Re: Wat speel je op dit moment?

2026
Goat Simulator

Ik wou het gewoon eens proberen... Is mij dat nogal een ervaring :lol:
Wel een game die voor mij alleen maar in korte speelsessies van een aantal minuten grappig is. Ik zal zien hoe lang ik er de lol nog van inzie of ik misschien voor de platinum zal gaan :P

Re: Wat speel je op dit moment?

2028
met0t0 wrote:Goat Simulator

Ik wou het gewoon eens proberen... Is mij dat nogal een ervaring :lol:
Wel een game die voor mij alleen maar in korte speelsessies van een aantal minuten grappig is. Ik zal zien hoe lang ik er de lol nog van inzie of ik misschien voor de platinum zal gaan :P
De platinum behalen is zeker de moeite. De trophies maken de game net leuker dan zonder.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2029
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Goat Simulator

Ik wou het gewoon eens proberen... Is mij dat nogal een ervaring :lol:
Wel een game die voor mij alleen maar in korte speelsessies van een aantal minuten grappig is. Ik zal zien hoe lang ik er de lol nog van inzie of ik misschien voor de platinum zal gaan :P
De platinum behalen is zeker de moeite. De trophies maken de game net leuker dan zonder.
Geeft ook een indicatie van waar er allemaal leuke easter eggs zitten :p Er zat wel eentje bij die ik absoluut haatte (f*ck you flappy bird)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2030
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Goat Simulator

Ik wou het gewoon eens proberen... Is mij dat nogal een ervaring :lol:
Wel een game die voor mij alleen maar in korte speelsessies van een aantal minuten grappig is. Ik zal zien hoe lang ik er de lol nog van inzie of ik misschien voor de platinum zal gaan :P
De platinum behalen is zeker de moeite. De trophies maken de game net leuker dan zonder.
Geeft ook een indicatie van waar er allemaal leuke easter eggs zitten :p Er zat wel eentje bij die ik absoluut haatte (f*ck you flappy bird)

Haha inderdaad. Dat was ik al vergeten. Daar heb ik echt zoo lang over gedaan :relief:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2032
Ik ben zooooo verslaafd aan minecraft weer.
Ik zit nu op een semi open/gesloten server met een paar dozijn andere gasten. Diamanten gebruiken we als geld om materialen te verhandelen in de “shopping district”.

Niet al te ver daar vandaan heeft iedereen een eigen basis gebouwd waar ze bepaalde items farmen of minen.

Ondertussen ontstaat er ook een mafia en een communistische partij. :’) Verder wordt slecht gedrag (zoals gebouwen kapot maken) in de groep op basis van gegeven stemmen bestraft.

Echt verassend hoe lekker dit online samen speelt.

Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2033
FGras wrote:Ik ben zooooo verslaafd aan minecraft weer.
Ik zit nu op een semi open/gesloten server met een paar dozijn andere gasten. Diamanten gebruiken we als geld om materialen te verhandelen in de “shopping district”.

Niet al te ver daar vandaan heeft iedereen een eigen basis gebouwd waar ze bepaalde items farmen of minen.

Ondertussen ontstaat er ook een mafia en een communistische partij. :’) Verder wordt slecht gedrag (zoals gebouwen kapot maken) in de groep op basis van gegeven stemmen bestraft.

Echt verassend hoe lekker dit online samen speelt.

Image
zegt mij totaal niks Minecraft, zo zie je maar hoe smaken verschillen...

Re: Wat speel je op dit moment?

2035
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:Geeft ook een indicatie van waar er allemaal leuke easter eggs zitten :p Er zat wel eentje bij die ik absoluut haatte (f*ck you flappy bird)
Haha inderdaad. Dat was ik al vergeten. Daar heb ik echt zoo lang over gedaan :relief:
Goed om te weten, dan zal ik toch maar eens met een guide erbij door de game proberen gaan. Als het te frustrerend is, hoeft het voor mij niet, al ken ik mijn eigen en ga ik hier waarschijnlijk veel te veel tijd aan verliezen :P

Nu met Unravel begonnen, heel mooie en leuke platformgame :)

Re: Wat speel je op dit moment?

2037
Nu Life is Strange 2 gedaan is ben ik me even aan het bezig houden met de 50+ PS3 games die ik heb gekregen eens te overlopen. Er zaten enkele games bij die ik heel lang geleden al eens in mijn bezit heb gehad. Zo heb ik nog eens een trophy gehaald bij de allereerste game waar ik ooit een trophy bij heb gewonnen. Meer dan 11 jaar tussen de eerste en de laatste trophy :P
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2038
dividedx11 wrote:Nu Life is Strange 2 gedaan is ben ik me even aan het bezig houden met de 50+ PS3 games die ik heb gekregen eens te overlopen. Er zaten enkele games bij die ik heel lang geleden al eens in mijn bezit heb gehad. Zo heb ik nog eens een trophy gehaald bij de allereerste game waar ik ooit een trophy bij heb gewonnen. Meer dan 11 jaar tussen de eerste en de laatste trophy :P
game jij al 11 jaar ?? :O :O

Re: Wat speel je op dit moment?

2039
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Nu Life is Strange 2 gedaan is ben ik me even aan het bezig houden met de 50+ PS3 games die ik heb gekregen eens te overlopen. Er zaten enkele games bij die ik heel lang geleden al eens in mijn bezit heb gehad. Zo heb ik nog eens een trophy gehaald bij de allereerste game waar ik ooit een trophy bij heb gewonnen. Meer dan 11 jaar tussen de eerste en de laatste trophy :P
game jij al 11 jaar ?? :O :O
Gewoon op knopjes drukken telt ie mee hé.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2040
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Nu Life is Strange 2 gedaan is ben ik me even aan het bezig houden met de 50+ PS3 games die ik heb gekregen eens te overlopen. Er zaten enkele games bij die ik heel lang geleden al eens in mijn bezit heb gehad. Zo heb ik nog eens een trophy gehaald bij de allereerste game waar ik ooit een trophy bij heb gewonnen. Meer dan 11 jaar tussen de eerste en de laatste trophy :P
game jij al 11 jaar ?? :O :O
Ik denk dat ik van mijn 4 jaar (15-16 jaar geleden) mee keek naar hoe m'n pa Ratchet & Clank aan het spelen was. Daarna was het inderdaad een periode dat ik gewoon knopjes drukken was denk ik :p Om echt van gamen te spreken zal het inderdaad 11 jaar geleden zijn als ik ongeveer 9 was.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron