Re: Wat speel je op dit moment?

2080
NTGSruler wrote:Last of Us Remastered. Online gisteren was wat vervelend, maar we maken goede progressie.
Image

Het verhaal ben ik ook al begonnen, en wil verder doen, maar er komt altijd iets tussen... :(
Ben je bezig met Kolm? Kan je online boosten? Zou moeten meedoen dan want houd me wat tegen om die te beginnen. Nog veel activiteit dan op de server?
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2081
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:Last of Us Remastered. Online gisteren was wat vervelend, maar we maken goede progressie. :)
Het verhaal ben ik ook al begonnen, en wil verder doen, maar er komt altijd iets tussen... :(
Ben je bezig met Kolm? Kan je online boosten? Zou moeten meedoen dan want houd me wat tegen om die te beginnen. Nog veel activiteit dan op de server?
Image

Ik vrees dat het niet meer gaat lukken om met ons nog mee te doen.

We zijn bezig met een groep en je hebt 8 mensen nodig om goed te kunnen boosten. Ondertussen is eentje al klaar en de anderen in die groep zijn bijna klaar of goed op weg in de tweede journey. We zitten ook met grote tijdsverschillen door verschillende tijdszones en daarvan is ongeveer de helft mensen die enkel maar kunnen meedoen omdat ze nu toevallig vakantie hebben en daardoor ook overdag kunnen spelen. Dus al zou je toch aansluiten, dan is de kans groot dat je ergens in de eerste journey strandt omdat mensen terug aan het werk moeten. Ik zal al blij zijn als iedereen blijft helpen tot de mensen in de huidige groep allemaal klaar zijn... :|
Image

2082
Waar spreken jullie af? Jammer dat ik dat niet wist. Maar oké maakt niet uit. Ik zal wel eens zien wanneer ik hem speel of er online nog veel activiteit is. Die plat is op zich ook bijzaak want deze game speel je niet voor het online gedeelte. Heb hem toch al op PS3. Dat hadden ze er niet moeten bijsteken voegt niks toe aan de ervaring en al zkr niet trophy gewijs.

Image

2085
TLOU zet ik zeker verder. Maar de multiplayer vergald het een beetje voor de moment. Geen zin om verder te doen. Eens de tweede Journey trophy binnen is, doe ik weer verder. En ik wil games beginnen uitspelen en weer wat vooruitgang boeken met platinum trophies. En die backlog proberen te minderen.
Image