Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

849
paveman wrote:
zenmaster wrote:(digitale versie)
Ook nog Dead Nation + Road of Devastation en alle Batman Arkham City DLC met paaskorting. :cool:
Je zit flink in de MGS sfeer he bawzmaster eh.. zenmayne?! :)
Lol :P Ben een heel grote fan en heb spijt dat ik tijd geleden alles heb weggedaan... En nu kan je ze kopen voor een derde van de prijs +5 jaar geleden als je geduld hebt. Zoals MGS3 Subsistence, mint voor 12 euro :D Ben nog old school, heb liever een doosje, disc en boekje dat ik kan vastpakken in plaats van digitale games.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

850
zenmaster wrote:
paveman wrote:
zenmaster wrote:(digitale versie)
Ook nog Dead Nation + Road of Devastation en alle Batman Arkham City DLC met paaskorting. :cool:
Je zit flink in de MGS sfeer he bawzmaster eh.. zenmayne?! :)
Lol :P Ben een heel grote fan en heb spijt dat ik tijd geleden alles heb weggedaan... En nu kan je ze kopen voor een derde van de prijs +5 jaar geleden als je geduld hebt. Zoals MGS3 Subsistence, mint voor 12 euro :D Ben nog old school, heb liever een doosje, disc en boekje dat ik kan vastpakken in plaats van digitale games.
Oh, ik ben net zo old school, hoor! :D Tenminste: tenzij de prijs van digitaal t.o.v. fysiek stukken scherper is en het een leuke, maar niet bijzonder game is (of ik heb 'm al op een ouder platform). Dan wil ik nog wel eens wat digitaal doen.
Image