Re: Pronken met je Platinums

798
Ik moet wel eerlijk bekennen dat die completion percentage ergens wel een invloed heeft op de games die ik begin en speel. En daar heeft Sterchele volledig gelijk in. Gewoon spelen waar je zin in hebt en je van die voltooiing van trophies niets aan te trekken. Maar toch... Het is natuurlijk ook altijd wel leuk é als je een mooie voltooiingsdrang hebt :P
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat ik pas later ben begonnen met "belang" te hechten aan trophies. Fifa games zijn bij mij bijvoorbeeld dodelijk voor die completion. En ik vind het héél jammer dat ik destijds de platinum niet heb gehaald voor de Socom game. Die servers zijn al jaren gesloten en veels te vroeg naar mijn gedacht. Maar dat had te maken met het overkop gaan van Zipper Interactive die de games maakte. Fifa 10 is ook ééntje dat ik niet meer kan halen. En Fifa 13 zal ook niet lang meer uitblijven.... Maar mijn allereerste platinum was Call of Duty MW2 en ik moet zeggen dat ik toen het "virus" te pakken had. Zeker omdat ik destijds veel meer dan nu met maten speelde en ze mij echt geholpen hadden in de co op op Veteran te doen. Zalig ook gewoonweg die game toen. Nu speel ik veel minder met mensen en dat komt wegens tijdsgebrek. Ook de verschillende tijden dat mensen spelen dat moeilijk is op elkaar af te stemmen. Ik merk van mezelf dat ik tegenwoordig véél meer naar games neig die GEEN online trophies hebben. Of online trophies zoals speel dit type, koop dit, upgrade dat... Maar ik mijd echt lange online trophies tegenwoordig. Ook co op trophies by the way. Eén van de redenen waarom ik F1 2015 heb laten liggen. Enerzijds omdat je een héél seizoen in co op moet doorlopen, zelfs 2x (constructeurs trophy en wereldkampioen trophy) en ook omdat bepaalde trophies echt wel glitchy zijn in F1 2015.

Maar ja trophies... Het is echt een hele goede toevoeging geweest van Sony. Sommige leven ervoor, anderen voelen er totaal niets voor. Maar elk zijn ding, niet? ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

799
Trophies halen op zich maakt me ni zoveel uit. Ik koop meestal enkel games die voor mij top zijn of waar ik iets mee heb en die probeer ik dan wel volledig uit te spelen, en als het te doen is de platinum halen.

De eindcredits van Metal Gear Solid 4 lopen ondertussen :D Direct eens zien of het gelukt is...
Image

Re: Pronken met je Platinums

800
zenmaster wrote:Trophies halen op zich maakt me ni zoveel uit. Ik koop meestal enkel games die voor mij top zijn of waar ik iets mee heb en die probeer ik dan wel volledig uit te spelen, en als het te doen is de platinum halen.

De eindcredits van Metal Gear Solid 4 lopen ondertussen :D Direct eens zien of het gelukt is...
En? En? :P
Image

Re: Pronken met je Platinums

801
Marty wrote:Als je er voor gaat zorg dan wel dat je in ONLINE botzone. In de offline botzone werkt het namelijk niet. Enige wat kan gebeuren is dat er andere mensen je game kunnen joinen, maar dat heb ik maar 2 keer gehad ofzo en ze waren meestal ook snel weer weg
Ja ik merkte dat het offline niet werkt. Jammer, maar ook logisch. Als ge uw match vol steekt met bots, dan kan er toch niemand meer bij?

Re: Pronken met je Platinums

803
NTGSruler wrote:
zenmaster wrote:Trophies halen op zich maakt me ni zoveel uit. Ik koop meestal enkel games die voor mij top zijn of waar ik iets mee heb en die probeer ik dan wel volledig uit te spelen, en als het te doen is de platinum halen.

De eindcredits van Metal Gear Solid 4 lopen ondertussen :D Direct eens zien of het gelukt is...
En? En? :P
:D

Na bijna 5 jaar, :Tp: #6:

The Legendary Hero
Image
Image

Re: Pronken met je Platinums

804
zenmaster wrote:
NTGSruler wrote:
zenmaster wrote:Trophies halen op zich maakt me ni zoveel uit. Ik koop meestal enkel games die voor mij top zijn of waar ik iets mee heb en die probeer ik dan wel volledig uit te spelen, en als het te doen is de platinum halen.

