Re: PlayStation 5
1141 waar staat dit? Bij de vorige aankondiging kreeg ik een mail. Nu niks. Goed nieuws wel!
Is op de blog aangekondigd!zenmaster wrote: 19 Apr 2021 20:02 waar staat dit? Bij de vorige aankondiging kreeg ik een mail. Nu niks. Goed nieuws wel!
Maar volgens mij zijn alle deelnemers automatisch ook de winnaars als de doelstellingen worden gehaald en kan je dus een hoop data krijgen op die manier...13. Lijst met winnaars: Geïnteresseerden kunnen een lijst met winnaars ontvangen door een aan zichzelf geadresseerde en gefrankeerde envelop te sturen naar het adres voor hun regio in onderstaande tabel:
Aanvragen voor de lijst met winnaars moeten uiterlijk 30 dagen na het einde van de volledige promotieperiode zijn ontvangen.
Als een Winnaar niet wil dat zijn/haar naam openbaar gemaakt wordt, moet hij/zij contact opnemen met de Sponsor via het in het Privacybeleid vermelde e-mailadres.
In principe hoef je enkel de twee faceplates te vervangen om een zwarte console te krijgen. Maar... dan moeten er wel eerst custom faceplates zijn en Sony lijkt er nogal moeilijk over te doen. Op dit moment lijkt de site van dbrand ze wel gewoon te verkopen maar daar was een tijdlang juridisch wat gedoe waardoor ze zelfs even alles hadden gecancelled.
Kan je niet gewoon met een zwarte bus spraypaint over de huidige faceplates? Net zo makkelijk volgens mij en kost minder.Kolm wrote:In principe hoef je enkel de twee faceplates te vervangen om een zwarte console te krijgen. Maar... dan moeten er wel eerst custom faceplates zijn en Sony lijkt er nogal moeilijk over te doen. Op dit moment lijkt de site van dbrand ze wel gewoon te verkopen maar daar was een tijdlang juridisch wat gedoe waardoor ze zelfs even alles hadden gecancelled.
Dus als je echt niet kan wachten op faceplates van Sony en mogelijk een risico wil nemen, dan kan je ze hier bestellen:
https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5
Uitlevering is voor de disc versie pas in juni, lijken dus ook niet te kunnen volgen met de productie
Dat is ook een optie maar dan zal het van je ervaring afhangen of je het mooi egaal krijgtFGras wrote: 14 May 2021 21:39 Kan je niet gewoon met een zwarte bus spraypaint over de huidige faceplates? Net zo makkelijk volgens mij en kost minder.