Re: Wat speel je op dit moment?
466Als ik tijd heb om te gamen, speel ik MGS V: The Phantom Pain. Net door de eerste chapter (dus de eerste 31 hoofdmissies) en het is nog steeds een fantastische game
Gooi ze allemaal in een mand, doek erover en grabbelen maar!Mr.Wolf wrote:Ik heb nog zoveel liggen dat ik niet meer weet wat ik moet spelen
En ik veronderstel dat je ondertussen al de platinum hebtdividedx11 wrote:Magus
Whut?? Serieus bugje dan...ShAmPi wrote:Niets aangezien ik bij Mad Max de map niet meer kan openen
Naar een luchtballon gaan, opstijgen en de omgeving eens bekijken lost dit op. Staat trouwens ook in het mad max topic.ShAmPi wrote:Niets aangezien ik bij Mad Max de map niet meer kan openen
Voor sommige wordt het verholpen door scrap te looten. Misschien een poging waardShAmPi wrote:Niets aangezien ik bij Mad Max de map niet meer kan openen
Nope, zit nog maar aan 21 % maar doe het op mijn gemak. Ik vind hem eigenlijk bijzonder moeilijk. *lees als: hij is zodanig eentonig en je moet altijd maar hetzelfde doen waardoor het moeilijk wordt voor de geest en kan ik max 20-25 keer per speelsessie (lees per dag) spelen*Kolm wrote:En ik veronderstel dat je ondertussen al de platinum hebtdividedx11 wrote:Magus
Whut?? Serieus bugje dan...ShAmPi wrote:Niets aangezien ik bij Mad Max de map niet meer kan openen