Re: PlayStation 5
108Jullie zijn fantasieloze cultuurbarbaren! (Muv Marty)
Dit model ziet er stijlvol en mega supersonisch uit. Voldoende koeling en van deze tijd met warmhoudplekje voor pizzapunten! Bovendien, zet hem eens op de achterkant! Dat toont ons de Romeinse letter V van 5! Daar is echt over nagedacht!
Dit model ziet er stijlvol en mega supersonisch uit. Voldoende koeling en van deze tijd met warmhoudplekje voor pizzapunten! Bovendien, zet hem eens op de achterkant! Dat toont ons de Romeinse letter V van 5! Daar is echt over nagedacht!
109Als dit effectief de vorm zou zijn van de PS5 zal ik er toch moeten aan wennen. Kwestie de Romeinse letter V...
Vraag mij af hoe ze de PS6 zullen vormgeven dan? Dezelfde vorm als deze met een externe harde schijf in de vorm van een I? Zo krijg je dan deze vorm als je de PlayStation recht zet: VI
Vraag mij af hoe ze de PS6 zullen vormgeven dan? Dezelfde vorm als deze met een externe harde schijf in de vorm van een I? Zo krijg je dan deze vorm als je de PlayStation recht zet: VI
110Ik vind het hellemaal nie schoon ma goe, zal wss nie finale design zijn
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
111Volgens mij hebben de thuis console en de dev kit er nog nooit gelijk uit gezien, dus die kans is idd grootfsterchele23 wrote:Ik vind het hellemaal nie schoon ma goe, zal wss nie finale design zijn
112Ziet er inderdaad wel handig uit om dingen warm te houden
Zou heel gewaagd zijn mochten ze zo'n grote verandering in design doorvoeren, maar dat zullen we volgend jaar wel zien.
Zou heel gewaagd zijn mochten ze zo'n grote verandering in design doorvoeren, maar dat zullen we volgend jaar wel zien.
113Phew, microsoft heeft zijn nieuwe xbox design onthuld en ik hoop vooral dat ze dat niet gaan doen bij PlayStation!
Waar moet ik zo'n toren laten bij de tv? Afhankelijk van de tv zou ik hem er niet eens voor kunnen zetten zoals nu wel het geval is.
Waar moet ik zo'n toren laten bij de tv? Afhankelijk van de tv zou ik hem er niet eens voor kunnen zetten zoals nu wel het geval is.
114Wow! MS has developed their own gravestone!
Mijn govert, hebben ze iets teveel naar Mekka gekeken? Laten ze er dan meteen een desktop pc van maken.
Mijn govert, hebben ze iets teveel naar Mekka gekeken? Laten ze er dan meteen een desktop pc van maken.
115Ik kon et bijna nie geloven dat het de nieuwe xdoos was
119Sora_Lizard wrote:. . . of een 'koel'kast.
zelf vind ik het een vreemd model, niet echt mooi...
120Laten we voorzichtig stellen dat het design iets te wensen overlaat. De meeste straatklinkers hebben hetzelfde model en mijn koelkast ook. Die is overigens dubbeldeurs. Dat dan weer wel.
Er is echter over nagedacht, warme lucht stijgt en laten de ventilatieopeningen nu netjes bovenin zitten. Daarbij komt dat er voor het transport voldoende middelen voorhanden zijn, elke redelijk formaat schoenendoos past.
Er is echter over nagedacht, warme lucht stijgt en laten de ventilatieopeningen nu netjes bovenin zitten. Daarbij komt dat er voor het transport voldoende middelen voorhanden zijn, elke redelijk formaat schoenendoos past.