Dat is een mooie deal!RoyVdW wrote:Horizon Zero Dawn Complete editie en Spyro trilogie voor €20.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2148Niet enkel platinum hunter maar ook dealhunter haha. Zeker nu met zwarte vrijdag kan je goed afbieden.
Ook nog TWD Final Season €8.
Ook nog TWD Final Season €8.
2150En die €20 is voor de 4 games samen niet per stuk. Lijkt te mooi om waar te zijn daarom dat ik ga afhalen kan ik er ook een fietstocht van maken.paveman wrote:Haha! Geniet ervan!
2151Nog niet aan de games begonnen, maar ik wou er sowieso de DLC ook van spelen en ze staan nu goedkoper door de eindejaarsdeals
2156Ghost Recon: Future Soldier vond ik een van de leukste games op PS3, veel plezier ermee
2157Thanks! Had er niet direct veel interesse in, maar tot nu toe bevalt hij me al zeer goed!met0t0 wrote:Ghost Recon: Future Soldier vond ik een van de leukste games op PS3, veel plezier ermee
2158Het was sale op steam en ik zag dat een bundel met allemaal spellen uit mijn jeugd in de aanbieding was, dus ik had hem gekocht.
2160lol, Spyfox !minermb wrote:Het was sale op steam en ik zag dat een bundel met allemaal spellen uit mijn jeugd in de aanbieding was, dus ik had hem gekocht.