De eindcredits van Metal Gear Solid 4 lopen ondertussen :D Direct eens zien of het gelukt is...
En? En? :P
:D

Na bijna 5 jaar, :Tp: #6:

The Legendary Hero
Image
Damn proficiat. Dat is wel een mooie platinum om toe te voegen aan je collectie. :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

805
zenmaster wrote:
NTGSruler wrote:
zenmaster wrote:Trophies halen op zich maakt me ni zoveel uit. Ik koop meestal enkel games die voor mij top zijn of waar ik iets mee heb en die probeer ik dan wel volledig uit te spelen, en als het te doen is de platinum halen.

De eindcredits van Metal Gear Solid 4 lopen ondertussen :D Direct eens zien of het gelukt is...
En? En? :P
:D

Na bijna 5 jaar, :Tp: #6:

The Legendary Hero
Image
Fantastisch! Mooie platinum hoor!! :smug:

En coolgamer: Ook alweer proficiat!
Image

Re: Pronken met je Platinums

806
Merci mannen :) Deed deugd, keilang aan bezig geweest. Anderhalve maand zogezegd, maar vooral veel uren.

Wist niet dat je kon zien hoe zeldzaam een trophy is. Zijn er hier mensen die LittleBIGPlanet platinum hebben? Ik dacht dat veel mensen die wel zouden hebben, maar blijkbaar redelijk zeldzaam. :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

807
zenmaster wrote:Merci mannen :) Deed deugd, keilang aan bezig geweest. Anderhalve maand zogezegd, maar vooral veel uren.

Wist niet dat je kon zien hoe zeldzaam een trophy is. Zijn er hier mensen die LittleBIGPlanet platinum hebben? Ik dacht dat veel mensen die wel zouden hebben, maar blijkbaar redelijk zeldzaam. :smug:
Ligt waarschijnlijk wel deels aan het feit dat die gratis te krijgen was na die PSN hack en dat veel mensen (inclusief ik) het achteraf maar niks vonden.

Proficiat trouwens

Re: Pronken met je Platinums

808
Tjeefkeuh wrote:
zenmaster wrote:Merci mannen :) Deed deugd, keilang aan bezig geweest. Anderhalve maand zogezegd, maar vooral veel uren.

Wist niet dat je kon zien hoe zeldzaam een trophy is. Zijn er hier mensen die LittleBIGPlanet platinum hebben? Ik dacht dat veel mensen die wel zouden hebben, maar blijkbaar redelijk zeldzaam. :smug:
Ligt waarschijnlijk wel deels aan het feit dat die gratis te krijgen was na die PSN hack en dat veel mensen (inclusief ik) het achteraf maar niks vonden.
Boeeee!! :P Ik vond het wel een leuke, ookal is't misschien meer voor de jongsten. Ik vond de DLC van Metal Gear Solid en Pirates of the Caribbean ook wel tof.
Tjeefkeuh wrote:Proficiat trouwens
Merci ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

810
Ook hier mijn felicitaties zenmaster. Knap werk dat is qua difficulty een 8 dus echt moeilijke plat niet voor mij weggelegd denk ik dat geduld en 8 keer uitspelen insane. Ook al haal ik bijna mijn 70e plat zon moeilijke heb ik niet. Qua difficulty is Motorstorm PR die ik heb de hardste krijgt 9 maar ik was destijds een freak van die game ookal was zie heel frustrerend. Heb veel geluk gehad want race na plat had die ylod. AC Brotherhood krijgt een 7 dus is praktisch moeilijkste die ik heb ook een maand met de mp beziggehouden en hulp van forummers voor die abstergo trofeeën. Daarna tlou 6 en dan Sound Shapes die veelal geluk is. Ja completion ik wil perse 90 halen maar gaat trager als je meer games hebt en Klote die dlc of extended bij uncharted ;p Ik ben content dat ik u deze game heb kunnen verkopen en dus onrechtstreeks mede verantwoordelijk ben voor deze waardige plat whaha
Image
cron