Re: Wat speel je op dit moment?

3992
paveman wrote: 03 May 2026 23:42 Ongelofelijk. Zo'n lange game en dan nog missable trophies er in stoppen :O Dat is next level sadisme...!
De ontwikkelaars luisteren wel naar de spelers. Er zijn al wat aanpassingen gedaan zodat sommige al niet meer missable zijn.

Maar je moet veel ingame challenges voltooien voor de trophies (daarom zit ik ook pas op 3, bijna 4 trophies).

Er zitten speciale wapens in de game die challenges hebben. Sommige van deze wapens komen maar 1x voor en je kan ze per ongeluk verkopen of doneren.
En sommige kun je upgraden en zodra je dat doet werken bepaalde challenges niet meer omdat het niet meer het juiste wapen is.
Image

3997
Na 8 maanden nog eens een platinum gehaald :) -> NORCO. Niet voor iedereen denk ik, maar ik vond het een heel coole game. Het is meer een point&click verhaal, in een cyberpunk wereld, met top muziek en coole 2D graphics. 20 uur over gedaan, maar ik denk dat je er met minder dan de helft ook wel komt. Ik heb regelmatig de game gewoon aan laten staan terwijl ik met andere dingen bezig was. En geen guide gebruikt of trofeelijst bekeken tot ik hem uitgespeeld had.

Ik ben ondertussen al gestart met NieR Automata, maar het zou kunnen dat ik Mixtape er even tussen doe. Hoor ik goede dingen over en is kort.
Image

3999
Na WRC5 op PSVita nu bezig met WRC3 op PS3.
Ik had de online een paar maanden geleden al gedaan en ben denk ik ruim een half jaar op zoek geweest naar iemand die 10 minuten kon helpen met dat :L:
Echt niemand leek die game te hebben...

De bulk van de game is road to glory waar je stars moet halen in events en hoe meer stars, hoe meer events je unlockt en uiteindelijk ook de 'bosses'.
De eerste paar waren vrij makkelijk. Die hadden stars voor winnen en stars voor ability points, je kan die apart doen als je wil, of allemaal tegelijk.
Enige wat ik moet opletten is dat de stars van het totaal goed blijven optellen. Blijkbaar kan het glitchen als je negatieve ability points haalt en stage opnieuw doen werkt dan ook niet. Elke paar stages maak ik dus maar even een backup voor de zekerheid :q:
Image

4001
met0t0 wrote: 13 May 2026 17:27 Na veel tijd gestoken te hebben in de Can't Cat-ch Me trophy van Stray, heb ik vandaag eindelijk de speed run kunnen doen. Op zich heel goed doenbaar, nergens echte haast :)
Nu kan ik terug verder met Horizon Forbidden West :D
Daar heb ik ook wat tijd moeten insteken. Niets onoverkomelijk maar je moet er toch even bij zijn. De rest van de game is buiten de collectibles puur genot.
Image

4004
Deze week fatsoenlijk aan NieR Automata begonnen. Ik was al gestart, maar niet tot bij het eerste savepoint geraakt en dan aan Mixtape begonnen, die ik nu ook platinum heb gehaald.
Maar Automata is echt top. De graphics, de wereld, de muziek. De liefde dat de makers hebben voor verhaal en details merk je aan alles. Weer genieten met NieR.
Image

4005
Begonnen aan Star Wars: Outlaws.
Ik geraak er precies niet goed mee weg of invested ofzo. Leukste tot nogtoe vind ik het rondhossen op de speedbike. Combat en schieten is ronduit slecht vind ik. Ook de wereld doorkruisen vind ik vaak heel onduidelijk en zit ik dikwijls oeverloos te zoeken naar een ingang ofzo. Wordt hopelijk nog beter maar voorlopig vind ik het geen topper.
Image