Re: Welke game speelde je het laatste uit?

617
Dark Souls 3
[+] pluspunten
+ De combat zit tussen Dark Souls en Bloodborne in
+ Graphics zijn zeker in orde, vooral de lighting
+ Level en bossdesign is zeer goed, een pak beter dan in Dark Souls 2
+ De weinige nieuwe toevoegingen zijn geslaagd
[+] minpunten
- Veel teveel herhaling en referenties naar elke vorige Souls-game, enkel nieuwkomers en de meest nostalgische fans met rooskleurige bril zullen zich er niet aan storen / ergeren. De Assassin's Creed games verschillen onderling waarschijnlijk meer.
- Weinig onthullingen qua verhaal (volgens wat ik heb kunnen samen puzzelen toch), gewoon meer van hetzelfde
- Onhandig multiplayer matchmaking systeem (hier wordt wel aan gewerkt blijkbaar)
- De klassieke lastige camera speelt een aantal bossfights weer parten
Al bij al goed dat het (toch voor een tijd) de laatste Souls-game is. Zoals ik eerder al zei is het een beetje een best-of compilatie van het voorgaande.
Blijkbaar kunnen Miyazaki en From Software beter overweg met nieuwe franchises dan met sequels.

8,5/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

618
Tjeefkeuh wrote:Dark Souls 3
[+] pluspunten
+ De combat zit tussen Dark Souls en Bloodborne in
+ Graphics zijn zeker in orde, vooral de lighting
+ Level en bossdesign is zeer goed, een pak beter dan in Dark Souls 2
+ De weinige nieuwe toevoegingen zijn geslaagd
[+] minpunten
- Veel teveel herhaling en referenties naar elke vorige Souls-game, enkel nieuwkomers en de meest nostalgische fans met rooskleurige bril zullen zich er niet aan storen / ergeren. De Assassin's Creed games verschillen onderling waarschijnlijk meer.
- Weinig onthullingen qua verhaal (volgens wat ik heb kunnen samen puzzelen toch), gewoon meer van hetzelfde
- Onhandig multiplayer matchmaking systeem (hier wordt wel aan gewerkt blijkbaar)
- De klassieke lastige camera speelt een aantal bossfights weer parten
Al bij al goed dat het (toch voor een tijd) de laatste Souls-game is. Zoals ik eerder al zei is het een beetje een best-of compilatie van het voorgaande.
Blijkbaar kunnen Miyazaki en From Software beter overweg met nieuwe franchises dan met sequels.

8,5/10
heb jij die game al helemaal afgehapseld ?? :O

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

620
Mijn laatste game was Hitman Go die ik heb uitgespeeld. Eigenlijk wel toffe game. Zeker als je zelf eens nadenkt over de mogelijke oplossingen. Gelukkig is er een guide die je behelpt als je het niet goed weet. Makkelijke platinum. Ook leuk dat er héél wat verwijzingen zijn naar de verschillende Hitman games.

7/10
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

621
NTGSruler wrote:Mijn laatste game was Hitman Go die ik heb uitgespeeld. Eigenlijk wel toffe game. Zeker als je zelf eens nadenkt over de mogelijke oplossingen. Gelukkig is er een guide die je behelpt als je het niet goed weet. Makkelijke platinum. Ook leuk dat er héél wat verwijzingen zijn naar de verschillende Hitman games.

7/10
Waarom zou je een guide nodig hebben dan? Of wordt het laatste hoofdstuk (en laatste paar levels chapter 6) nog een heel stuk lastiger dan? Er zijn best een paar levels waar ik wat langer over na moest denken om alle objectives te halen, maar niet zo zwaar lastig om een guide nodig te hebben imo (tenzij je geen geduld hebt en simpelweg een :Tp: wilt natuurlijk...).
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

629
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Gamefreak wrote:daarstraks de verhaalmodus van Dishonored afgesnoept. Best toffe game, kan niet meteen op een minpunt komen....

laat deel 2 maar komen

ik geef deze titel 9 op 10 :cool:
Die scores zijn hier soms nogal overdreven :P
hoezo ? vond je hem niet goed ?
Ik bedoel, "best tof" zie ik als 7. 9 is dan fenomenaal goed.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

630
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Mijn laatste game was Hitman Go die ik heb uitgespeeld. Eigenlijk wel toffe game. Zeker als je zelf eens nadenkt over de mogelijke oplossingen. Gelukkig is er een guide die je behelpt als je het niet goed weet. Makkelijke platinum. Ook leuk dat er héél wat verwijzingen zijn naar de verschillende Hitman games.

7/10
Waarom zou je een guide nodig hebben dan? Of wordt het laatste hoofdstuk (en laatste paar levels chapter 6) nog een heel stuk lastiger dan? Er zijn best een paar levels waar ik wat langer over na moest denken om alle objectives te halen, maar niet zo zwaar lastig om een guide nodig te hebben imo (tenzij je geen geduld hebt en simpelweg een :Tp: wilt natuurlijk...).
Nee maar "puzzelgames" zijn nooit echt mijn ding geweest ondanks dat ik jaren aan een stuk Tetris heb gespeeld :P

Ondertussen is de laatste game die ik heb uitgespeeld de laatste Need for Speed. Lastig te beoordelen. Naar mijn persoonlijke mening heeft deze echt héél weinig om het lijf. Je wordt totaal niet aangemoedigd om tijdens de races door de stad te verkennen en van race naar race te rijden. Je kan gewoon de race aanklikken en ipv je gps te zetten gewoon rechtstreeks aan de start 'gedropt' worden. Op zich spaart het een pak tijd uit, dat wel. Het verhaal is er ééntje dat bijzonder weinig aandacht verdient. Derderangs amateur acteurs die "fake" acteren. Had veel meer ingezeten. De races zelf zijn makkelijk en buiten een paar heb ik zéér weinig iets opnieuw moeten proberen. Wat wel schitterend aangepakt is deze keer is de tuning en het customizen van je verschillende auto's. Werkelijk alles kun je aanpassen en het oogt enorm vet. De decals en painting die je kan sharen met het world wide web is leuk.

Onlangs is er nieuwe gratis DLC verschenen en dat is goed. Ze hebben nu een Prestige lijst gemaakt van races die je kan doen. Moet ik nog eens proberen en ga ik straks verder mee doen, maar het zou blijkbaar een pak moeilijker zijn dan de normale main game races. Ben benieuwd.

6,5/10 krijgt deze van mij. Gelukkig Deal van de Week geweest voor de aanschaf. Zowiezo had ik niet meer gegeven aan de game kwa geld.
Image