horen dat er ergens iets van moeilijkheidsgraad mee gemoeid is. Want bij de eerder GT's was het gewoon een kwestie van uw auto goed genoeg af te stellen en dan was geen enkele race te moeilijk. Zeker niet zonder schadeNTGSruler wrote:In Gran Turismo Sport kun je dacht ik nu ook races instellen op professioneel of expert en krijg je zo meer credits. Maar hier zijn het vooral de challenges die dermate moeilijk zijn al is de AI van deze game toch ook eindelijk aangepakt.met0t0 wrote: Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad
85Als ge uw auto in Gran Turismo 5 (laatste die ik gespeeld heb) goed genoeg getuned had, voelde het toch wel als valsspelenGamefreak wrote:of euh, cheaten, maar dat zou jij nooit doen hé Metoto ? hahamet0t0 wrote:Da's wel goed om te horen dat er ergens iets van moeilijkheidsgraad mee gemoeid is. Want bij de eerder GT's was het gewoon een kwestie van uw auto goed genoeg af te stellen en dan was geen enkele race te moeilijk. Zeker niet zonder schade
86Vanaf 27 november komen er 3 gratis auto's in de game en vanaf December komt er een GT League
De GT League is een offline singleplayer:
En dit is een gratis update
En in december komen nog de volgende auto's: Mazda — RX-7 Spirit R Type A (FD)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II (R32)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II Nür (R34)
Ford — F-150 SVT Raptor
Lamborghini — Countach LP400
Ferrari — F40
Ferrari — Enzo Ferrari
KTM — X-BOW R
Suzuki — Swift Sport
Volkswagen — Samba Bus Type 2 (T1)
Chris Holstrom Concepts — 1967 Chevy Nova
Chevrolet — Corvette Stingray Convertible (C3)
bron: Playstation Blog
Ford — F-150 SVT Raptor
Ferrari — F40
Ferrari — Enzo Ferrari
KTM — X-BOW R
Suzuki — Swift Sport
87Ik kwam gek toen ik het las en direct gt sport gaan bestellen in gm xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
88ze ondersteunen de game precies goed, zoveel te beter !Marty wrote:Vanaf 27 november komen er 3 gratis auto's in de game en vanaf December komt er een GT League
Ford — F-150 SVT Raptor
Ferrari — F40
Ferrari — Enzo Ferrari
KTM — X-BOW R
Suzuki — Swift Sport
89Ik heb de game in huis gehaald aangezien hij voor de helft van de prijs te koop was dit weekend. Bedankt fsterchele!! Dit is een fantastische game en eigenlijk een must have als fan van de serie. De game slorpt mij helemaal op. Net nu ik 2 weken voor het werk weg moet.
Game van het jaar voor mij.
Game van het jaar voor mij.
90Interessant dat ze er nu toch meer singleplayer opties aan toegevoegd hebben
Ik ben nog te druk bezig met Project CARS, maar nu ben ik toch alweer wat zekerder dat ik deze game ooit koop
Ik ben nog te druk bezig met Project CARS, maar nu ben ik toch alweer wat zekerder dat ik deze game ooit koop