Re: PlayStation VR

106
Tjeefkeuh wrote:Aan iedereen die vol lof is over de PSVR en/of een gaat kopen: zijn die games dan echt de moeite? Ook al is VR fantastisch, als de games al na een uur uit- of beugespeeld zijn is het toch een miskoop?
Niet alles is lof bij mij en ik ga hem zeker nog niet kopen, net om die reden dat ik nog geen games heb gezien die ik absoluut wil spelen of games heb gezien die je een lange speelduur en herspeelbaarheid gaan geven. Er zitten een paar toffe games bij en er zijn ook nog games die ik nog niet gezien/gespeeld heb (zoals die Rigs - game). Wat je zegt is denk ik de voornaamste reden voor bijna iedereen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation VR

107
Tjeefkeuh wrote:Aan iedereen die vol lof is over de PSVR en/of een gaat kopen: zijn die games dan echt de moeite? Ook al is VR fantastisch, als de games al na een uur uit- of beugespeeld zijn is het toch een miskoop?
Ik denk, zonder VR te hebben geprobeerd, dat het zo zou kunnen zijn als met motion controls. Als het aanslaat is het vooral voor kortere speelsessies en dus in eerste instantie meer voor de casual gamers of gamers die houden van wat afwisseling. Op de Wii heb ik een paar echt goede games gespeeld (SM Galaxy), maar over het algemeen was ik vooral de motion controls snel beu. Toch was het een groot succes. Ik zie in VR ook niet iets wat gamers (uitzondering daar gelaten) tijden achtereen zullen gaan spelen. Maar goed, zoals met alle hardware staat of valt dit met de software. De potentie is gigantisch, maar zoals gezegd zie ik nog maar heel weinig voorbij komen dat de 'hardcore' gamer aan zal spreken.
Wat mij betreft (nogmaals: zonder het te hebben geprobeerd) is het simpelweg een nieuwe categorie net zoals mobile en console gaming een compleet andere ervaring geeft en vaak ook een ander publiek trekt (en soms ook hetzelfde publiek).

Ik laat me echter graag verrassen.
Image

Re: PlayStation VR

109
Tjeefkeuh wrote:Wat mij direct zou kunnen overtuigen is de mogelijkheid om eender welke First Person game in VR te spelen, desnoods downgraded.
Dat is ook een idee waar ik mee zat na het testen van de PS VR. Het zijn al alleen maar first person-games die werken met PS VR en dan werken ze er nog niet eens allemaal mee. Hoe leuk de ervaring ook is, zonder een continue stroom van goede games zal hij nooit echt van de grond komen.

Re: PlayStation VR

111
Tjeefkeuh wrote:Aan iedereen die vol lof is over de PSVR en/of een gaat kopen: zijn die games dan echt de moeite? Ook al is VR fantastisch, als de games al na een uur uit- of beugespeeld zijn is het toch een miskoop?
Niet als de games heel goedkoop zijn :hug:

Ik denk, en hoop toch tenminste, dat je gewoon games ga krijgen met speeluren van +8 uur :idea:
Image

Re: PlayStation VR

115
Gamefreak wrote:ik ga morgen mijn exemplaar halen. Al iemand hier em getest ?
Buiten degenen die hem voor de Blog getest hebben (zie mijn post boven die van u), denk ik niet dat er hem al mensen geprobeerd hebben.

Nu ge hem hebt, wat zijn uw eerste indrukken? :)

Re: PlayStation VR

116
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik ga morgen mijn exemplaar halen. Al iemand hier em getest ?
Buiten degenen die hem voor de Blog getest hebben (zie mijn post boven die van u), denk ik niet dat er hem al mensen geprobeerd hebben.

Nu ge hem hebt, wat zijn uw eerste indrukken? :)
Hij ligt momenteel ziek in bed (motion sickness) :P
Image

Re: PlayStation VR

117
Mij boeit hij mij echt geen zak.
Leuk concept ok.
Maar ik wil niet dat mijn vriedin 400€+ betaald voor iets dat ik bijna niet zal gebruiken...

En ik zeg mijn vriendin omdat ze het wou kopen voor mij, en ikzelf zal het niet rap kopen.
Veel te veel geld voor een accesoire...
Image

Re: PlayStation VR

118
Ik vind er ook niets aan, misschien wel leuk om eventjes uit te proberen maar dat is het dan ook. Heb hierbij hetzelfde gevoel van toen de kinect en ps move uitkwam, een paar jaar en het is alleen nog voor de echte liefhebbers.
Image

Re: PlayStation VR

119
ShAmPi wrote:Mij boeit hij mij echt geen zak.
Leuk concept ok.
Maar ik wil niet dat mijn vriedin 400€+ betaald voor iets dat ik bijna niet zal gebruiken...

En ik zeg mijn vriendin omdat ze het wou kopen voor mij, en ikzelf zal het niet rap kopen.
Veel te veel geld voor een accesoire...
ik heb DE reden voor je over de streep te trekken, hier zeg jij gewoon geen nee tegen !!

http://www.psx-sense.nl/253518/virtual- ... tation-vr/

..... ahum

@patété, ik ga de VR pas zondag onder handen nemen, effe geduld dus !!

Re: PlayStation VR

120
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Mij boeit hij mij echt geen zak.
Leuk concept ok.
Maar ik wil niet dat mijn vriedin 400€+ betaald voor iets dat ik bijna niet zal gebruiken...

En ik zeg mijn vriendin omdat ze het wou kopen voor mij, en ikzelf zal het niet rap kopen.
Veel te veel geld voor een accesoire...
ik heb DE reden voor je over de streep te trekken, hier zeg jij gewoon geen nee tegen !!

http://www.psx-sense.nl/253518/virtual- ... tation-vr/

..... ahum

@patété, ik ga de VR pas zondag onder handen nemen, effe geduld dus !!
Was in de makro daarnet en em lag daar en door deze post heb ik hem maar direct gekocht... :D

niet dus ^^
Image