Re: GTA V

3
Volgende week komen, samen met de Heists, nog 2 nieuwe "activiteiten" naar GTA Online.
De eerste is Daily Challenges: elke dag zouden 3 nieuwe challenges online komen. Hoe vaker je ze complete, des te meer dollars je ermee verdient.
Het tweede is een nieuwe PvP activiteit, "Adversary mode" genaamd. Deze unlock je door Heists te spelen, hierin zitten 3 verschillende modi:
- Come out to play: 2 teams, hunters en runners. Hunters moeten runners opjagen terwijl zij naar een bepaalde locatie trachten te gaan
- Siege Mentality: 4 vs 6 modus, 4 man verdedigt een bepaalde locatie die aangevallen wordt door een team van 6 spelers
- Haste La Vista: fietsters tegen truckers zonder wapens, fietsers moeten naar een bepaalde locatie, terwijl truckers ze omver proberen te rijden
PSN tichke
Image

Re: GTA V

6
gamerke1992 wrote:Ik heb het nog voor op mijn ps3 liggen, maar ik vond die laadtijden veel te lang in de Online.
Je bedoelt voor te connecten op een server? Want voor de rest zijn er amper laadtijden.
Connecten op servers is wel een pak beter als bij launch ;)

Morgen is het zo ver! Heb gelezen dat een Heist gemakkelijk 3 uur tijd neemt :)
PSN tichke
Image

Re: GTA V

10
Grrrr, ik krijg het al van sommigen hun reacties op andere fora!
Den eerste dat hier komt zagen dat em ni genoeg geld krijgt uit een Heist en dat je beter jobs als Rooftop rumble 'kan farmen', wel doe dat dan!

Echt waar, dan krijgen ze iets deftigs GRATIS, dan moeten ze zagen dat ze geen miljoenen dollars krijgen. Als er nu nog ene komt zagen dat em geen trophy krijgt wordt ik helemaal zot!
PSN tichke
Image

Re: GTA V

12
Heist zijn zalig in online, lekker middagje vertoefd.
Alleen wel jammer dat je soms maar 0 levens heb en dat soms je team maat steeds dood gaat kan je steeds opnieuw beginnen..
Image

Re: GTA V

13
tichke wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb het nog voor op mijn ps3 liggen, maar ik vond die laadtijden veel te lang in de Online.
Je bedoelt voor te connecten op een server? Want voor de rest zijn er amper laadtijden.
Connecten op servers is wel een pak beter als bij launch ;)

Morgen is het zo ver! Heb gelezen dat een Heist gemakkelijk 3 uur tijd neemt :)
Dat was inderdaad om te connecten. Bv tussen een race en weer free roam rondlopen moest ik zonder overdrijven 4-5 minuten wachten. In die tijd zet ik een koffie. Als het nu verbeterd is, ga ik het spel wel nog eens opstarten :D
Image