Ik volg je Nick. Had zondagnamiddag volledig nodig gehad om volledig La Cruz alles te verzamelen. Had het dan wel eventjes gehad met de collectibles en s'avonds dan maar wat Need for Speed gespeeld. Leuke afwisseling.fsterchele23 wrote:Effe pauze van ghost recon wildlands met de 2de dlc van spiderman en vanaf dinsdag dinsdag kan ik dan gelijk verder met de derde en laatste dlc. Blijft geweldig om die game terug te kunnen opnemen.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Wat speel je op dit moment?
1772God of War Ascension.
Laatste keer dat ik het speelde was begin april 2013 en ik was toen bezig met een playthrough op hard en ik was net op een checkpoint gestopt van een lastige battle ergens in chapter 5
Na 45min ofzo ben ik door het gevecht geraakt. Ik was compleet blanco en moest controls opzoeken en zo langzaam de game opnieuw leren spelen in die ene lastige battle
Morgen verder met een volgende poging om de game opnieuw te leren
Laatste keer dat ik het speelde was begin april 2013 en ik was toen bezig met een playthrough op hard en ik was net op een checkpoint gestopt van een lastige battle ergens in chapter 5
Na 45min ofzo ben ik door het gevecht geraakt. Ik was compleet blanco en moest controls opzoeken en zo langzaam de game opnieuw leren spelen in die ene lastige battle
1773Begrijp ik volledig! Daarom dat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden om verschillende games door elkaar te spelen. Op den duur vergeet je controls en gameplay en is de game ineens niet meer leuk omdat je dus met moeite verder geraakt.
Zit er in ascension ook multiplayer trophies toch? En is dat op PS3 of PS4? Dacht dat ik ook ergens die game nog had. Ofwel is het God of War III Remastered.
Zit er in ascension ook multiplayer trophies toch? En is dat op PS3 of PS4? Dacht dat ik ook ergens die game nog had. Ofwel is het God of War III Remastered.
1774Volgens mij hebben beide bij PS Plus gezeten...NTGSruler wrote:Begrijp ik volledig! Daarom dat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden om verschillende games door elkaar te spelen. Op den duur vergeet je controls en gameplay en is de game ineens niet meer leuk omdat je dus met moeite verder geraakt.
1775Zelf probeer ik dat ook, maar soms komt er dan maanden later nog DLC uit of doe ik de DLC jaren later. Soms word ik afgeleid van een game door een andere game en vergeet ik het uiteindelijk... Met Sly moest ik in het begin (tijdens vakantie nog) ook weer wennen, die game had ik ook sinds 2013 of 2014 niet meer gespeeld.NTGSruler wrote:Begrijp ik volledig! Daarom dat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden om verschillende games door elkaar te spelen. Op den duur vergeet je controls en gameplay en is de game ineens niet meer leuk omdat je dus met moeite verder geraakt.
God of war ascension heeft 1 multiplayer trophy, je moet de multiplayer tutorial spelen. Die had ik toendertijd al gehaald dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Verder is de game enkel voor PS3 beschikbaar. Enkel God of War 3 heeft een remaster op PS4 voor zover ik weet.
Ik ben wel benieuwd hoe ik door de rest van de game ga komen! Het zal vast wel lukken, maar hoe is nog even afwachten
1776Begonnen aan Detroit Become Human en tot nu toe al een toppertje!
1777Alle GoW games zijn geweldig. Heb ze allen platinum. Ga ervoor Kolm jij kan elke halen! ;pKolm wrote:God of War Ascension.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1778Ik heb enkel de PSP remasters nog niet gespeeld op PS3 en Ascension nu dus opnieuw mee bezig, De andere ook allemaal platinum. Tot nu toe voelt het ook niet heel erg moeilijk maar eerder een kwestie van de goeie aanval voor elke vijand vinden. Overall lijkt deze dus minder lastig dan 1 tem 3.RoyVdW wrote:Alle GoW games zijn geweldig. Heb ze allen platinum. Ga ervoor Kolm jij kan elke halen! ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik laat me alleen tussendoor afleiden door allerlei puzzelgames, die dingen zijn verslavend
1779Gistern de laatste ambetante trophy gehaald in ghost recon wildlands, nog 5 regio's te gaan en dan recourses grinden.
1780Nice. Wat bedoel je met ambetante trophy? Die 7 kills? Die moet ik ook nog proberen te halen. Die resources is nog kleine grind. Vooral benzine heb ik het gevoel. Het vlotste zijn de helikopters en vliegtuigen stelen. Een konvooi doe ik eigenlijk alleen als ik een helikopter met minigun heb.fsterchele23 wrote:Gistern de laatste ambetante trophy gehaald in ghost recon wildlands, nog 5 regio's te gaan en dan recourses grinden.
Heb nu deze morgen El Cardinal geëvacueerd en kan nu een ontmoeting doen met El Sueno. Toch nog wel wat regio's te doen.
17817 kills met een mine idd makkelijk te behalen met de main mission deserter bij eerste objective. Deze missie vind plaats in montuyoc. Grind van recourses gak beginnen ak de laatste 4 regio's nu heb gedaan. Trouwens enkel nog smuggling te doen, de rest is 100%NTGSruler wrote:Nice. Wat bedoel je met ambetante trophy? Die 7 kills? Die moet ik ook nog proberen te halen. Die resources is nog kleine grind. Vooral benzine heb ik het gevoel. Het vlotste zijn de helikopters en vliegtuigen stelen. Een konvooi doe ik eigenlijk alleen als ik een helikopter met minigun heb.fsterchele23 wrote:Gistern de laatste ambetante trophy gehaald in ghost recon wildlands, nog 5 regio's te gaan en dan recourses grinden.
Heb nu deze morgen El Cardinal geëvacueerd en kan nu een ontmoeting doen met El Sueno. Toch nog wel wat regio's te doen.
1782Ondertussen zit ik in chapter 16 van GoW Ascension en heb ik zowel health als magic volledig kunnen upgraden.
Had me tussendoor nog even laten afleiden door een puzzelgame
Had me tussendoor nog even laten afleiden door een puzzelgame
1783Opnieuw verder gegaan met Saints Row The Third. In een ver verleden even opgestart voor de online trophy en toen ook een paar missies gedaan. Nu de game opnieuw opgepakt met het plan hem uit te spelen
Deze game is uit 2011... Ik zit na NFS Most Wanted (2012), Far Cry 2 (2008), Sly cooper 4 (2013) en Gow Ascension (2013) duidelijk in een flow van 'oude' games afwerken
Deze game is uit 2011... Ik zit na NFS Most Wanted (2012), Far Cry 2 (2008), Sly cooper 4 (2013) en Gow Ascension (2013) duidelijk in een flow van 'oude' games afwerken
1784ik ben gestart met Asura's Wrath, ook al een oude knaap uit 2012...