Was dat niet Unearthed met de Midden Oosterse NateKolm wrote:Was dat die Uncharted rip off?Gamefreak wrote:El Shaddai, zeer speciale game...
Re: Wat speel je op dit moment?
1547Oh ja, zelfs de titel leek eropMr.Wolf wrote:Was dat niet Unearthed met de Midden Oosterse Nate
1548Nee die vreemde Japanse game gebaseerd op een of ander bijbelverhaal met een zeer aparte visuele stijl, die indertijd hoog werd aangeprezen door OPM.Kolm wrote:Was dat die Uncharted rip off?Gamefreak wrote:El Shaddai, zeer speciale game...
1549Ondertussen seizoen 5.. Heb zo nood aan een andere game. Maar als ik nu stop laat ik dit liggen..NTGSruler wrote:F1 2017. Wat een grind.. nu in seizoen 4 en nog altijd maar 1 volledige R&D segment volledig ontwikkeld. Keep going.,,
1550Everybody's Gone to the Rapture nog steeds. Omdat ik het in korte sessies speel, is het niet zo erg dat het zo traag gaat
1552Ben aan het proberen te gaan voor de platinum voor Uncharted 2. Ben wel eens benieuwd hoe moeilijk die Crushing gaat worden. Voor de rest alles precies nog wel wat cava als ik zo is door de lijst ben gegaan.
1553Begonnen met Persona 5. Tot nu toe al een topspel, super smoothe gameplay.
1555Nog steeds Persona 5 maar na 40uur te hebben gespeeld, vind ik het nu wel best repetitief worden en ik zit nog niet aan de helft blijkbaar. Misschien eens een korte game tussendoor spelen ofzo.
Op de PC speel ik af en toe Civilization 6.
Op de PC speel ik af en toe Civilization 6.
1556We zijn ambitieus dus we proberen de platinum te krijgen voor Battlefield 1 en Dishonored. Ondertussen ook is bezig met Shadow Of The Beast
1557Uncharted: The Lost Legacy een drietal uur gespeeld. Voelt tot nu toe terug helemaal hetzelfde aan, maar het speelt nog altijd even goed en de omgevingen zijn alweer prachtig
1558Lego harry potter 1-4
Gt sport
Fifa
LA noire
Kwestie van bezig te zijn xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Gt sport
Fifa
LA noire
1559gaan Sooi, gaan !fsterchele23 wrote:Lego harry potter 1-4
Gt sport
Fifa
LA noire
1560Ik ben ant gaan ma trophy popt nie in lego harry potter, kom er onnozel van en al zeker omdak eigenlijk al in men bedde moest zittenGamefreak wrote:gaan Sooi, gaan !fsterchele23 wrote:Lego harry potter 1-4
Gt sport
Fifa
LA noire