Re: Wat speel je op dit moment?

4006
Sanity penguin wrote: 08 Jun 2026 13:21 Begonnen aan Star Wars: Outlaws.
Ik geraak er precies niet goed mee weg of invested ofzo. Leukste tot nogtoe vind ik het rondhossen op de speedbike. Combat en schieten is ronduit slecht vind ik. Ook de wereld doorkruisen vind ik vaak heel onduidelijk en zit ik dikwijls oeverloos te zoeken naar een ingang ofzo. Wordt hopelijk nog beter maar voorlopig vind ik het geen topper.
Ai jammer dit te horen. Heb nu de laatste tijd niet direct een nieuwe game begonnen, maar deze interesseerde mij ook wel. Hopelijk wordt het nog beter naarmate je verder geraakt in de game.
Image

4011
Sanity penguin wrote: 08 Jun 2026 13:21 Begonnen aan Star Wars: Outlaws.
Ik geraak er precies niet goed mee weg of invested ofzo. Leukste tot nogtoe vind ik het rondhossen op de speedbike. Combat en schieten is ronduit slecht vind ik. Ook de wereld doorkruisen vind ik vaak heel onduidelijk en zit ik dikwijls oeverloos te zoeken naar een ingang ofzo. Wordt hopelijk nog beter maar voorlopig vind ik het geen topper.
Deze wil ik sowieso ook ooit spelen, al is het maar om andere delen van het Star Wars universum te verkennen zonder dat het met een lightsaber moet. Hopelijk went het nog :)

4014
Bij mij is het Lego 2K Drive. De game kan mij niet echt vasthouden, het is te warm en teveel op televisie wat ik volg met het WK en TdF.

Trouwens als ik héél eerlijk moet zijn: momenteel is mijn goesting en interesse in Playstation laag na hun aankondiging dat ze gaan stoppen met fysieke games.

Ik ga hier niet hypocriet zijn, tis niet dat ik veel fysiek nog heb gekocht. Maar ik vind dat de optie er op zijn minst altijd moet zijn.
Het feit dat Sony vertikt om hier een reactie op te geven met al de pushback die er momenteel is stemt mij somber voor de toekomst van Playstation.
Astro Bot, GT7 zijn games die ik wel speciaal op disc heb gekocht. GTA VI wou ik dat ook maar helaas.

Focus op live-service-games, online only games, PS+ moeten hebben om online te kunnen gamen, verhogen van de PS+ prijzen, verhogen van de PS5 prijzen. Geen kortingen meer voor bestaande abonnees voor PS+.

Wanneer komt er nog eens een consument-vriendelijke beslissing?

Ben totaal geen Microsoft fan, maar het wegvallen van Xbox heeft Playstation in een dominante positie geduwd. Ik hoop dat er de komende tijd en met de launch van PS6 genoeg mensen Playstation de rug gaan toe keren.
Image