Re: PlayStation 5

2388
zenmaster wrote: 21 Nov 2024 10:26 Ja, ik vrees ervoor. :lol: Ik ga niet nog een uur zitten refreshen. Ik zie dat hij nu bij Bol zelfs al op €200 staat... :| De camo is daar dan weer goedkoper dan bij PS direct, zelfs met 5% korting.
Wel door een externe verkoper... Dat zijn echt cowboys... Ook met lego :L:

Die 20 euro meer was wel van Bol zelf en dat heb ik nog maar zelden gezien dat ze dat doen. Misschien om scalpers een beetje af te schrikken?
Image

2390
Phew, bij Bol hebben ze wel een behoorlijke screwup gedaan met de verpakking voor verzending vd controllers.
Gewoon in een dik bruin papier gedaan.

Mijne heeft aan 1 hoekje klein deukje en aan ander hoekje een heel klein scheurtje, allemaal vooral zichtbaar voor van die moeilijke mensen zoals ik.

Maar zenmaster de zijne is gewoon squished :(
Image

2394
Sanity penguin wrote: 21 Nov 2024 16:12 Ugh...
Waarom is ruilen geen optie? Omwille van de beperkte voorraad dan? Zou toch niet mogen. Bij zo'n items is de verpakking minstens zo belangrijk als de inhoud, zeker naar potentieel doorverkoopbaarheid in de toekomst.
Inderdaad de beperkte voorraad...

Maar dat iets een collector's item is snappen ze enkel bij de prijs (+20 tov sony) en niet altijd bij het verzenden.
Ze worden gepusht om zo ecologisch mogelijk te verzenden maar slagen daar wel is de plank bij mis.
De Astro bot controller zat wel in een echte omdoos ipv in zo'n papieren zak.

Heb ook wel is een lego set van 400 euro terug gestuurd omdat ze het verzendlabel gewoon op de lego doos hadden geplakt waardoor de doos aan alle kanten beschadigd en gescheurd was. Heb het retourlabel over het verzendlabel geplakt en tegen dat die weer terug was zal wss de helft er al uitvallen.

Het is maar net welk poppetje dat het uiteindelijke inpakken doet, sommige geven er niet zo heel veel om.
Image

2395
Heb je jouw geld dan terug gekregen Kolm? Wslk verkopen ze dit dan als 2ehands. Bol doet er normaal niet moeilijk over en alle Lego die ik er al besteld heb waren verpakt met een omdoos van hen. Het zal zijn om verpakking te besparen, ten koste van de kwaliteit. Heb ooit zelfs cosmetica en condooms terug gestuurd dat geopend was geweest (door mezelf, foute maat te laat opgemerkt op verpakking, ongebruikt uiteraard) en ook gewoon teruggestort. Vele zaken worden gewoon vernietigd. Soms bestel ik gebruikte Lego via het 2ehands onderdeel van bv. Breezy Retourkansjes en dan is de doos vaak ingedeukt en word die zo los opgestuurd wat vrij logisch is en je kan verwachten want dat is duidelijk vermeld bij 'conditie'.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

2396
RoyVdW wrote: 21 Nov 2024 16:54 Heb je jouw geld dan terug gekregen Kolm? Wslk verkopen ze dit dan als 2ehands. Bol doet er normaal niet moeilijk over en alle Lego die ik er al besteld heb waren verpakt met een omdoos van hen. Het zal zijn om verpakking te besparen, ten koste van de kwaliteit. Heb ooit zelfs cosmetica en condooms terug gestuurd dat geopend was geweest (door mezelf, foute maat te laat opgemerkt op verpakking, ongebruikt uiteraard) en ook gewoon teruggestort. Vele zaken worden gewoon vernietigd. Soms bestel ik gebruikte Lego via het 2ehands onderdeel van bv. Breezy Retourkansjes en dan is de doos vaak ingedeukt en word die zo los opgestuurd wat vrij logisch is en je kan verwachten want dat is duidelijk vermeld bij 'conditie'.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
In het geval van die Lego hebben ze een nieuwe gestuurd en die was wel verpakt in een omdoos van bol en dus wel goed aangekomen.
Heel moeilijk deden ze daar gelukkig niet over.

Maar in het geval van de anniversary controllers hebben ze stomweg niks om mee om te wisselen.
Image

2397
Tof om zo je preorder te krijgen. Met de foto's die je hebt kan je dit aanklagen vind ik. Je kan misschien niet omruilen, maar een compensatie zou toch mogen. Bijvoorbeeld die 20 euro extra terug krijgen.

Ben allang blij dat ik mijn Pro via PS Direct besteld heb. Dat is gewoon zeer netjes aangekomen. Benieuwd hoe Bol hun PS5Pro orders verstuurd hebben. Ik hoop dat niemand er eentje krijgt die beschadigd is door de verzending. Nogmaals 800 euro of zelfs 80 euro voor een controller moeten ze gewoon met respect behandelen.
Dit zijn weer zo de momenten met heimwee naar vroeger toen je gewoon de GM kon binnenlopen en je preorder console/whatever kon afhalen of van het rek kon nemen om te kopen.
Image