Re: PlayStation 5
226De meningen zijn inderdaad verdeeld Elexus. Ik vind hem wel mooi, maar ik ben wel benieuwd hoe hij in de hand zal liggen.
Helemaal mee eens!Elexus wrote:Ik vind hem niet zo mooi. Het ziet er echt uit als een xbox + ps controller samengekwakt.
Nuja, als de functies goed marcheren vind ik het uiterlijk niet zo erg.
Ik had mijn eigen mening nog niet gegeven, maar dit was wel wat ik gisteren als eerste dachtpaveman wrote:Helemaal mee eens!Elexus wrote:Ik vind hem niet zo mooi. Het ziet er echt uit als een xbox + ps controller samengekwakt.
Wat mij betreft ziet ie er uit als een PS controller met overgewicht..., maar wat Elexus al zegt: als ie goed werkt is het ook wel weer prima.
Ik hoop alleen wel op een zwarte versie bij launch! Zoals kolm al aangeeft is wit niet de meest ideale kleur... Niet alleen verkleuring, maar ook vuil zal veel eerder zichtbaar zijn.
paveman wrote:Helemaal mee eens!Elexus wrote:Ik vind hem niet zo mooi. Het ziet er echt uit als een xbox + ps controller samengekwakt.
Wat mij betreft ziet ie er uit als een PS controller met overgewicht..., maar wat Elexus al zegt: als ie goed werkt is het ook wel weer prima.
Ik hoop alleen wel op een zwarte versie bij launch! Zoals kolm al aangeeft is wit niet de meest ideale kleur... Niet alleen verkleuring, maar ook vuil zal veel eerder zichtbaar zijn.
Jongens, jongens, toch niet in deze tijden? Je moet al vaker je handen wassen!NTGSruler wrote:Een witte kleur is natuurlijk wel delicaat. Het wit zal snel vervagen door gebruik. Op zwart zie je dat natuurlijk wat minder.
Op zich ziet het er goed uit. De lightbar vind ik knap gedaan. Hopelijk voelt het niet al te bulky aan, ik heb het gevoel dat de buitenkanten wat breder zijn dat nu met de PS4.
Zo vind ik m wel super gaaf hoor! De herkenbare kleurtjes en zwart, ik kan mij niet voorstellen dat ze die witte bij het launch apparaat doen.Kolm wrote:
Waarom hebben ze die leds dan niet aangezet op de foto als ze de led van de bar wel aanzetten?paveman wrote:Excuus kolm: ik dacht dat jij het benoemde, maar het was ruler….
Er zijn geluiden die opgaan dat de kleuren van de buttons via LED in de buttons zelf zal gaan... geen idee of er een kern van waarheid achter deze geruchten zit.
De batterijduur gaat in ieder geval wel heel belangrijk zijn inderdaad!
je vond die beter omdat je er beter mee kon smijten tijdens woede aanvallen zeker ?met0t0 wrote:De afbeelding hierboven vind ik ook wel mooi!
Ik vond de Xbox 360 controller altijd beter dan de DS3, de DS4 vond ik al veel beter in de hand liggen maar nog ietsje te klein. Dus deze zou voor mij wel een vooruitgang moeten zijn
Bloomberg artikel:Bloomberg: Sony produceert minder PS5-consoles in eerste jaar vanwege hoge prijs
Sony zou van plan zijn om 5 à 6 miljoen exemplaren van de PlayStation 5 te produceren voor het financiële boekjaar dat in maart 2021 afloopt. Toen de PS4 uitkwam, werden er in twee kwartalen 7,5 miljoen stuks van verkocht.
Volgens financieel persbureau Bloomberg heeft Sony de getallen medegedeeld aan partners die helpen bij de productie van de console. De lagere productie zou te maken hebben met de hogere prijs; Sony verwacht daardoor minder consoles te verkopen. Wat de PlayStation 5 gaat kosten, is nog niet bekend, maar volgens Bloomberg verwachten ontwikkelaars die aan PS5-games werken, dat het apparaat 500 tot 550 dollar gaat kosten. De PlayStation 4 kwam in 2013 uit voor 400 dollar, in het eerste jaar werden daar 14,4 miljoen exemplaren van geleverd.
Sony zou moeite hebben met het vaststellen van de verkoopprijs, omdat sommige onderdelen momenteel schaars zijn. De PlayStation 5 krijgt een zeer snelle 825GB-ssd, waarvoor duur flashgeheugen nodig is. De geheugenprijzen zijn in de afgelopen jaren flink gedaald, maar zitten weer in een stijgende lijn doordat er geen overproductie meer is.
De PlayStation 5 komt eind dit jaar uit en bronnen van Bloomberg verwachten niet dat de coronapandemie invloed zal hebben op de verschijningsdatum. Wel heeft die vermoedelijk invloed op de presentatie; een groot persevenement wordt wellicht overgeslagen.
https://tweakers.net/nieuws/165962/bloo ... prijs.html