En wat zijn je eerste indrukken?Mr.Wolf wrote: 04 Oct 2025 20:43Have fun ermee! Ik ben gisteren ook begonnen aan Yoteigamerke1992 wrote: 04 Oct 2025 17:31 Veel plezier er mee![]()
Ik heb vanwege mijn liefde voor Japan de collector’s edition net besteld van Ghost of Yotei.
![]()
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2477Leuk allemaal, maar vooral voor jou met0t0 (after all this time....!
)! Daar ga je veel plezier aan beleven!
2478Goede timing ook. Veel topgames de laatste tijd en het jaar is nog niet om.
2479Zeer onder de indruk van de graphics wel!gamerke1992 wrote: 04 Oct 2025 21:10En wat zijn je eerste indrukken?Mr.Wolf wrote: 04 Oct 2025 20:43Have fun ermee! Ik ben gisteren ook begonnen aan Yoteigamerke1992 wrote: 04 Oct 2025 17:31 Veel plezier er mee![]()
Ik heb vanwege mijn liefde voor Japan de collector’s edition net besteld van Ghost of Yotei.
![]()
![]()
Verhaal is zeker ook interessant genoeg.
Heb wel de moeilijkheidsgraad naar makkelijk moeten zetten omdat ik in 2 slagen stierf
2480EINDELIJK! Dat heeft lang geduurd. Maar wachten tot je wederhelft er zelf ééntje aanschaft is ook een tactiek natuurlijkmet0t0 wrote: 04 Oct 2025 11:31 PS5 Pro + Disc Drive
W.O.L.F. vond dat het te lang duurde, dus heeft ze hem zelf maar gekocht![]()
![]()
Kun je eindelijk wat mee praten over de huidige generatie games.
Kzou zeggen verken je PS5Pro maar en wacht maar niet te lang om de huidige topgames op de PS5 aan te schaffen en te spelen.
2481Het zal vooral meekijken zijn, maar er staan nog wel wat co-op games op de planningKolm wrote:![]()
![]()
![]()
Welcome to the club!![]()
En geweldig zo'n vrouw! Gaat ze er nu zelf ook op spelen?![]()
Haha, ik heb nog wel een stevige achterstand in te halen...NTGSruler wrote: 09 Oct 2025 17:12 EINDELIJK! Dat heeft lang geduurd. Maar wachten tot je wederhelft er zelf ééntje aanschaft is ook een tactiek natuurlijk![]()
Kun je eindelijk wat mee praten over de huidige generatie games.
Kzou zeggen verken je PS5Pro maar en wacht maar niet te lang om de huidige topgames op de PS5 aan te schaffen en te spelen.
2482Kijk zo'n achterstand heb je blijkbaar nog niet. GoW Ragnarok staat ook al een hele tijd in mijn bibliotheek, maar nog nooit aan toe gekomen. Op dat vlak heb ik ook nog héél wat in te halen!met0t0 wrote: 18 Oct 2025 19:28
Haha, ik heb nog wel een stevige achterstand in te halen...Ik ga waarschijnlijk met God of War Ragnarök beginnen
En dan een aantal games uit de PS4-backlog opstarten
![]()
2483De feestdagen waren niet goed voor mijn backlog, zeker niet nu de PS5 er is...