Het is geen PS4 game... Wel PlayStation, dus geen PC ofzo.NTGSruler wrote:@Kolm: oef! Op die manier dus!
De nieuwe heb ik weer geen idee. Aan de graphics te zien vermoed ik geen PS4 game?
Re: Guess the Game
1279Nope... maar Azië is wel de goede richtingfsterchele23 wrote:Ac chronicles China?
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1283Ik heb ff zitten googlen op “psvita ninja game” en volgens mij is het geen Ninja Gaiden maar lijkt het wel op Shinobudo 2: Revenge of Zen van Bandai Namco
1284Op 1 lettertje na correct, dus ik zal het maar goedkeuren want anders hebben we volgend jaar nog niks andersFGras wrote:Ik heb ff zitten googlen op “psvita ninja game” en volgens mij is het geen Ninja Gaiden maar lijkt het wel op Shinobudo 2: Revenge of Zen van Bandai Namco
Volledige titel is "Shinobido 2: Revenge of Zen"
1285Aaaah, typo.Kolm wrote:Op 1 lettertje na correct, dus ik zal het maar goedkeuren want anders hebben we volgend jaar nog niks andersFGras wrote:Ik heb ff zitten googlen op “psvita ninja game” en volgens mij is het geen Ninja Gaiden maar lijkt het wel op Shinobudo 2: Revenge of Zen van Bandai Namco
Volledige titel is "Shinobido 2: Revenge of Zen"
Next:
Guess the Game
1287Haha, ik hoopte men er mee in verwarring te brengen :’) Gefeliciteerd, je mag weer!Kolm wrote:Dreams?
1288Je had de pech dat ik de game recent gespeeld had, anders had het misschien wat langer geduurdFGras wrote:Haha, ik hoopte men er mee in verwarring te brengen :’) Gefeliciteerd, je mag weer!
1289Hmm, unieke grafische stijl die ik mij niet direct bekend voorkomt, geen idee