Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

812
Kolm wrote:
dividedx11 wrote:
Kolm wrote:Voor ne werkende mens was het onmogelijk om die vast te krijgen. Tegen dat ik thuis was, was die al uren uitverkocht... :|
Op je werk kan je die toch ook wel even bestellen?
Op het werk worden behoorlijk wat gamegerelateerde dingen geblokkeerd. Het is uiteindelijk wel de bedoeling dat je werkt en niet dat je een hele dag websites van gamestuff zit af te gaan. Via smartphone zou het technisch wel kunnen maar zoiets via smartphone doen is gewoon erg onhandig. De aankondiging ervan was geloof ik op dezelfde dag dus je zou ook het nieuws ervan moeten volgen tijdens het werk en daar heb ik ook de tijd niet voor (los van het feit dat het niet kan).
Uiteraard, maar als je het nou even op voorhand zou vragen zouden er toch wel velen zijn die er geen probleem van maken... Valt natuurlijk ook te zien waar je werkt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

814
RoyVdW wrote:
zenmaster wrote:Das nog es een gedacht... PSX zoeken op kapaza waar een sticker op hangt. :ninja:
Heb er paar maand geleden ook een gekocht op Kapaza en daar zit die tickets nog op met klasse 1 laser product vermelding of wat bedoel je?

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik had in mijn jeugd een zombieskin op mijn psx geplakt.
En door die sticker er zo lang op te laten (tot vorige week) is die heel de tijd krasvrij en UV vrij gebleven.
Dus ook geen vergeling.

maw mijn psx is precies nog maar een dag oud :D
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

817
ShAmPi wrote:Hoe ga je het vergeelde oplossen?

Is niet simpel hoor

Maar het is te doen.
Vele mensen denken dat het vergelen door tabak etc is.
Maar het is eigenlijk door een stof die plastic brandwerend maakt.
En door UV vergeeld dus de plastics.

Het is op te lossen door waterstof peroxide en in zonlicht laten liggen.
Dus ge moet alles loskopelen zodat je de electronica niet onder de waterstof peroxide zwiert :D

Ik heb net een vergeelde snes gekocht dus wanneer ik de snes heb en waterstofperoxide heb en er genoeg zonlicht is zal ik een topic posten van mijn proces :D

Anyway ik had in mijn jeugd mijn psx bestickerd en heb die sticker er vorige week afgehaald. Damn mijn psx is precies nieuw :D
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Is toch meer werk dan ik op voorhand zou gedacht hebben... Denk dat ik hem gewoon een opknapbeurt geef en het geel laat voor wat het is, het valt uiteindelijk ook nog best mee. Ik heb al veel ergere exemplaren gezien. Ik was eigenlijk wel een beetje geïrriteerd op FACTS, op het begin van de dag zag ik 2 PS1's staan op hetzelfde kraam, ene die een beetje vergeeld was en ene die nog perfect wit was. Die beste was 2 euro meer dan die andere, dus daar kon ik niet voor sukkelen. Ik had me voorgenomen om eerst eens alles af te gaan en als ik niets anders (of toch niet veel) kocht, zou ik hem meedoen. Ik ga terug naar het kraam en beide PS1's staan er nog. Ik kijk even rond welke games ik er bij ging kopen en net op het moment dat ik hem wou kopen begint een andere klant tegen de verkoopster en neemt hij de goede PS1 mee... :silly:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

819
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Hoe ga je het vergeelde oplossen?

Is niet simpel hoor

Maar het is te doen.
Vele mensen denken dat het vergelen door tabak etc is.
Maar het is eigenlijk door een stof die plastic brandwerend maakt.
En door UV vergeeld dus de plastics.

Het is op te lossen door waterstof peroxide en in zonlicht laten liggen.
Dus ge moet alles loskopelen zodat je de electronica niet onder de waterstof peroxide zwiert :D

Ik heb net een vergeelde snes gekocht dus wanneer ik de snes heb en waterstofperoxide heb en er genoeg zonlicht is zal ik een topic posten van mijn proces :D

Anyway ik had in mijn jeugd mijn psx bestickerd en heb die sticker er vorige week afgehaald. Damn mijn psx is precies nieuw :D
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Is toch meer werk dan ik op voorhand zou gedacht hebben... Denk dat ik hem gewoon een opknapbeurt geef en het geel laat voor wat het is, het valt uiteindelijk ook nog best mee. Ik heb al veel ergere exemplaren gezien. Ik was eigenlijk wel een beetje geïrriteerd op FACTS, op het begin van de dag zag ik 2 PS1's staan op hetzelfde kraam, ene die een beetje vergeeld was en ene die nog perfect wit was. Die beste was 2 euro meer dan die andere, dus daar kon ik niet voor sukkelen. Ik had me voorgenomen om eerst eens alles af te gaan en als ik niets anders (of toch niet veel) kocht, zou ik hem meedoen. Ik ga terug naar het kraam en beide PS1's staan er nog. Ik kijk even rond welke games ik er bij ging kopen en net op het moment dat ik hem wou kopen begint een andere klant tegen de verkoopster en neemt hij de goede PS1 mee... :silly:
Of je gebruikt haarcreme 40vol (12% waterstofperoxide)
Ik ga het zo eens proberen binnenkort als de zon wat meer schijnt.

@coolgamer. Ziet er tof uit aan cover te zien. Game zegt me niets though
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

824
FUCK YEAH!

Deze console heb ik al maar dan de Sega Master II
Dit is de Sega Master I en is veeeeeel moeilijker te vinden.
Deze I versie werkt zelfs nog met kaartcartridges. (Waarvan er enkele bij zitten)
Deze zijn nog zeldzamer! (kung fu image als voorbeeld, die kleine kaart zijn de kaartcartridges en andere zijn de standaard cartridges)

De knuppel is ook moeilijk te vinden.
En beidde zitten zelfs in box! INCL piepschuim!!!

De volledige prijs voor al dit "goud"?
0,0 € :)
I have awesome friends! :D
Image
Image
Image
Image
cron