Een late gelukkig nieuwjaar
- We gingen eens te voet naar de bakker, bakker 1 was niet open, bakker 2 ook niet, bakker 3 gelukkig wel, 3 kwartier onderweg geweest
+++ Jerome die oefent met zijn gareelke, in de zomer mag hij buiten, maar enkel aan de leiband
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8387wie ? Metoto bedoel je toch ?W.O.L.F. wrote:Een late gelukkig nieuwjaar
- We gingen eens te voet naar de bakker, bakker 1 was niet open, bakker 2 ook niet, bakker 3 gelukkig wel, 3 kwartier onderweg geweest
+++ Jerome die oefent met zijn gareelke, in de zomer mag hij buiten, maar enkel aan de leiband
8388Liever de kat dan ik, in de zomer blijf ik zo veel mogelijk waar het fris is binnenGamefreak wrote:wie ? Metoto bedoel je toch ?
+ Feestdagen alweer overleefd. Het was iets minder druk dan anders. Zeker om daarna rustig naar huis te kunnen en niet in de stress bij mijn ouders en zus te zitten
+ Soms terug eens tijd om wat te gamen
--- Vanaf morgen een stuk verder van huis werken. Het valt nog altijd mee, maar ik had toch liever mijn amper 10 minuten fietsen die ik afgelopen maanden moest doen. Terug pendelen, yuy...
8389+ Jerome was zeer blij met zijn kip van de markt (kleine stukjes maar hoor, geen hele maaltijd) om daarna ook de alpro soya yoghurtpot uit te lukken, who cares if it doesn't contain milk Hij zou alles eten wat wij eten, behalve chocolade, dat lust hij niet (en mag hij niet)
8390ha ok, wat verwarrend. Als er nu sprake was in de post van haarverlies & ontworming wist ik meteen dat het om euh, .... de kat ging hoormet0t0 wrote:Liever de kat dan ik, in de zomer blijf ik zo veel mogelijk waar het fris is binnenGamefreak wrote:wie ? Metoto bedoel je toch ?
+ Feestdagen alweer overleefd. Het was iets minder druk dan anders. Zeker om daarna rustig naar huis te kunnen en niet in de stress bij mijn ouders en zus te zitten
+ Soms terug eens tijd om wat te gamen
--- Vanaf morgen een stuk verder van huis werken. Het valt nog altijd mee, maar ik had toch liever mijn amper 10 minuten fietsen die ik afgelopen maanden moest doen. Terug pendelen, yuy...
8391++++ Van mijn eerste vak ben ik er al door! Je kreeg direct de punten als je de test online had ingediend
Oei, ik heb mijn bericht er precies dubbel ingezet...
8392[* dubbele post verwijderd]Mr.Wolf wrote:++++ Van mijn eerste vak ben ik er al door! Je kreeg direct de punten als je de test online had ingediend
8393--- Same old shit
--- Urgh had panne met de auto, start normaal wanneer Touring afkomt... 160 € weg...
+++ PSVR gekocht, awesome!
--- RemiLore, een game die ik maar moeilijk kan vinden zo te zien
+++ Woot Woot !! Naar Dragon Ball Super Broly movie in de Kinepolis 26 januari !!
--- Urgh had panne met de auto, start normaal wanneer Touring afkomt... 160 € weg...
+++ PSVR gekocht, awesome!
--- RemiLore, een game die ik maar moeilijk kan vinden zo te zien
+++ Woot Woot !! Naar Dragon Ball Super Broly movie in de Kinepolis 26 januari !!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
8394+ HNY PXTR
- Mijn % completion trekt op geen hol nimeer... #kids
8395kijk es wie daar nog eens komt piepen !!zenmaster wrote:+ HNY PXTR
8396Ha die zenmaster! Welcome back!zenmaster wrote:+ HNY PXTR
Lol @ #kids
Ook leuk dat de Captain zich weer es laat zien!
8397??? Welke zak met lekkers hebben we opengetrokken dat nu plotseling twee verloren zielen zich vrijwel tegelijk melden?
Hoe dan ook, welkom terug!
Hoe dan ook, welkom terug!
8398--- Mijn opa is heel plots terminaal ziek, op nog geen half jaar zit zijn buik vol tumoren, weet het al een week maar het is echt heel zwaar
8399Sterkte W.O.L.F.!! (En met0t0 ook een beetje)
Het zijn zeker zeer zware berichten om te moeten verwerken... als er iets is dat we kunnen doen...
Het zijn zeker zeer zware berichten om te moeten verwerken... als er iets is dat we kunnen doen...
8400Sterkte W.O.L.F. Voor zoiets zijn geen woorden.