Re: PlayStation 3

16
Elexus wrote:Gebruiken jullie de PS3 eigenlijk nog veel (en dan spreek ik vooral tegen de PS4 gebruikers onder ons)? Ik vind het zo zonde dat m'n PS3 constant uit staat terwijl ik er nog zoveel op moet spelen, maar ik mis heel snel de vlotheid van de PS4. :/
ik gebruik em nog iedere dag, nog zo veel games te spelen, de ps4 komt voorlopig op de 2e stek :smug:

18
RoyVdW wrote:Speel liever op de PS4 door de vlotheid en betere controller. Oogt ook allemaal mooier vond het jammer dat die Serlock Holmes enkel op PS3 was vorige maand.
De PS4 controller werkt ook gewoon op de PS3. ;) Je moet het helaas wel zonder DualShock doen(deal breaker voor mij).

19
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Speel liever op de PS4 door de vlotheid en betere controller. Oogt ook allemaal mooier vond het jammer dat die Serlock Holmes enkel op PS3 was vorige maand.
De PS4 controller werkt ook gewoon op de PS3. ;) Je moet het helaas wel zonder DualShock doen(deal breaker voor mij).
wanneer ga jij nu de ps4 halen ? toch niet als we met zen allen in het rusthuis zitten ? :q:

20
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
wanneer ga jij nu de ps4 halen ? toch niet als we met zen allen in het rusthuis zitten ? :q:
Rusthuis? Is dat een huis waar geen vrouwen mogen komen? Ik ga een PS4 binnen een aantal jaar halen. Voorlopig nog genoeg backlog en PS3 games om nog te kopen.

21
BozeGozerXrd wrote:
:think: :? :L:
Image

22
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:Ik heb nog teveel games te spelen op de PS3, maar de PS4 spreekt altijd meer aan :p
Waarschijnlijk omdat het langere games zijn die ik nog moet spelen op PS3, zoals de Mass Effect trilogy en Ni No Kuni.
Als je vanaf nu voorlopig alleen nog langere PS4 games koopt lost dat dilemma zichzelf wel weer op. :)
Wat een fantastische strategie :cool:

23
RoyVdW wrote:
BozeGozerXrd wrote:
:think: :? :L:
Image

25
RoyVdW wrote:Begrijp het dus niet hé. Bedoelt u het als een grap dat de DS4 werkt op de PS3 want zonder DS gaat het gwn niet?
Ben verward :dizzy:
Ziet er een lekkere cake uit, mooi gemaakt.
De controller werkt op PS3, maar de trilfunctie niet ;)

26
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Begrijp het dus niet hé. Bedoelt u het als een grap dat de DS4 werkt op de PS3 want zonder DS gaat het gwn niet?
Serieus?? Sinds wanneer? Wist van niks moet ik eens testen :cool: Ja PS3 games werken ook niet op de 4 dus is niet zo vanzelfsprekend dat controllers dan wel werken op beide systemen.
Image

27
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:
Serieus?? Sinds wanneer? Wist van niks moet ik eens testen :cool: Ja PS3 games werken ook niet op de 4 dus is niet zo vanzelfsprekend dat controllers dan wel werken op beide systemen.
Ik had daar ook geen idee van :o Dat moet ik zeker eens uittesten.
Image

28
Er is een bericht op de Japanse PlayStation site verschenen waarbij wordt aangekondigd dat de PS3 de ondersteuning verliest om berichten van/naar de PSVita en PS4 te ontvangen/verzenden. Berichten tussen PS3's sturen zou wel nog steeds mogelijk blijven en games die de berichten gebruiken om invites naar andere PS3's te sturen zouden dus ook nog steeds werken.

Geen idee of het ook mogelijk was om invites van PS3 naar PSVita te sturen, maar dat zal dan wel stoppen met werken vermoed ik. Staat me bij dat er zo een paar games waren, maar ben even niet zeker.
From 30 June, PlayStation 3's ability to exchange messages with other platforms (PS4, PSV, app etc) will be terminated; only exchanging messages between fellow PS3 consoles will still be possible afterwards.
Bron: https://mobile.twitter.com/bk2128/statu ... 3490874368

Vertaling mbv Chrome van bericht dat PlayStation online zette:
Einde van PlayStation®3 gedeeltelijke berichtenservice

Bedankt voor het genieten van PlayStation®.

30 juni 2020 (dinsdag) Womochimashite, PlayStation®3 (PS3) en andere platforms (PlayStation®4 (PS4®) / PlayStation® Berichten App / My PlayStation® / PlayStation®Vita) melding-functie of iets dergelijks tussen de Het is niet als volgt beschikbaar.

Kan niet worden gebruikt:
Stuur berichten van PS3 naar andere platforms.
Stuur berichten van andere platforms naar PS3.
Weergave van game-waarschuwingen tussen PS3 op PS4 / PlayStation Messages-app

De berichtfunctie tussen PS3 en de berichtfunctie tussen andere platforms dan PS3 kan nog steeds worden gebruikt.

Onze excuses voor het eventuele ongemak, maar we stellen uw begrip op prijs.

* Het eindigt opeenvolgend vanaf die datum. De eindtiming kan veranderen afhankelijk van de regio.
Bron: https://www.jp.playstation.com/importan ... /20200327/

Het grootste voordeel dat ik zie: Bij het opstarten van de PS3 na 1-2 maanden, geen bom van berichten pop-upjes meer krijgen van wat ik op de PS4 al gezien heb!
Image

30
Mijn PS3 is sinds mijn verhuis (november 2018) niet meer opgestart... :( Ik heb er nog wel een aantal games op te spelen, het komt er alleen niet van :|
Zou wel handig zijn inderdaad als er dan niet ineens super veel berichten op komen die ik al lang op PS4 gezien heb :cool: