Re: Wat speel je op dit moment?

1564
Life is Strange: Before the Storm. Heb nu 2 episodes gespeeld. Het kwam een beetje traag op gang, maar nu loopt het wel lekker :P
Ik heb alleen wat moeite met de controls voor de camera en het rondlopen. Lijkt wel alsof die de dingen die ik wil zien bewust omzeilt, of de deur waar ik door wil lopen, bewust laat van weglopen als ik te dicht bij kom. Het kan zijn dat dit komt omdat ik het via remote play speel en er dan altijd wel een klein beetje lag is, maar het voelt niet zoals het bij lag voelt. Lijkt meer alsof ze soms echt totaal wat anders doet dan wat ik aan het aangeven was.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1574
Al 15u weer bezig geweest met GTA Vice City. Story volledig uitgespeeld en alle assets in bezit + de storyline ervan gedaan. Kzit aan 52% completion maar nu begint het eigenlijk nog maar :smug: Nog volledige autolijst afwerken (24 auto's zoeken), 36 unieke stunts, 100 collectibles, alle races doen, ambulance, brandweer, politie, 6 sterren halen, hoogste mediarank bereiken, 100 fares afzetten met de taxi, level 10 halen om pizza's af te leveren... hm nog iets?

Topgame gewoonweg!
Image