Ik heb die gisteren ook uitgespeeld. Ik geef het ook een 8,5Mr.Wolf wrote:The Unfinished Swan 8.5/10
Prachtig spel. Mooi verhaaltje. Zo'n spel heb je nog nooit gespeeld. Het was wel kort.
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
137Infamous Second Son (op Good karma, expert mode)
nu nog is spelen op easy in evil karma en dan heb'k plat
138die ga ik binnenkort eens onder handen nemenMr.Wolf wrote:The Unfinished Swan 8.5/10
Prachtig spel. Mooi verhaaltje. Zo'n spel heb je nog nooit gespeeld. Het was wel kort.
139Het is wel makkelijker om het omgekeerd te doen eigenlijkLigeiro wrote:Infamous Second Son (op Good karma, expert mode)
Good Karma op lagere moeilijkheidsgraad, Evil Karma op hogere moeilijkheidsgraad. Maar goed, het is u toch al gelukt
140Khad er eigenlijk geen moeite mee ben maar 5 of 6 keer gestorven omda'k blind een dup basis binnenstormdemet0t0 wrote:Het is wel makkelijker om het omgekeerd te doen eigenlijkLigeiro wrote:Infamous Second Son (op Good karma, expert mode)
Good Karma op lagere moeilijkheidsgraad, Evil Karma op hogere moeilijkheidsgraad. Maar goed, het is u toch al gelukt
1415 of 6 ? ik wel wat meer met zo'n actie xDLigeiro wrote:Khad er eigenlijk geen moeite mee ben maar 5 of 6 keer gestorven omda'k blind een dup basis binnenstormdemet0t0 wrote:Het is wel makkelijker om het omgekeerd te doen eigenlijkLigeiro wrote:Infamous Second Son (op Good karma, expert mode)
142Nihilumbra. Jullie mogen een uitgebreide review verwachten op de blog
143Batman arkham city -> 9/10
Fantastische game die ik met veel plezier een tweede keer heb uitgespeeld. Deze keer heb ik gewoon het hoofdverhaal gespeeld en moet zeggen dat het wat aan de korte kant is, maar de vele en goede zijmissies maken dit natuurlijk wel goed.
Fantastische game die ik met veel plezier een tweede keer heb uitgespeeld. Deze keer heb ik gewoon het hoofdverhaal gespeeld en moet zeggen dat het wat aan de korte kant is, maar de vele en goede zijmissies maken dit natuurlijk wel goed.
144moet je Origins eens proberen, die vond ik nog beter !Toon8 wrote:Batman arkham city -> 9/10
145Heb ik gespeeld, die was grafisch zeer mooi en ook een grote stad om in rond te vliegen. Maar in die game vond ik de gameplay echt wel veel te weinig en spraken veel zijmissies me niet echt aan in tegenstelling tot de arkham city van rocksteady.Gamefreak wrote:moet je Origins eens proberen, die vond ik nog beter !Toon8 wrote:Batman arkham city -> 9/10
146joa kan hé, ieder zijn smaakToon8 wrote:Heb ik gespeeld, die was grafisch zeer mooi en ook een grote stad om in rond te vliegen. Maar in die game vond ik de gameplay echt wel veel te weinig en spraken veel zijmissies me niet echt aan in tegenstelling tot de arkham city van rocksteady.Gamefreak wrote:moet je Origins eens proberen, die vond ik nog beter !Toon8 wrote:Batman arkham city -> 9/10
147TuurlijkGamefreak wrote:joa kan hé, ieder zijn smaakToon8 wrote:
Heb ik gespeeld, die was grafisch zeer mooi en ook een grote stad om in rond te vliegen. Maar in die game vond ik de gameplay echt wel veel te weinig en spraken veel zijmissies me niet echt aan in tegenstelling tot de arkham city van rocksteady.
148Nu ook batman arkham origins blackgate voor de vita uitgespeeld -> 7/10
Vond ik een leuk spel voor op de vita, versta niet echt het negatieve over dit spel volgens de kenners. Ik verwacht niet op mijn vita om een volwaardig ps3 te kunnen spelen. Maar dit was zeker een leuk alternatief.
Het enige minder aan dit spel vind ik dat als je soms moet backtracken dat ik vaak verloren liep, dit werd echter opgelost door zeer vaak de kaart te raadplegen.
Vond ik een leuk spel voor op de vita, versta niet echt het negatieve over dit spel volgens de kenners. Ik verwacht niet op mijn vita om een volwaardig ps3 te kunnen spelen. Maar dit was zeker een leuk alternatief.
Het enige minder aan dit spel vind ik dat als je soms moet backtracken dat ik vaak verloren liep, dit werd echter opgelost door zeer vaak de kaart te raadplegen.
149volledig mee akkoord, ik heb de jaap nog niet uitgespeeld maar dit vind ik ook een minpunt....Toon8 wrote:Nu ook batman arkham origins blackgate voor de vita uitgespeeld -> 7/10
150The Unfinished Swan:
Echt leuk en rustgevend spel. Een spel zonder vijanden. Die ballonnetjes zoeken enzo. Origineel verhaal en gameplay. Ga het herspelen op PS3 voor de trophies. 8/10
Echt leuk en rustgevend spel. Een spel zonder vijanden. Die ballonnetjes zoeken enzo. Origineel verhaal en gameplay. Ga het herspelen op PS3 voor de trophies. 8/10