Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2057
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:@Gamerke

Je hebt inderdaad toffe VR games gekocht. Hopelijk ben je niet links handig want dan gaat doom tegen vallen :cry:
Hoezo? Ik ben gelukkig rechtshandig. Wat is het aandeel als links handige?

Ik zou het ook eerder met de aim controller spelen en niet met de dualshock.
Had ik er even bij moeten zetten. Er is geen linkshandige optie om met de aimcontroller te spelen. Ik zou dan moeten bewegen met mijn rechter hand en dat voelt niet natuurlijk aan. Dus dat is een grote minpunt aan de game. Farpoint had dat eerst ook maar die hebben er een linkshandige optie bij gedaan via een patch
Image

2058
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:
Marty wrote:@Gamerke

Je hebt inderdaad toffe VR games gekocht. Hopelijk ben je niet links handig want dan gaat doom tegen vallen :cry:
Hoezo? Ik ben gelukkig rechtshandig. Wat is het aandeel als links handige?

Ik zou het ook eerder met de aim controller spelen en niet met de dualshock.
Had ik er even bij moeten zetten. Er is geen linkshandige optie om met de aimcontroller te spelen. Ik zou dan moeten bewegen met mijn rechter hand en dat voelt niet natuurlijk aan. Dus dat is een grote minpunt aan de game. Farpoint had dat eerst ook maar die hebben er een linkshandige optie bij gedaan via een patch
Dat is inderdaad wel lastig en zou niet moeilijk moeten zijn om in een update aan te bieden. Maar of ze dat ook doen is een andere zaak natuurlijk.
Image

2065
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Star Wars Jedi Fallen Order
Met een speciale korting gekocht? Ik wil hem ook heel graag spelen, maar zal wel afwachten tot hij eens heel goedkoop staat.
Voor 20 euro bij Amazon.nl ;) Geen idee of het nog steeds deze prijs is.
Nu terug voor €25, maar ik heb hem op mijn verlanglijst gezet van Amazon.nl ook :cool:

2068
Image

Image

Image

Image

Image

Nu nog een Xbox One kopen :L: wellicht stom dat ik deze heb gekocht, maar Insomniac Games heeft me altijd al aangesproken en deze vind ik er ook gewoon ontzettend gaaf uitzien. Wellicht stream ik de game gewoon eens op mijn pc met een proefversie van Xbox's PS Now variant en dan kan ik hem op deze manier toch toevoegen aan mijn collectie :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image