Re: PlayStation VR

213
Voor de mensen die hier de PS VR hebben: welke geluidsbron gebruiken jullie? Hetzelfde (surround, tv, ...) als dat jullie gewoon gamen of kan deze ook vlot gecombineerd worden met een koptelefoon? Want net zo lijkt VR mij de beste ervaring te geven, maar ik weet niet hoe comfortabel het zou zijn?

Re: PlayStation VR

214
met0t0 wrote:Voor de mensen die hier de PS VR hebben: welke geluidsbron gebruiken jullie? Hetzelfde (surround, tv, ...) als dat jullie gewoon gamen of kan deze ook vlot gecombineerd worden met een koptelefoon? Want net zo lijkt VR mij de beste ervaring te geven, maar ik weet niet hoe comfortabel het zou zijn?
Ik gebruik altijd de playstation platinum headset. Deze moet je wel met draad verbinden. Maar dat vind ik niet storend.
Image

Re: PlayStation VR

215
gamerke1992 wrote:Ik gebruik altijd de playstation platinum headset. Deze moet je wel met draad verbinden. Maar dat vind ik niet storend.
Met draad aan de VR verbinden? Want hij kan toch ook gewoon draadloos via de PS4? Of lukt dat niet meer als de VR is aangesloten?

Re: PlayStation VR

216
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik gebruik altijd de playstation platinum headset. Deze moet je wel met draad verbinden. Maar dat vind ik niet storend.
Met draad aan de VR verbinden? Want hij kan toch ook gewoon draadloos via de PS4? Of lukt dat niet meer als de VR is aangesloten?
Draadloos gaat inderdaad niet helaas. Ik had dat toen opgezocht en er was geen mogelijkheid voor.
Image

Re: PlayStation VR

218
De pagina voor het aanvragen van de PSVR adapter voor de PS5 staat live:

https://www.playstation.com/nl-be/get-h ... aptor-faq/

Je hebt het serienummer aan de achterkant van de processing unit nodig om de aanvraag te doen.

Een opmerkelijke tekst onderaan de pagina waar je het formulier invult:
De persoonlijke gegevens die je hierboven hebt verstrekt, worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid. Houd er rekening mee dat het invullen van dit formulier niet garandeert dat je de adapter zult ontvangen.
Een tijdje na invullen kreeg ik een mail en daarin stond:
Over je aanvraag

Je aanvraag voor een PlayStation®Camera-adapter is ontvangen.

We nemen opnieuw contact met je op over de status van je aanvraag. Goedgekeurde aanvragen worden naar verwachting rond half november 2020 verzonden.

Zorg dat je onze uitgebreide Veelgestelde vragen (FAQ) bekijkt voor meer informatie over het gebruik van de PlayStation Camera-adapter: https://playstation.com/camera-adaptor-faq

Hartelijk dank dat je een trouwe PlayStation®VR-eigenaar bent.

Met vriendelijke groet,
Het PlayStation-team
Ik denk dat al die zinnen over 'geen garantie' en 'goedkeuring' te maken hebben met dit:
Iedereen die een PS®VR-headset heeft, komt in aanmerking om een PlayStation®Camera-adapter te ontvangen met een limiet van één per huishouden.
Maar echt heel veel vertrouwen krijg ik er nog niet door... :think:
Image

Re: PlayStation VR

221
gamerke1992 wrote:Aan iedereen met de PSVR, doe jezelf een plezier en start wipeout omega Collection die we bij ps+ gekregen hebben op! Je zal het je niet beklagen.

Ik ben zelfs beter in de game met VR dan flat.
En hoe zit het dan met de misselijkheid? Ik word namelijk nogal snel mottig haha
Image

Re: PlayStation VR

222
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Aan iedereen met de PSVR, doe jezelf een plezier en start wipeout omega Collection die we bij ps+ gekregen hebben op! Je zal het je niet beklagen.

Ik ben zelfs beter in de game met VR dan flat.
En hoe zit het dan met de misselijkheid? Ik word namelijk nogal snel mottig haha
Daar had ik ook echt schrik voor. Ik ben ook al regelmatig misselijk geweest en dat creëerde echt soms een afkeer.

Maar good news! Hier totaaaaal geen last van gehad. Ze passen ook continu hun instellingen aan. Tracks met minder kans op misselijkheid heb je een doorzichtig dak. Bij Tracks met meer bochten en snelheid sluiten ze dit dak gedeeltelijk. Het lijkt dus echt alsof je voertuig zich aanpast :p

Ik het vandaag 2 uur nonstop gespeeld. Er zijn niet veel VR games waar ik dit kan.
Image

Re: PlayStation VR

223
Mhhh, ik heb de adapter net proberen aan te vragen, maar ik krijg de melding "Oops! Something went wrong. Please contact your local distributer or Retailer for support."
Edit: ik ben stom geweest! 0 in plaats van O
Image

Re: PlayStation VR

224
Mr.Wolf wrote:Mhhh, ik heb de adapter net proberen aan te vragen, maar ik krijg de melding "Oops! Something went wrong. Please contact your local distributer or Retailer for support."
Check vooral of je serial wel klopt want die staat er zo klein op dat het verschil tussen bepaalde tekens niet te zien zonder goed licht ;)

Edit: Je edit was sneller dan mijn post :lol:
Image

Re: PlayStation VR

225
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:Mhhh, ik heb de adapter net proberen aan te vragen, maar ik krijg de melding "Oops! Something went wrong. Please contact your local distributer or Retailer for support."
Check vooral of je serial wel klopt want die staat er zo klein op dat het verschil tussen bepaalde tekens niet te zien zonder goed licht ;)

Edit: Je edit was sneller dan mijn post :lol:
Hahaha ja, ik zat net zoals Gollem onder mijn bureau gebukt omdat daar 1000 kabels inzitten, maar heb hem toch maar voor de zekerheid ontkoppeld :D
Image