Re: Wat speel je op dit moment?

2297
Merci. 🙂 Het ergste (buiten extreme game) is al achter de rug. Nog twee keer uitspelen voor 2 emblems, waarbij ik tijdens 1 hiervan nog alle flashbacks moet zien; dat zal dan de langste game worden… En dan nog de extreme game voor de resterende emblems.
En dan ga ik terug wat genieten van een nieuwe game. 😅
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2302
Je moet in iedergeval niet stil gaan staan. Ik ben al wel bij de eerste boss gekomen maar nog niet verslagen. Moet ooit weer terug naar Returnal (see what I did there :D )

Speel zelf op moment Aliens: Fireteam Elite, Hades, Scarlet Nexus en ga waarschijnlijk aan Sniper Ghost Warrior Contracts 2 beginnen.
Hoezo een paar games tegelijk :lol:



3 pannekoeken graag
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2303
Marty wrote: 28 Aug 2021 11:46 Je moet in iedergeval niet stil gaan staan. Ik ben al wel bij de eerste boss gekomen maar nog niet verslagen. Moet ooit weer terug naar Returnal (see what I did there :D )

Speel zelf op moment Aliens: Fireteam Elite, Hades, Scarlet Nexus en ga waarschijnlijk aan Sniper Ghost Warrior Contracts 2 beginnen.
Hoezo een paar games tegelijk :lol:



3 pannekoeken graag
Ik zit nu bij de eerste Boss. Ik heb 2 levensbalken weg gekregen. Maar die 3de was er te veel aan.

Gelukkig kon ik mijzelf herbouwen in het midden van het level. Dus ik kan meteen een 2de poging doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2305
gamerke1992 wrote: 28 Aug 2021 12:22
Marty wrote: 28 Aug 2021 11:46 Je moet in iedergeval niet stil gaan staan. Ik ben al wel bij de eerste boss gekomen maar nog niet verslagen. Moet ooit weer terug naar Returnal (see what I did there :D )

Speel zelf op moment Aliens: Fireteam Elite, Hades, Scarlet Nexus en ga waarschijnlijk aan Sniper Ghost Warrior Contracts 2 beginnen.
Hoezo een paar games tegelijk :lol:



3 pannekoeken graag
Ik zit nu bij de eerste Boss. Ik heb 2 levensbalken weg gekregen. Maar die 3de was er te veel aan.

Gelukkig kon ik mijzelf herbouwen in het midden van het level. Dus ik kan meteen een 2de poging doen.
Gelukt de eerste boss?

Ik ben weer even begonnen met Remnant from the Ashes. Waar ik eerder nooit de eerste boss kon verslaan is het nu meteen in 1 keer gelukt. Of ik ben beter geworden, of ze hebben de game makkelijker gemaakt of het komt door de 60 fps voor de ps5



2 hamkaas tostis graag
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2306
Marty wrote: 29 Aug 2021 13:55
gamerke1992 wrote: 28 Aug 2021 12:22
Marty wrote: 28 Aug 2021 11:46 Je moet in iedergeval niet stil gaan staan. Ik ben al wel bij de eerste boss gekomen maar nog niet verslagen. Moet ooit weer terug naar Returnal (see what I did there :D )

Speel zelf op moment Aliens: Fireteam Elite, Hades, Scarlet Nexus en ga waarschijnlijk aan Sniper Ghost Warrior Contracts 2 beginnen.
Hoezo een paar games tegelijk :lol:



3 pannekoeken graag
Ik zit nu bij de eerste Boss. Ik heb 2 levensbalken weg gekregen. Maar die 3de was er te veel aan.

Gelukkig kon ik mijzelf herbouwen in het midden van het level. Dus ik kan meteen een 2de poging doen.
Gelukt de eerste boss?

Ik ben weer even begonnen met Remnant from the Ashes. Waar ik eerder nooit de eerste boss kon verslaan is het nu meteen in 1 keer gelukt. Of ik ben beter geworden, of ze hebben de game makkelijker gemaakt of het komt door de 60 fps voor de ps5



2 hamkaas tostis graag
Ja de 3de keer was met succes :D

Nu ben ik bijna aan de 2de boss in dezelfde run.

