Voorspellingen PlayStation Evenement 7 september

1
Iets wat ontzettend vermakelijk is, zijn de voorspellingen of predictions die de gasten van Kinda Funny maken telkens er een persconferentie is op E3 of Gamescom of een andere grote gamesconventie. Zij waren daar vroeger al mee begonnen toen ze nog aan het roer stonden van Podcast Beyond! bij IGN. Zij hebben er dan ook een spelletje van gemaakt. Elke deelnemer maakt 5 voorspellingen en achteraf krijgt iedereen punten als de voorspellingen zijn uitgekomen. De vraag is nu: Waarom doen wij ook zoiets niet?! Hopelijk willen er nog meedoen met dit spelletje. Ik zal beginnen.

1. Volgens mij zal de PlayStation Neo worden voorgesteld (duh), maar hij komt ook uit op 13 oktober samen met PlayStation VR.
2. PlayStation Neo zal €499 kosten.
3. PlayStation 4 zal geen Slim-versie krijgen maar krijgt wel nieuwe kleurtjes en een fikse prijsdaling naar €250
4. Tijdens de persconferentie zal iemand van Rockstar Games op het podium komen en Red Dead Redemption 2 voorstellen.
5. Red Dead Redemption 2 krijgt vervolgens een releasedatum: begin 2017 (januari - maart)

Dappere voorspellingen? Wel ja, maar ze lijken me niet onmogelijk. Hopelijk heeft iedereen nog andere leuke voorspellingen. ^^
Image

Re: Voorspellingen PlayStation Evenement 7 september

2
Een PS4 voor €249 dat lijkt me wel heel goedkoop? Toch weer niet zo'n model met belachelijk weinig GB dan? Goed dat er geen slim komt want ik vind die originele altijd mooier, ze ogen waardevoller en krachtiger.

Ah dat denk jij zie ik net :lol: Dat zal dus geen waar zijn ahah.

1. PS4K zal gwn €399 (of €449) blijven kosten.
2. Gewone PS4 zakt naar €299 waarschijnlijk.
3. PS5 zal ook al ter sprake komen.
4. Er wordt gestopt met produceren voor PS3.
5. PS4 slim versie zal ook wel voorgesteld worden dit is onvermijdelijk als je naar het verleden kijkt elke console heeft het en PS3 zelfs nog een ultra slim.
6. Iedereen met meer dan 50 platinums krijgt een gratis AA-game via PSN. Weet ik veel wat ik hier moet schrijven ken er niks van :D
Image

3
Maxidomino wrote:Iets wat ontzettend vermakelijk is, zijn de voorspellingen of predictions die de gasten van Kinda Funny maken telkens er een persconferentie is op E3 of Gamescom of een andere grote gamesconventie. Zij waren daar vroeger al mee begonnen toen ze nog aan het roer stonden van Podcast Beyond! bij IGN. Zij hebben er dan ook een spelletje van gemaakt. Elke deelnemer maakt 5 voorspellingen en achteraf krijgt iedereen punten als de voorspellingen zijn uitgekomen. De vraag is nu: Waarom doen wij ook zoiets niet?! Hopelijk willen er nog meedoen met dit spelletje. Ik zal beginnen.

1. Volgens mij zal de PlayStation Neo worden voorgesteld (duh), maar hij komt ook uit op 13 oktober samen met PlayStation VR.
2. PlayStation Neo zal €499 kosten.
3. PlayStation 4 zal geen Slim-versie krijgen maar krijgt wel nieuwe kleurtjes en een fikse prijsdaling naar €250
4. Tijdens de persconferentie zal iemand van Rockstar Games op het podium komen en Red Dead Redemption 2 voorstellen.
5. Red Dead Redemption 2 krijgt vervolgens een releasedatum: begin 2017 (januari - maart)

Dappere voorspellingen? Wel ja, maar ze lijken me niet onmogelijk. Hopelijk heeft iedereen nog andere leuke voorspellingen. ^^
Haha die van Red Dead is wel leuk gevonden maar heb het gevoel dat Rockstar zelf een eigen moment kiest om nieuwe games te promoten, verder ben ik het eens met Roy dat de Ps4 denk ik nog niet 250 euro gaat kosten... Maar we zullen het zien :D
Image

