Re: Wat speel je op dit moment?
1336Ik speel op vakantie wanneer mijn vriendin zich klaar maakt severed op mijn vita. Dat hebben we ooit bij plus gekregen en ik vind het echt leuk.
Nee, ik heb echt geen pc die iets of wat van games zou kunnen draaien, helaasTjeefkeuh wrote:Hebt ge anders geen pc die deftig games zou kunnen draaien? Daar heb ik hem alleszins op gespeeld, met een PS4 controller.met0t0 wrote:Dat is een van de games waar ik het meest naar uitkijk als ik een Xbox One koopTjeefkeuh wrote:Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest
De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.
Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.
De Definitive Edition staat momenteel op Steam aan 50% korting voor €9.99.
dit is dus jouw pc ?met0t0 wrote:Nee, ik heb echt geen pc die iets of wat van games zou kunnen draaien, helaasTjeefkeuh wrote:Hebt ge anders geen pc die deftig games zou kunnen draaien? Daar heb ik hem alleszins op gespeeld, met een PS4 controller.met0t0 wrote:Dat is een van de games waar ik het meest naar uitkijk als ik een Xbox One koopTjeefkeuh wrote:Op aanraden van een vriend: Ori and the Blind Forest
De gameplay is goed en vrij moeilijk (iets tussen Rayman en Guacamelee) en het verhaal is beter dan dat van de gemiddelde animatiefilm.
Waar ik echter meteen door omvergeblazen werd waren de graphics en muziek. De artstyle lijkt wat op Trine, maar veel mooier. De muziek is soms wat generisch en zeemzoet, maar overtreft met momenten Journey, Abzu e.d.
Als enige minpunt zou ik zeggen dat het verplicht manueel saven in het begin nogal frustrerend kan zijn.
De Definitive Edition staat momenteel op Steam aan 50% korting voor €9.99.
Maar ik wil toch sowieso eens een Xbox One kopen hoor
Ik vond dat wel een goede game. Hebt ge de DLC ook?Toon8 wrote:Op pc begonnen met Alan Wake episode 1, vind er eigenlijk niet zoveel aan maar denk dat ik wel zal doorspelen.
Doordat hun licentie voor de muziek verlopen is denk ik niet dat je legaal nog aan de dlc kan komen, voorlopig zie ik alleen maar dat ik de soundtrack kan downloaden.met0t0 wrote:Ik vond dat wel een goede game. Hebt ge de DLC ook?Toon8 wrote:Op pc begonnen met Alan Wake episode 1, vind er eigenlijk niet zoveel aan maar denk dat ik wel zal doorspelen.
Is een aparte game zie ik op PSN dacht dat het DLC was over wat gaat die game en gratis?Toon8 wrote:Freedom cry gratis aan het uitproberen