Dan mag Fallout 4 weer op mijn console komen te staan.Mr.Wolf wrote:Fallout kun je ook helemaal aanpassen! Ne maat van mij speelt die met andere controls, terwijl ik de default controls helemaal gewoon ben!FGras wrote:Die eerdere games heb ik nooit gespeeld, daar zou ik nu ook nooit meer aan beginnen.
En, Fallout 4 download ik dan ook nog maar niet als je met driehoekje moet springen.
Alhoewel. Ik meen mij te herinneren dat de eerste Bioshock het ook had. En die game vond ik een 10/10. Het kan dus toch.
De remake van Shadow Of The Colossus heeft nu ook default andere, moderne controls gekregen, maar je kunt ze ook terug zetten naar de gekke controls van vroeger!
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1502Immortals Fenyx Rising 8/10
Goede humor
Leuke stijl
Ni te lang en ni te kort
Een verademing om te spelen na ac valhalla en watch dogs legion
Btw
AC Valhalla 7/10 in het begin 5/10 naar het einde toe.
Veel te veel te collecten. En veel te veel herhaling om dom kistje ofzo te pakken. Hoe verder in game hoe meer ergenis
WD Legions. 5 a 6/10 Heb ik mij doorgejaagd. Zelfs cutscenes geskipped (wat ik anders nooit doe). Geen feeling met karakters. Saai verhaal. Saai spel eigenlijk. Slechtste WD tot nu.
Goede humor
Leuke stijl
Ni te lang en ni te kort
Btw
Veel te veel te collecten. En veel te veel herhaling om dom kistje ofzo te pakken. Hoe verder in game hoe meer ergenis
WD Legions. 5 a 6/10 Heb ik mij doorgejaagd. Zelfs cutscenes geskipped (wat ik anders nooit doe). Geen feeling met karakters. Saai verhaal. Saai spel eigenlijk. Slechtste WD tot nu.
1503Immortals heb ik hier ook klaar liggen. Ik vind Assassin's Creed Valhalla juist heel leuk met al die collectibles. Ik vind dat zelfs verslavend om alles te verzamelen.ShAmPi wrote:Immortals Fenyx Rising 8/10
Goede humor
Leuke stijl
Ni te lang en ni te kort
Btw
Handig om te lezen van wacht dogs, ik ga deze skippen denk ik. Jij bent niet de enige die er zo over denkt.
1504Ik collect ook graag hoor. Maar bij valhalla begon het te eentonig te worden. Oh nee de deur is vast... hup door het spleetje boven of in de muur. Zucht. Wie barricadeerd zijn deur nu als er een gat in u muur zit...gamerke1992 wrote:Immortals heb ik hier ook klaar liggen. Ik vind Assassin's Creed Valhalla juist heel leuk met al die collectibles. Ik vind dat zelfs verslavend om alles te verzamelen.ShAmPi wrote:Immortals Fenyx Rising 8/10
Goede humor
Leuke stijl
Ni te lang en ni te kort
Btw
Handig om te lezen van wacht dogs, ik ga deze skippen denk ik. Jij bent niet de enige die er zo over denkt.
Anyway 160u ver in het spel en ik was het al lang zo beu, beu en nog eens beu. Oddeszy en origins daarintegen vondek plezant om zaken te verzamelen. Maar valhalla heeft me zwaar teleurgesteld
1505op PS4, Crash 4. Zeer geslaagde terugkeer van Crash, ik zet hem op de 2e plaats van mijn favoriet in de reeks. Enkel grootmeester Crash 3 houdt hem onder de knoet. Op het einde werden de levels wel bij momenten wel vervelend en ik vond de game een tikkeltje TE lang. Enfin, meer dan geslaagd. 8.5/10
op PS3, The Chronicles of Riddick. Zijn in principe 2 delen, Butcher Bay & The Dark Athena. Butcher Bay was vaak frustrerend en iewat matig. 6.5/10. The Dark Athena was chiller omdat het minder moeilijk was en ik vond hem dus geslaagder. 7.5/10
op PS3, The Chronicles of Riddick. Zijn in principe 2 delen, Butcher Bay & The Dark Athena. Butcher Bay was vaak frustrerend en iewat matig. 6.5/10. The Dark Athena was chiller omdat het minder moeilijk was en ik vond hem dus geslaagder. 7.5/10
Welke game speelde je het laatste uit?
