Ik ken het gevoel wel... Bij heel veel games gehad dat eens ik de mp klaar had, het echt jaren duurde voor ik eindelijk vaan de sp begon. Veel gevallen zoals Far Cry 2 was dat echt omdat ik op dat moment de game compleet beu was en echt iets anders wilde spelen. Soms was het ook gewoon omdat ik onverwacht die online trophies kon halen maar eigenlijk met een totaal andere game bezig was. Na die andere game kwam dan nog een andere enz... dat het er nooit of pas heeeeel veel later van komt!NTGSruler wrote:TLOU zet ik zeker verder. Maar de multiplayer vergald het een beetje voor de moment. Geen zin om verder te doen. Eens de tweede Journey trophy binnen is, doe ik weer verder. En ik wil games beginnen uitspelen en weer wat vooruitgang boeken met platinum trophies. En die backlog proberen te minderen.
Bedenking: Is deze periode voor jou niet ideal om GT5 die laatste trial elke dag een halfuurtje ofzo te proberen? Ik weet dat ik niet zo goed ben in urenlang dezelfde track op de limiet der perfectie te rijden en dan deelde ik het vaak op in kortere sessies. Als het dezelfde track was en het maakte niet uit of ik het goed deed (WRC bv) dan kon ik wel heel lang doorgaan