Re: Wat speel je op dit moment?

751
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Ik blijf maar fallout 4 spelen. Zelfs de kleinste onderdelen houden mij tientallen uren bezig. Ik heb amper dingen van de main quest gedaan en ben al lvl 43
Image
Dat had ik in Skyrim
Image

Gevolg was wel dat toen ik aan de main quest begon, deze veel en veel te makkelijk was... In een paar uur was ik erdoor omdat de meeste vijanden maar 1 of 2 slagen meer nodig hadden en ik naar de meeste plekken al kon fast travellen :P
Ja inderdaad, dat zal nu ook wel het geval worden vrees is
Image
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

759
ShAmPi wrote:Lords of the Fallen

HOLY FUCK die eerste baas is moeilijk :)
Ik zit 5min int spel en ik kan eerste baas al niet verslaan :D
ik heb deze game al even in mijn bezit maar wel geleend aan een vriend die niet vies is van uitdagingen. En hij zei me ook dat het een harde noot is om te kraken, hij heeft de game al opgegeven zelfs :silly:

Re: Wat speel je op dit moment?

761
Bijna klaar met Act 2 in MGS4 op The Boss Extreme moeilijkheid. Echt klote dat je geen ammo kan bijkopen...

Edit

Pffffff... Is al om zeep. Heb blijkbaar ergens per ongeluk 1 kill gehaald (raar want gebruik alleen non-lethal wapens). Moet dus nog meer dan een half spel uitspelen op de moeilijkste graad voor ik opnieuw kan beginnen en voor niks... :|
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

762
@Zenmaster: veel succes met het behalen van die platinum van MGS4!!! Zéér verdienstelijke als je die haalt!!

Eventjes Black Ops 3 stoppen, ben bezig nog altijd met de campaign en het behalen van alle acolades en missies op Veteran doen zonder doodgaan. Toch al bijna halfweg.

Tijd om eens een game uit de backlog te doen waar ik zin in heb.
Hitman Absolution. Ligt (staat) al veel te lang op mijn PS3.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

763
zenmaster wrote:Bijna klaar met Act 2 in MGS4 op The Boss Extreme moeilijkheid. Echt klote dat je geen ammo kan bijkopen...

Edit

Pffffff... Is al om zeep. Heb blijkbaar ergens per ongeluk 1 kill gehaald (raar want gebruik alleen non-lethal wapens). Moet dus nog meer dan een half spel uitspelen op de moeilijkste graad voor ik opnieuw kan beginnen en voor niks... :|
Oei, pijnlijk! Had je nog niet op tijd Plus om een oude savegame terug te kunnen halen?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

764
paveman wrote:
zenmaster wrote:Bijna klaar met Act 2 in MGS4 op The Boss Extreme moeilijkheid. Echt klote dat je geen ammo kan bijkopen...

Edit

Pffffff... Is al om zeep. Heb blijkbaar ergens per ongeluk 1 kill gehaald (raar want gebruik alleen non-lethal wapens). Moet dus nog meer dan een half spel uitspelen op de moeilijkste graad voor ik opnieuw kan beginnen en voor niks... :|
Oei, pijnlijk! Had je nog niet op tijd Plus om een oude savegame terug te kunnen halen?
Nope :( Had die ook al geupdate.

Please kill me.

Enige positieve is dat ik nu kan erop los knallen, maar dat moet je op extreme ook niet doen bij een MGS game ¬_¬
Image
cron