4
Eventjes het eerste punt kopiëren :p

2. De PS4 krijgt een lichte make-over, misschien een slim-versie
3. De prijs voor de gewone PS4 gaat naar beneden: nog maximum €299
4. The Last Guardian wordt nog maar eens uitgesteld. Dat zou nog eens nieuws zijn, zo net voor de (eindelijk!) release :p

5
met0t0 wrote:Eventjes het eerste punt kopiëren :p

2. De PS4 krijgt een lichte make-over, misschien een slim-versie
3. De prijs voor de gewone PS4 gaat naar beneden: nog maximum €299
4. The Last Guardian wordt nog maar eens uitgesteld. Dat zou nog eens nieuws zijn, zo net voor de (eindelijk!) release :p
Not funny!! :cry:
Image

9
Tjeefkeuh wrote:
Maxidomino wrote:The Last Guardian wordt zo een ongelofelijke flop. Die game wordt al jaren gehypet, nog veel veel erger dan No Man's Sky en kijk wat er met die game gebeurd is door alle hype.
Image

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
The Last Guardian wordt niet door een team van 10 man gemaakt die jarenlang heel andere games gemaakt hadden.
Nee het team is sowieso groter. Ze zijn gewoon al 9 jaar aan de game aan het sleutelen maar kom. Nog altijd net iets beter dan Final Fantasy XV. :lol:
Image

10
1. T begint met een PS4 slim aankondiging.
2. Vervolgens een paar game trailers van o.a. The Last Guardian, Final Fantasy XV, Persona 5, Mafia 3.
3. Praatje over hun VR bril met de PS4 game Rigs en enkele third party titels.
4. Een release datum en prijzen wanneer de PSVR in de winkels ligt.
5. Een aankondiging en release periode van de PS4 Neo met optionele PSVR bundel.
Einde

We kunnen er wel een wedstrijden van maken wie het dichts bij zit als jullie durven! :smug:

11
FGras wrote:1. T begint met een PS4 slim aankondiging.
2. Vervolgens een paar game trailers van o.a. The Last Guardian, Final Fantasy XV, Persona 5, Mafia 3.
5. Een aankondiging en release periode van de PS4 Neo met optionele PSVR bundel.
Einde

We kunnen er wel een wedstrijden van maken wie het dichts bij zit als jullie durven! :smug:
Eerst goed lezen wat er in de eerste post staat haha. Dat is inderdaad de bedoeling van 5 dingen te voorspellen voor grote persconferenties en daar een wedstrijd rond te maken. Na het evenement zal ik punten optellen etc. Het ziet er al niet goed uit voor mij. Ik dacht dat er geen PS4 slim zou zijn.
Image

Image

12
Maxidomino wrote:
Einde

Eerst goed lezen wat er in de eerste post staat haha. Dat is inderdaad de bedoeling van 5 dingen te voorspellen voor grote persconferenties en daar een wedstrijd rond te maken. Na het evenement zal ik punten optellen etc. Het ziet er al niet goed uit voor mij. Ik dacht dat er geen PS4 slim zou zijn.
Image

Hah, lezen is niemand zijn sterkste kant: Roy met 6 punten en Met0t0 met 4 punten. :lol:

13
FGras wrote:
Maxidomino wrote:
Einde

Image

Hah, lezen is niemand zijn sterkste kant: Roy met 6 punten en Met0t0 met 4 punten. :lol:
Dat is inderdaad een probleempje hah. Bij Roy is het gemakkelijk, gewoon die laatste voorspelling laten vallen. Aan met0t0 ga ik eens vragen of hij nog een vijfde kan bedenken. :P
Image

15
Maxidomino wrote:Aan met0t0 ga ik eens vragen of hij nog een vijfde kan bedenken. :P
Mijn vierde punt telde eigenlijk voor twee :-"
Maar nu serieus :p

2. De PlayStation Neo zal een harde schijf van 2 TB hebben
3. De PS4 krijgt een lichte make-over, misschien een slim-versie
4. De prijs voor de gewone PS4 gaat naar beneden: nog maximum €299
5. The Last Guardian wordt nog maar eens uitgesteld. Dat zou nog eens nieuws zijn, zo net voor de (eindelijk!) release :p