Baldur's gate 3

1
Ik was verbaasd toen ik zag dat deze hier nog ontbrak.

Met review scores die gemiddeld tussen 95-100% zitten, is deze game ongetwijfeld een parel.

Image
Wie speelt het nog en welke class heb je gekozen?

Ik ben voor een Bard gegaan, want de sterkte in deze game zijn volgens mij de dialogen en daar is een Bard natuurlijk ideaal voor.
Image

Re: Baldur's gate 3

2
Het zal zeker wel een goede game zijn, maar ik heb er nooit aan gedacht om hem te kopen omdat ik helemaal niks met Dungeons & Dragons heb. Mensen die de game spelen, kennen jullie Dungeons & Dragons wel en hebben jullie het gevoel dat het essentieel is om de game te kunnen smaken?

Re: Baldur's gate 3

4
met0t0 wrote: 24 Aug 2024 16:20 Het zal zeker wel een goede game zijn, maar ik heb er nooit aan gedacht om hem te kopen omdat ik helemaal niks met Dungeons & Dragons heb. Mensen die de game spelen, kennen jullie Dungeons & Dragons wel en hebben jullie het gevoel dat het essentieel is om de game te kunnen smaken?
Ik heb ook geen eerdere ervaring met D&D en toch ben ik helemaal verslaafd aan de game na 30 uur.
Image

Re: Baldur's gate 3

5
Ik vermoed dat Marty deze ook wel zal spelen of gespeeld hebben. Heb net eens wat gameplay ervan bekeken en het is echt niet mijn ding. Al zit de sfeer in de game volgens mij echt wel goed. De stemmen vind ik fantastisch gedaan. Zen, maar krachtig. Ik kan mij perfect voorstellen eens je erin zit, je de tijd volledig uit het oog verliest!
Image
cron