Re: PlayStation 5

872
Sjeezes... ik heb eindelijk de games in de PSPlus Collection kunnen claimen... Ik had op PC al heel de store en die PSPlus site afgezocht en kon niks vinden. Je moet het dus blijkbaar echt via je PS5 doen. Het is niet voldoende dat er ergens een PS5 aan je account hangt om het zo te unlocken ergens op de PC store.

Ik mis trouwens ook de winkelwagen wel... 1 mail per gekocht ding ipv vroeger 1 mail per winkelwagen van max 10 items.
Image

Re: PlayStation 5

874
Hmm, ik had gisteren mijn controller in de voorste usb poort gestopt en dan mijn ps5 op rust modus gezet, maar blijkbaar laadt hij deze dan niet meer op? Had ook mijn instelling van besparing op optimaal gezet, waardoor ik dacht dat deze wel zou werken...
Image

Re: PlayStation 5

875
De voorste usb poort werkt op een of andere manier niet met opladen in rust mode. Je moet een van de achterste poorten gebruiken
Some users have reported fixing the problem by tweaking Rest Mode's USB power supply settings (navigating to Settings>System>Power Saving>Features Available in Rest Mode>Supply Power to USB Ports>Always), but others - including some, but not all, of Screen Rant's gaming editors with PS5s - have seen no change in front-USB charging after making this adjustment. The only consistent fix appears to be a simple, if inconvenient, one:

Instead of using the front port, plug the PS5 controller into one of the system's rear USB ports while it's in Rest Mode.
Image

Re: PlayStation 5

876
Hebben jullie ook dat je geen prijzen kan zien in de Desktop PSN store? Ik wou de black friday aanbiedingen bekijken, maar ik zie dus bij het openen van een specifieke game alleen een blurry screenshot, met daaronder een leeg zwart vak waar de prijs zou moeten staan.
Image

Re: PlayStation 5

877
Ik kan gewoon alles zien. De prijzen staan bij mij ook gewoon al in het overzicht. Ik hoef dus niet specifiek de game te selecteren om de prijzen te zien. Doe ik dat wel dan zie ik alsnog alle prijzen en niks blurry

Wat ik alleen niet kan is via de ps app games kopen omdat ik me daar niet kan aanmelden. Kan op aanmelden klikken maar dan gebeurt er niets
Image

Re: PlayStation 5

878
Mr.Wolf wrote:Hmm, ik had gisteren mijn controller in de voorste usb poort gestopt en dan mijn ps5 op rust modus gezet, maar blijkbaar laadt hij deze dan niet meer op? Had ook mijn instelling van besparing op optimaal gezet, waardoor ik dacht dat deze wel zou werken...
Ik geloof dat in die setting van optimaal, er helemaal niks van updates en opladen gedaan wordt. Lees even goed de beschrijving bij elke setting als je het via het settings menu aan past.
gamerke1992 wrote:Hebben jullie ook dat je geen prijzen kan zien in de Desktop PSN store? Ik wou de black friday aanbiedingen bekijken, maar ik zie dus bij het openen van een specifieke game alleen een blurry screenshot, met daaronder een leeg zwart vak waar de prijs zou moeten staan.
Ja, dat heb ik ook soms. Hij lijkt dan op dat moment de prijs niet te kunnen ophalen of niet te kunnen bepalen of je de game al hebt. Meestal werkt het dan wel ietsje later maar het is wel irritant.
Marty wrote:Ik kan gewoon alles zien. De prijzen staan bij mij ook gewoon al in het overzicht. Ik hoef dus niet specifiek de game te selecteren om de prijzen te zien. Doe ik dat wel dan zie ik alsnog alle prijzen en niks blurry

Wat ik alleen niet kan is via de ps app games kopen omdat ik me daar niet kan aanmelden. Kan op aanmelden klikken maar dan gebeurt er niets
Idem hier in de app. Ik ben aangemeld en kan vanalles van berichten sturen enzo en ik zie ook vanalles in het store gedeelte. Maar zodra ik dan klik om iets toe te voegen in de winkelwagen krijg ik een knop om in te loggen en die reageert niet.
Image

Re: PlayStation 5

879
Ik denk dat het een tijdelijke storing was, want nu werkt het plots weer.

Ik wou star wars squadrons kopen. Ik heb gelezen dat deze met psvr zo goed is, maar dat het soms blurry kan zijn doordat de PS4 pro wat rekenkracht mist. Bij de PS5 zou er een duidelijk verschil zijn en blijft alles relatief helder. Dus een ideale game om nu al te kopen en later op de PS5 verder van te genieten.

Iemand deze al gekocht en eventueel zelf het verschil gezien tussen PS4 en PS5 in VR?
Image

Re: PlayStation 5

880
gamerke1992 wrote:Hebben jullie ook dat je geen prijzen kan zien in de Desktop PSN store? Ik wou de black friday aanbiedingen bekijken, maar ik zie dus bij het openen van een specifieke game alleen een blurry screenshot, met daaronder een leeg zwart vak waar de prijs zou moeten staan.
Chrome?
Gebruik eens mozilla ofzo.

Is gewoon een kutstore op pc. Ondersteunt zelfs niet alle top browsers 100%
Image

Re: PlayStation 5

881
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:Hebben jullie ook dat je geen prijzen kan zien in de Desktop PSN store? Ik wou de black friday aanbiedingen bekijken, maar ik zie dus bij het openen van een specifieke game alleen een blurry screenshot, met daaronder een leeg zwart vak waar de prijs zou moeten staan.
Chrome?
Gebruik eens mozilla ofzo.

Is gewoon een kutstore op pc. Ondersteunt zelfs niet alle top browsers 100%
Het is eerder dat hij het soms niet doet en meestal wel gewoon werkt, dus ik denk dat er ergens met het ophalen van de data iets niet goed gaat.

In de app merk ik dat de hele app snel is tot er iets van de store moet komen en dan is het plots heel traag.
Image

Re: PlayStation 5

885
Aaaargh. Er waren pre orders vandaag in carrefour voor levering in december. Ik ben iets later gaan winkelen vandaag omdat ze een bureau kwamen leveren. Ik schuif vol goede moed aan en de persoon voor mij heeft net de laatste :cry:
Image
cron