1506Shadow of the Tomb Raider
8.5/10
Uncharted, maar dan iets meer puzzelen en iets minder schieten. Geweldige game!
Het voelde even alsof ik op vakantie in Zuid Amerika was.
8.5/10
1507Welke Uncharted, de eerste? Hehe ik ben er zkr van dat ik die ook goed zal vinden onze smaken zijn veel gelijklopendFGras wrote:Shadow of the Tomb Raider
8.5/10
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1508Ik zat net je trophy list door te scrollen en inderdaad. Je hebt er wel wat meer als ik platinum gehaald!RoyVdW wrote:Welke Uncharted, de eerste? Hehe ik ben er zkr van dat ik die ook goed zal vinden onze smaken zijn veel gelijklopendFGras wrote:Shadow of the Tomb Raider
8.5/10
Al kan ik goat simulator 2x platinum niet helemaal serieus nemen... xD
1509Wat heeft dat hiermee te maken haha. Ja die game was gwn geschifte fun.
Welke game speelde je het laatste uit?
1510Ah, je zei: “onze smaken zijn veel gelijklopend” dus ik ging even in je trophy list kijken of dat wel klopte! En het klopt wel :’)RoyVdW wrote:Wat heeft dat hiermee te maken haha. Ja die game was gwn geschifte fun.
1511Titanfall 2 uitgespeeld, heb me verdomme geamuseerd met deze game! Balen dat de originele niet beschikbaar is op PlayStation.
Verder ook Call of Duty Black Ops III uitgespeeld
Verder ook Call of Duty Black Ops III uitgespeeld
1512Assassin's Creed Valhalla (ps5): 8,5/10
Ik heb mij rot geamuseerd met deze game. Ik was grote fan van deze setting. Er waren zoals velen al zeiden te veel collectibles. Ze hadden gerust een derde kunnen weglaten. Verder heb ik geen negatieve opmerkingen. Ik vond dat de personages in deze game veel meer diepgang hadden dan in de vorige games.
Spider-Man: Miles Morales (ps5): 9/10
Er werd duidelijk verder gebouwd op wat ze al hadden, maar met een nieuw personage. Ik vond het een enorme meerwaarde dat deze Spider-Man een eigen identiteit en krachten heeft. Het verhaal zat heel goed in mekaar. Ik heb het verhaal voor de platinum 2 keer uitgespeeld en werd het op geen enkel moment beu. Integendeel, dit smaakt naar meer.
Ik heb mij rot geamuseerd met deze game. Ik was grote fan van deze setting. Er waren zoals velen al zeiden te veel collectibles. Ze hadden gerust een derde kunnen weglaten. Verder heb ik geen negatieve opmerkingen. Ik vond dat de personages in deze game veel meer diepgang hadden dan in de vorige games.
Er werd duidelijk verder gebouwd op wat ze al hadden, maar met een nieuw personage. Ik vond het een enorme meerwaarde dat deze Spider-Man een eigen identiteit en krachten heeft. Het verhaal zat heel goed in mekaar. Ik heb het verhaal voor de platinum 2 keer uitgespeeld en werd het op geen enkel moment beu. Integendeel, dit smaakt naar meer.
1513Die Spider-Man had ik ook wel graag gespeeld, maar 60 euro vond ik tbh wel redelijk veel... Als ik deze game eens voor 30 euro kan scoren, zal ik het graag doen!gamerke1992 wrote:Assassin's Creed Valhalla (ps5): 8,5/10
1514Die Spiderman staat ook op mijn verlanglijstje maar aangezien ik hoor en lees dat die hij zoveel beter speelt op ps5 dan ps4, wacht ik er liever mee.
Tegen dan staat hij wrs toch in afslag, dus twee vliegen in één klap
Tegen dan staat hij wrs toch in afslag, dus twee vliegen in één klap
1515Ik heb zonet spinnenman remastered op ps5 gespeeld.
En ben nu wel beetje spinnetjes moe
En ben nu wel beetje spinnetjes moe