Lang geleden dat ik echt blijf uitkijken om verder te spelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2307
gamerke1992 wrote: 29 Aug 2021 14:04
Marty wrote: 29 Aug 2021 13:55
gamerke1992 wrote: 28 Aug 2021 12:22
Marty wrote: 28 Aug 2021 11:46 Je moet in iedergeval niet stil gaan staan. Ik ben al wel bij de eerste boss gekomen maar nog niet verslagen. Moet ooit weer terug naar Returnal (see what I did there :D )

Speel zelf op moment Aliens: Fireteam Elite, Hades, Scarlet Nexus en ga waarschijnlijk aan Sniper Ghost Warrior Contracts 2 beginnen.
Hoezo een paar games tegelijk :lol:



3 pannekoeken graag
Ik zit nu bij de eerste Boss. Ik heb 2 levensbalken weg gekregen. Maar die 3de was er te veel aan.

Gelukkig kon ik mijzelf herbouwen in het midden van het level. Dus ik kan meteen een 2de poging doen.
Gelukt de eerste boss?

Ik ben weer even begonnen met Remnant from the Ashes. Waar ik eerder nooit de eerste boss kon verslaan is het nu meteen in 1 keer gelukt. Of ik ben beter geworden, of ze hebben de game makkelijker gemaakt of het komt door de 60 fps voor de ps5



2 hamkaas tostis graag
Ja de 3de keer was met succes :D

Nu ben ik bijna aan de 2de boss in dezelfde run.

Lang geleden dat ik echt blijf uitkijken om verder te spelen.
Even mijzelf quoten :p

Ondertussen al 3 bosses verslagen in 1 run and still going. Nooit gedacht dat dit zou lukken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2308
Even de quote onderbreken.
Dat doe je goed. Ik ben maar 2 keer bij de eerste boss gekomen en toen het niet meer lukte om maar tot de boss te geraken heb ik het opgegeven :shh:



Bij Remnant gaat het stukken beter nu. Heb nu in totaal 4 bosses verslagen en geen enkel probleem er mee gehad. :D




en 2 bakjes whiskeysaus graag
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2309
met0t0 wrote: 29 Aug 2021 13:48
zenmaster wrote: 28 Aug 2021 10:15 😬🤣 haha, nope. MGS5 zie ik voorlopig even niet zitten.
Gelukkig is MGS5 minder moeilijk. Ge kunt er ook lang mee bezig zijn, maar echt moeilijke dingen zijn er niet :cool:
Plus de open wereld en vlotte gameplay zorgen voor een heel andere ervaring ;)
Ik ben het hier volledig mee eens! Alhoewel het wellicht wel lastiger voor kortere sessies kan zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2310
zenmaster wrote: 28 Aug 2021 10:15 😬🤣 haha, nope. MGS5 zie ik voorlopig even niet zitten.
Heb net MGS4 Act 1 op Extreme achter de rug, maar heb sowieso weinig tijd nu mijn verlof voorbij is en de kinderen hun school start volgende week weer.
Gamen zal jammer genoeg weer sporadisch moeten gebeuren, ‘s avonds.
Even ter info omdat je het over MGS5 hebt: de servers voor de PS3 versie gaan sluiten in mei 2022 en er zijn online trophies:
*** [Important Notification] Termination of network service (PlayStation 3, Xbox 360)

Thank you for playing METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN.

We regret to inform our users that online services for METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN on the Playstation 3 and Xbox 360 will be terminated on 2022-05-31 6:00 (UTC).

Target Services
・METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
・METAL GEAR ONLINE

Schedule of Events (UTC)
2021-08-31 06:00 Termination of Purchase System
2021-11-30 06:00 MGO related items (DLC) no longer available for purchase
2022-03-01 06:00 Termination of Distribution
2022-05-31 06:00 Retirement of Service

* While the online service will end the main game will still playable offline.

* Please understand in advance that no refunds will be made for in-game items.

* Changes to the schedule may be made without prior notice.

https://www.konami.com/mg/jp/info/870/#en
Image
cron