Wat speel je op dit moment?

2162
Mr.Wolf wrote: Heb ik ook erg van genoten! Uiteindelijk had ik er mss nog wel wat meer van verwacht, maar toch nog goed meer vermaakt. Ook 3 maanden ofzo uiteindelijk mee bezig geweest!
gamerke1992 wrote: Dit was een van de beste games die ik in 2020 heb gespeeld.
Ik had er veel minder van verwacht omdat de reviews destijds vrij matig en negatief waren. Maar ik vermaak mij goed! :)

Het is alweer even geleden dat ik op de klok kijk en het ineens midden nacht is terwijl ik net de game had opgestart. Dat is een goed teken.

Re: Wat speel je op dit moment?

2164
RoyVdW wrote:@Kolm : Heb je ook bij de eerste grounded gedaan? Hoe was die? Of heb je die omgekeerd gedaan met die trick?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik heb voor de eerste zowel op PS3 als PS4 grounded gedaan met de omgekeerde trick. Zelfs daarmee waren sommige stukken nog erg lastig. Vooral als je verplicht werd om te vechten. Ook 2 stukken waar je vecht met een partner naast je waren erg lastig omdat de game soms wat buggy was en deed alsof die partner er niet is terwijl de trick net is om je partner vastgegrepen te laten worden zodat jij snel de kill kan doen. Maar als dan 4-5 vijanden tegelijkertijd achter jou komen en je partner compleet negeren is dat wat lastig. Je moest dus geluk hebben dat je een rondje had waar de vijanden je partner niet negeerden.

ik herinner mij nog dat ik op een open verdieping (je zag alles) heel sneaky een rondje stealth kills deed en op het moment dat ik de laatste doe zijn er plots 3-4 vijanden naast en achter me. Blijkbaar was die laatste kill een trigger om die vijanden te spawnen maar dat ze dan gewoon vlak naast je spawnen is letterlijk een dooddoener.

Op grounded kwamen dus echt een paar game en gameplay flaws naar boven. Volgens sommige mensen is dit de ultieme manier waarop de game gespeeld moet worden, volgens mij is dit de manier om de game te gaan haten en dan vooral door de flaws dus.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2165
FGras wrote:
Mr.Wolf wrote: Heb ik ook erg van genoten! Uiteindelijk had ik er mss nog wel wat meer van verwacht, maar toch nog goed meer vermaakt. Ook 3 maanden ofzo uiteindelijk mee bezig geweest!
gamerke1992 wrote: Dit was een van de beste games die ik in 2020 heb gespeeld.
Ik had er veel minder van verwacht omdat de reviews destijds vrij matig en negatief waren. Maar ik vermaak mij goed! :)

Het is alweer even geleden dat ik op de klok kijk en het ineens midden nacht is terwijl ik net de game had opgestart. Dat is een goed teken.
Ik had deze wat blijven volgen sinds de aankondiging en had het spel wat gehypt. Vandaar dat ik wat teleurgesteld was toen het spel niet bleek wat ik voor ogen had haha
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2166
Eindelijk de Former Survivor trophy gehaald in Tomb Raider... Was al gefrustreerd en had eigenlijk niet geteld hoeveel vijanden ik had gedood. Vanmorgen nog eens opgestart en na de eerste was het raak. 🙂 Vooral blij omdat er bijna geen vijanden spawnen eens de main game voorbij is.
Nu rest alleen nog het multiplayer gedeelte, maar ga ik nooit halen waarschijnlijk...

Nu proberen de laatste dogtags te halen in MGS2 op extreme en dan verder met FF7 remake. Of andersom. 😛
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2168
NTGSruler wrote: 14 Apr 2021 16:37 Nice. Vooral het MGS2 gedeelte. Is platinum mogelijk?
Is mogelijk, maar ik merk dat ik ouder word... 😕 Moet nog het moeilijkste deel doen van extreme playthrough (vanaf Vamp), laatste deel van Snake Tales en nog redelijk wat VR Missions. Nog drie trophies dus voor platinum. 😬🤞🏻🤞🏻 De VR missions zijn nog de moeilijkste. Heb ik vroeger op PS2 ook heel lang over gedaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2175
gamerke1992 wrote: 01 May 2021 14:10 Net klaar met oddworld soulstorm. Dus ben gisteren aan marvel avengers begonnen.

Ik had bewust gewacht tot de ps5 upgrade beschikbaar was.

De game krijgt ontzettend veel kritiek, dus ik ben benieuwd. Het eerste uur was in ieder geval al een goede start vond ik.
Van wie krijgt hij kritiek? Marvel fans of algemeen?
Image