Re: Wat speel je op dit moment?

1757
Sanity penguin wrote:Wat Fifa19 tussendoor. Niet bepaald van van nieuwe FUT optie rivals. Ik heb vooral het gevoel dat ik tegen veel te sterke tegenstanders uitkom. Ik zit daar nog met mijn flut fut-team terwijl ik uitkom tegen allemaal teams met 100% chemestry die voorteken met allerhande sterrenvoetballers :D
Ik heb et wa gehad me die fut xd
Begonnen aan de journey op fifa plezanter dan verwacht.
Ghost recon wildlands ant verder doen
Mxgp pro podiums grinden voor de laatste trophy.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1758
paveman wrote:Lol @flut fut :D
FF XV DLC. Moest er enorm inkomen, maar heb inmiddels wel redelijk de smaak te pakken gekregen.
Ik las ergens dat een bepaalde DLC (Comrades) zou verdwijnen uit de game omdat ze die standalone gaan maken ofzoiets. Het topic op PSNP heeft zoveel pagina's dat ik ze echt niet allemaal heb gelezen... Volgens sommigen zou het wel volledig in je eentje te toen zijn en volledig offline. Maar er zijn er weer die schrik hebben dat ze de DLC met een patch uit de main game halen en het van de store zouden halen. Voorlopig enkel confirmed voor Japan...

Ik snap er dus niks meer van... :think:
Image

1759
Ik ben juist met Comrades begonnen. Ik vind het nou niet bepaald iets wat de moeite loont om standalone te maken. Sowieso heb ik t niet zo op die uitmelkerij van FF XV.... Gelukkig is het kwalitatief gezien behoorlijk op niveau (maar dus niet goed genoeg om standalone te maken).
Image

1761
Kolm wrote:En is die volledig offline te spelen? Als in: Trek de internetkabel eruit en alles blijft werkbaar/haalbaar? Er zouden een paar dingen wel iets lastiger zijn in je eentje, maar niets extreem moeilijk begreep ik..
Ja, die is volledig offline te spelen: dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan ;)
Tot nu toe werkt dat prima. Ik zag net dat een van de trophies wel iets moeilijker is dan wanneer je t met 4 'echte' spelers doet, maar dat zal vast wel loslopen...
Image

1764
Sly Cooper Thieves in Time op de PSVita. Eerste keer speelde ik de game in 2013 en later ook verschillende keren opnieuw begonnen. Maar op een of andere manier werd ik altijd door een andere game afgeleid en ging ik er niet meer mee verder. Afgelopen vakantie was ik hem opnieuw gestart en weer laten liggen... Tot ongeveer 2 weken geleden en sindsdien heb ik amper nog wat anders gespeeld. Lijkt er dus op dat ik hem deze keer echt ga uitspelen! :smug:
Image

1765
FF XV Comrades DLC. Dank voor de tip kolm: ik was nu extra alert bij de aankondiging dat de standalone Comrades uit kwam en ben nu dagen achtereen offline aan t spelen om ervoor te zorgen dat de game niet overschakelt naar de standalone versie, waardoor ik de trophies niet binnen FF XV zou halen (zijn vanaf nu verder unobtainable).
Image

1766
paveman wrote:FF XV Comrades DLC. Dank voor de tip kolm: ik was nu extra alert bij de aankondiging dat de standalone Comrades uit kwam en ben nu dagen achtereen offline aan t spelen om ervoor te zorgen dat de game niet overschakelt naar de standalone versie, waardoor ik de trophies niet binnen FF XV zou halen (zijn vanaf nu verder unobtainable).
Check ook even het FFXV topic. Jij gewoon de trophies kan halen nu de patch uit is, omdat de patch niet downloadt omdat je offline speelt?
Image

1768
Kolm wrote:
paveman wrote:FF XV Comrades DLC. Dank voor de tip kolm: ik was nu extra alert bij de aankondiging dat de standalone Comrades uit kwam en ben nu dagen achtereen offline aan t spelen om ervoor te zorgen dat de game niet overschakelt naar de standalone versie, waardoor ik de trophies niet binnen FF XV zou halen (zijn vanaf nu verder unobtainable).
Check ook even het FFXV topic. Jij gewoon de trophies kan halen nu de patch uit is, omdat de patch niet downloadt omdat je offline speelt?
Ik heb nog niet weer een trophy gehaald, dus heb geen idee... ;)
Ik hoop het wel...
Image

1769
paveman wrote:
Kolm wrote:
Ik heb nog niet weer een trophy gehaald, dus heb geen idee... ;)
Ik hoop het wel...
Phew, mijn zinsbouw om 3u 's nachts liet het wel wat afweten :lol: :snore:
Ik weet zelf amper nog wat ik bedoelde met die zin :L:
Maar laat iets weten!

Zelf met Spyro 1 bezig van de trilogy. 'Collectaton' ofziets las ik ergens en ik geef ze wel gelijk... Het komt eigenlijk neer op gems en dragons verzamelen. Enige afwisseling tot nu toe zijn de vlieglevels die ik helaas niet leuk vind. Vooral de eerste van de 3 die ik tot nu toe gedaan heb, was lastig met mijn fantastisch (niet dus) dieptezicht. Maar op 1 of andere manier is de game toch leuk :shhhh:
Image