Re: Wat speel je op dit moment?

2041
Bijna klaar met Goat Simulator. Wel een grappige game, maar ik zou er niet veel extra tijd meer in steken. Een unieke ervaring, dat wel :P
Nog 2 trophies: de collectibles in de tweede map en... 10 punten scoren in Flappy Goat. Ik ben nog niet verder dan 3 geraakt... :silly:

Re: Wat speel je op dit moment?

2042
met0t0 wrote:Bijna klaar met Goat Simulator. Wel een grappige game, maar ik zou er niet veel extra tijd meer in steken. Een unieke ervaring, dat wel :P
Nog 2 trophies: de collectibles in de tweede map en... 10 punten scoren in Flappy Goat. Ik ben nog niet verder dan 3 geraakt... :silly:

Good luck met die laatste! Je gaat heel vaak tot 9 geraken en dat is het meest frustrerende :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2043
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Bijna klaar met Goat Simulator. Wel een grappige game, maar ik zou er niet veel extra tijd meer in steken. Een unieke ervaring, dat wel
Image

Nog 2 trophies: de collectibles in de tweede map en... 10 punten scoren in Flappy Goat. Ik ben nog niet verder dan 3 geraakt... :silly:

Good luck met die laatste! Je gaat heel vaak tot 9 geraken en dat is het meest frustrerende
Image
Had hem redelijk snel toch binnen 10 keer proberen. Is gwn ingesteld en geluk hebben.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2044
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Bijna klaar met Goat Simulator. Wel een grappige game, maar ik zou er niet veel extra tijd meer in steken. Een unieke ervaring, dat wel :P
Nog 2 trophies: de collectibles in de tweede map en... 10 punten scoren in Flappy Goat. Ik ben nog niet verder dan 3 geraakt... :silly:

Good luck met die laatste! Je gaat heel vaak tot 9 geraken en dat is het meest frustrerende :lol:
Inderdaad ja. Als je op 9 bent denk je ach nog maar eentje. En dan gaat het mis :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2046
gamerke1992 wrote:Ik ben nu sinds een paar dagen prey aan het spelen. Wat een dijk van een game!

De creativiteit die de game toelaat is zo verslavend. Er zijn overal ontelbaar manieren op een situatie op te lossen.
Heb even opgezocht en op YT gekeken wat voor iets dit is. Lijkt niet zo simpel succes ermee :smug: Hele mooie trofee plaatjes wel :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2047
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben nu sinds een paar dagen prey aan het spelen. Wat een dijk van een game!

De creativiteit die de game toelaat is zo verslavend. Er zijn overal ontelbaar manieren op een situatie op te lossen.
Heb even opgezocht en op YT gekeken wat voor iets dit is. Lijkt niet zo simpel succes ermee :smug: Hele mooie trofee plaatjes wel :P

Het geeft mij een beetje een gemixt gevoel tussen bioshock en alien :p Je voelt je in deze game zoo sterk en zwak tegelijk.

En voor de platinum ga ik zeker niet gaan. Er zijn dacht ik bijna 50 missable trophies :silly:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2048
met0t0 wrote:Bijna klaar met Goat Simulator. Wel een grappige game, maar ik zou er niet veel extra tijd meer in steken. Een unieke ervaring, dat wel :P
Nog 2 trophies: de collectibles in de tweede map en... 10 punten scoren in Flappy Goat. Ik ben nog niet verder dan 3 geraakt... :silly:
allé nu, zo een onvervalste topper !

Re: Wat speel je op dit moment?

2049
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:Good luck met die laatste! Je gaat heel vaak tot 9 geraken en dat is het meest frustrerende :lol:
Inderdaad ja. Als je op 9 bent denk je ach nog maar eentje. En dan gaat het mis :lol:
Nog steeds niet verder dan 4 geraakt, al probeer ik het altijd maar heel kort, ik ga proberen mij het niet te laten frustreren :P
Op welke map hebben jullie de trophy gehaald? Goat Ville of City Bay?

Re: Wat speel je op dit moment?

2050
Max Payne 3 - XP grind afgewisseld met af en toe een (sub)hoofdstuk in challenge mode en daarbij ook lettend op de singleplayer grinds.
Table Top Racing: World Tour - 3 sterren halen voor alle DLC events.
Killzone Shadow Fall - Eindelijk begonnen met de online grind, een stuk minder eentonig dan de XP grind van Max Payne gelukkig!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2051
- [Prototype 2] zo'n game van Plus die ik een half uurtje gespeeld heb en al klaar mee was, maar wel 1% aan trophies op had. Om meerdere redenen wilde ik in mijn vakantie wat aan PS3-titels met lage percentages werken, waaronder deze dus. Gameplay is wel aardig, maar de setting/het verhaal spreken me totaal niet aan (maar beter dit dan andersom ;))
- Kingdom Hearts II: ooit gelijk op Critical begonnen én uitgespeeld, al had ik beter op Easy kunnen beginnen. Daardoor was ik er destijds even klaar mee, maar nu ben ik de game alsnog op Easy aan het spelen om (hopelijk) de rest van de trophies uiteindelijk te halen
- Kingdom Hearts: Birth by Sleep: ingegeven door een ritmespel in II dat me wel erg makkelijk afging op m'n veel grotere tv dan destijds tóch het ritmespel waardoor ik hier klaar mee was (trophy onhaalbaar in mijn beleving) nog een kans gegeven. Wat blijkt...? Tot nu toe (toegegeven: na best wat oefenen) 2 van de 5 op Fantastic gehaald.... (fingers crossed)
- Nu mijn vakantie weer voorbij is zal ik zo ook weer verder met de FF VII Remake
- En als voorgaande qua PS3 titels (KH 2.5 heb ik op PS3) klaar is weer verder met AC III...

Niet echt mijn stijl om met zoveel tegelijk bezig te zijn, maar ach... het heeft ook wel wat. Zeker om Prototype zo af te wisselen met games waarvan het verhaal me wél trekt.... :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2055
Saints Row Gat out of hell. Verschrikkelijk. De game is een samenraapsel van verschillende challenges. Ik zal hem wel eens platinum halen, maar voorlopig kan ik het niet opbrengen.

Call of Duty Modern Warfare. Verwijder je de game, krijg je opeens een opstoot van "Ik wil chill multiplayer knallen". Nice dat je nu verschillende delen van de game niet hoeft te downloaden die je niet speelt. Scheelt toch weer een hoop GB's. Ik moet zeggen dat de game wel verbeterd is met de toegevoegde multiplayermappen.
Image
cron