Firewatch was beter idd, en The Vanishing of Ethan Carter ook bijvoorbeeld...Mr.Wolf wrote:Vond de game er heel erg mooi uitzien, maar miste ergens een beetje spanning. Het was enkel van punt a naar punt b lopen, naar een conversatie luisteren en dan weer verder. Daarom vond ik bv. firewatch zo'n toffe game.Gamefreak wrote:Everybody's is Gone to the Rapture 7/10
game waar je moet uitzoeken wat er in een verlaten dorpje en omstreken gebeurd is.... mooie game maar ik heb me geërgerd dat je soms heel moeilijk vindt waar heen. Ik zag op YouTube een walkthrough waar een soort van lichtbol je gids was, ik zag die bij mij ook af en toe maar vaak was hij in geen velden en wegen te bekennen, ondanks ik quasi alles hetzelfde deed als de persoon in dat filmpje, raar. En dan ook dat je amper kan rennen, het personage gaat vreselijk traag. Als je R2 inhoudt gaat ie iets rapper maar nog veel te traag.
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1277Ik vond het een boeiende ervaring, maar dat het zo traag gaat, heeft er mij ook van weerhouden om voor de platinum te gaan, hoe makkelijk die ook te halen is.
1278mij ook, die gozer loopt in slow motion de hele tijd...met0t0 wrote:Ik vond het een boeiende ervaring, maar dat het zo traag gaat, heeft er mij ook van weerhouden om voor de platinum te gaan, hoe makkelijk die ook te halen is.
1279Zonet met de heer Fortesque van Zarok weer vakkundig kannonenvlees gemaakt.
Medievil dus. Het verrast ergens niet echt maar doet wat het moet doen. Ik vond destijds Resurrection ook al geslaagd. Deze versie volgt meer de lijntjes vergeleken met Resurrection, die meer zijn eigen pad volgde en meer zijn eigen smoel had, door stages die veranderd waren, of die helemaal weg vielen en nieuwe in de plaats. Lastig te zeggen welke, deze, origineel of Resurrection, ik verkies. Ik geef deze versie een 8. Deel 2 moeten ze voor mij part niet opnieuw uitbrengen tot slot.
Medievil dus. Het verrast ergens niet echt maar doet wat het moet doen. Ik vond destijds Resurrection ook al geslaagd. Deze versie volgt meer de lijntjes vergeleken met Resurrection, die meer zijn eigen pad volgde en meer zijn eigen smoel had, door stages die veranderd waren, of die helemaal weg vielen en nieuwe in de plaats. Lastig te zeggen welke, deze, origineel of Resurrection, ik verkies. Ik geef deze versie een 8. Deel 2 moeten ze voor mij part niet opnieuw uitbrengen tot slot.
1280Klopt, maar dat is jammer want zo kan het zijn dat je een gedeelte van het verhaal gemist hebt aangezien je voor de plat alle conversaties moet beluisteren en dus je main path moet doorlopen. Vond het een heel mooi rustgevend spel. Vaak moet je ook wachten of niks doen voor bepaalde trofeeën ja en gaat het heel traag Game is wel heel kort, maar heb ook zelf een guide gebruikt voor al die radio's en magazines. Je moet de game ook uitspelen door naar het einde te lopen wat je kan in een 10-tal minutenGamefreak wrote:mij ook, die gozer loopt in slow motion de hele tijd...met0t0 wrote:Ik vond het een boeiende ervaring, maar dat het zo traag gaat, heeft er mij ook van weerhouden om voor de platinum te gaan, hoe makkelijk die ook te halen is.
1281Ik wou net bewust geen guides gebruiken om de game als ontdekkingstocht te ervaren, dus dan maar geen platinum voor mijRoyVdW wrote:Klopt, maar dat is jammer want zo kan het zijn dat je een gedeelte van het verhaal gemist hebt aangezien je voor de plat alle conversaties moet beluisteren en dus je main path moet doorlopen. Vond het een heel mooi rustgevend spel. Vaak moet je ook wachten of niks doen voor bepaalde trofeeën ja en gaat het heel traag Game is wel heel kort, maar heb ook zelf een guide gebruikt voor al die radio's en magazines. Je moet de game ook uitspelen door naar het einde te lopen wat je kan in een 10-tal minutenmet0t0 wrote:Ik vond het een boeiende ervaring, maar dat het zo traag gaat, heeft er mij ook van weerhouden om voor de platinum te gaan, hoe makkelijk die ook te halen is.
1282bij mij wat ertussen, ik geef weinig om trophies, dat weten de meesten nu wel, dus de boom in voor mij part met die platinum, anderszijds wilde ik ook zo veel mogelijk zelf ontdekken maar ik heb toch 'gespiekt' af en toe....met0t0 wrote:Ik wou net bewust geen guides gebruiken om de game als ontdekkingstocht te ervaren, dus dan maar geen platinum voor mijRoyVdW wrote:Klopt, maar dat is jammer want zo kan het zijn dat je een gedeelte van het verhaal gemist hebt aangezien je voor de plat alle conversaties moet beluisteren en dus je main path moet doorlopen. Vond het een heel mooi rustgevend spel. Vaak moet je ook wachten of niks doen voor bepaalde trofeeën ja en gaat het heel traag Game is wel heel kort, maar heb ook zelf een guide gebruikt voor al die radio's en magazines. Je moet de game ook uitspelen door naar het einde te lopen wat je kan in een 10-tal minutenmet0t0 wrote:Ik vond het een boeiende ervaring, maar dat het zo traag gaat, heeft er mij ook van weerhouden om voor de platinum te gaan, hoe makkelijk die ook te halen is.
1283Assassin's Creed III: Liberation
Nog eens een PS Vita game uitgespeeld. Eindelijk, zou ik zeggen. Want ik ben er in 2015 al eens aan begonnen en toen niet verder gegaan.
Het sprak mij ook allemaal iets minder aan dan de games op console. Het verhaal vond ik niet al te boeiend, al zat de gameplay grotendeels wel goed. Behalve die kostuumwissels, die vond ik verschrikkelijk...
Dus ja, ik ben blij dat ik erdoor geraakt ben, het is een degelijke game, maar ook niet meer dan dat voor mij.
7/10
Nog eens een PS Vita game uitgespeeld. Eindelijk, zou ik zeggen. Want ik ben er in 2015 al eens aan begonnen en toen niet verder gegaan.
Het sprak mij ook allemaal iets minder aan dan de games op console. Het verhaal vond ik niet al te boeiend, al zat de gameplay grotendeels wel goed. Behalve die kostuumwissels, die vond ik verschrikkelijk...
Dus ja, ik ben blij dat ik erdoor geraakt ben, het is een degelijke game, maar ook niet meer dan dat voor mij.
7/10
1284ik dacht dat jij die al lang afgehaspeld had !met0t0 wrote:Assassin's Creed III: Liberation
7/10
1285Call of Duty Modern Warfare op Veteran moeilijkheid. Niet de moeilijkste CoD maar op sommige punten wat irritant. Vond het verhaal zeker goed maar tis niet dat ik een groot "wauw" effect heb ofzo. Game ziet er wel goed uit en Captain Price blijft een icoon.
1287A Way Out, met een maat mits de game enkel per 2 te spelen is, wel op de Xbox One, de PS4 versie vond ik nergens meer. Een straffe game, zo moeten er meer zijn ! 9/10
1288Staat ook nog op m'n wishlist!Gamefreak wrote:A Way Out, met een maat mits de game enkel per 2 te spelen is, wel op de Xbox One, de PS4 versie vond ik nergens meer. Een straffe game, zo moeten er meer zijn ! 9/10
Ik wacht rustig af: mijn maat met wie ik m zou spelen en ik zijn nu eerst nog bezig met Guacamelee! 2 (ook erg leuk met z'n 2).
1289zeker een aanrader !paveman wrote:Staat ook nog op m'n wishlist!Gamefreak wrote:A Way Out, met een maat mits de game enkel per 2 te spelen is, wel op de Xbox One, de PS4 versie vond ik nergens meer. Een straffe game, zo moeten er meer zijn ! 9/10
Ik wacht rustig af: mijn maat met wie ik m zou spelen en ik zijn nu eerst nog bezig met Guacamelee! 2 (ook erg leuk met z'n 2).
1290Detroid: Become human. 9/10
Ik had het wel verwacht, maar wat een fantastische game. Elke keuze die je maakt vormt het verhaal en voelt ook echt alsof het alles kan veranderen. Het verhaal is enorm goed uitgewerkt. Het enige waar ik mij slecht bij voelde was als mijn keuzes niet tot het gewenste effect zorgden. Je probeert om bijvoorbeeld iemand in leven te houden (en dat is ook mogelijk), maar de juiste keuzes maken om dit te bekomen is niet makkelijk. Langs de andere kant is dit dan ook weer een reden wat de game zo goed maakt.
Ik had het wel verwacht, maar wat een fantastische game. Elke keuze die je maakt vormt het verhaal en voelt ook echt alsof het alles kan veranderen. Het verhaal is enorm goed uitgewerkt. Het enige waar ik mij slecht bij voelde was als mijn keuzes niet tot het gewenste effect zorgden. Je probeert om bijvoorbeeld iemand in leven te houden (en dat is ook mogelijk), maar de juiste keuzes maken om dit te bekomen is niet makkelijk. Langs de andere kant is dit dan ook weer een reden wat de game zo goed maakt.