Re: Welke game speelde je het laatste uit?
1741Ik ook niet! Erg van genoten van die DLC. Vond het leuker dan al die timed challenges.
Dat zeker! Vooral tegen dat de laatste challenge uitkwam moest ik toch weer even denken 'hoe werkte dit ding ook alweer'NTGSruler wrote: 06 Jan 2025 21:25 Ik ook niet! Erg van genoten van die DLC. Vond het leuker dan al die timed challenges.
Haha herkenbaar. Had het gisteren ook, maar dan komt de klasse van Astro Bot bovendrijven met de hints. Je bent zo direct weer op weg met de game.Kolm wrote: 06 Jan 2025 21:32Dat zeker! Vooral tegen dat de laatste challenge uitkwam moest ik toch weer even denken 'hoe werkte dit ding ook alweer'NTGSruler wrote: 06 Jan 2025 21:25 Ik ook niet! Erg van genoten van die DLC. Vond het leuker dan al die timed challenges.![]()
Gelukkig geeft de game uiteindelijk wel een hint of kom je er met button mashen ook wel weer achter![]()
Persoonlijk nog steeds mijn minst favoriete van de hoofdreeks. Vooral omdat het zeer weinig nog met assassin's creed te maken had.met0t0 wrote: 20 Apr 2025 13:38 Assassin's Creed Odyssey
Heb deze game begin januari uitgespeeld, maar had nog geen post gemaakt. Om te beginnen: wat een enorme gameIk heb er mij zeker mee vermaakt, maar het voelde steeds minder als een Assassin's Creed game. Het verhaal lijkt heel dun te zijn, misschien ook omdat er zoveel te doen is en ik dus weinig verhaal tegenkwam. Toch knap hoe ze zo'n grote wereld levendig kunnen doen aanvoelen.
De eerste DLC (Legacy of the First Blade) voegde wat meer Assassin's Creed-feeling toe, tot er een naar mijn gevoel nogal gehaast en geforceerd element in het verhaal werd geïntroduceerd dat totaal onderbenut werd... Gelukkig lijkt The Fate of Atlantis (DLC2) tot nu toe beter, daar ben ik nog aan Episode 1.
8/10
Laatste level was weer brutalNTGSruler wrote: 23 Sep 2025 10:21 Astro Bot 100% trophies.
Astro Bot is het voorbeeld waarbij extra content de game op zich niet verbeterd. De extra levels die we gratis kregen zijn mooi meegenomen, maar persoonlijk had ik véél liever nieuwe levels zoals in de main game gehad. Of nieuwe levels van bestaande games zoals de Uncharted game of God Of War in de main game.
De DLC geeft mij een wat wrange nasmaak, wat jammer is want Astro Bot is gewoon een schitterende game. Astro Bot 2 komt er zeker in, als die ooit komt.
Als je één game moet spelen van de PS5 generatie is het inderdaad Astro Bot. Werkelijk fantastische beleving en ode aan de Playstation legacy.met0t0 wrote: 18 Oct 2025 19:18 Astro's Playroom
Ik had al vaak gehoord "Speel deze zeker", maar begreep nog niet wat er zo goed aan zou zijn. Het is een heel mooie showcase voor de PS5-controller, goede platformer algemeen, maar ik vond vooral het nostalgisch overzicht en het zicht op al de oude gear het grootste pluspunt. Prachtig eerbetoon aan PlayStation!![]()
De volledige game ga ik ook zeker spelen![]()