Re: Wat speel je op dit moment?

2386
Ik had al even bij die sessies gekeken inderdaad. Qua tijden zijn die alleen niet haalbaar (i.v.m. werk e/o kids), maar deed me wel denken om wellicht zelf een sessie op handige tijd aan te maken voor 4. In geval van no show zou ik dan alsnog een beroep op kolm kunnen doen misschien, zonder dat ik hier per definitie van uit ga/dat dit zeker weten nodig is.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2388
paveman wrote: 05 Oct 2021 13:23 PS: je bent goed bezig qua completion....!
Dank je! :)
Vooral het eindelijk uitspelen van Tomb Raider heeft heel veel geholpen! Nu met Resident Evil gaat het ook wel vlot omdat het een game was die al op mijn lijst stond. Misschien dat ik daarna zelfs een nieuwe game kan starten zonder dat mijn completion onder de 91% duikt :saint:

Voor Resident Evil zou ik aanraden om het bij 1 andere persoon te houden want het is minimum 8u om voor 1 persoon/team de wins te halen. Ga je met 4 wildvreemden spelen mag je dus 16+u aftikken en hopen dat ze zolang willen blijven en komen opdagen.
De 1v1 trophies/modes kan je ook 2v2 spelen waardoor je allebei die wins krijgt als je in hetzelfde team zit.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2390
Goed bezig! 👍🏻👍🏻
Ik hoop dat ik ook nog wat verder geraak in beide Tomb Raiders die ik nog niet 100% heb. Zal iemand moeten vinden die nog een PS3 + de game heeft, EN dan nog eens wat wil kloten met mij in multiplayer. 😓😬
Ben zelf nu weer bezig met Catherine. Vind het nog altijd een heel leuke game. Ben alleen de moeilijkere puzzels niet meer zo gewoon dus zal toch weer een uitdaging worden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2393
@zenmaster: Paveman en ik konden je daar wel wat mee helpen. Alleen... ik haal de disc van Resident Evil 5 even niet uit mijn PS3 tot dit volledig afgerond is. Mijn PS3 heeft wat kuren met het aannemen van discs. Uiteindelijk lukt het altijd wel tot nu toe, maar de gewoonlijke rij van acties die ik doe, werkte nu met RE5 plots niet meer... Ergens deed ik dan iets per ongeluk anders en pakte hij hem, vervolgens herstarten en dat leest hij hem ook. Vroeg of laat ga ik hem toch is moeten open doen om het mechanisme opnieuw in te regelen denk ik :P

Ik heb alle main game trophies in RE5 behalve het upgraden van wapens. Daar heb ik nog 847.000 geld voor nodig en ik heb 47.000. De plek die ik nu zit (boss fight 5-3) kan ik in minder dan 7 minuten 20.000 aan treasures verzamelen. Dat gaat nog even duren dus :q:

Ik denk dat ik eerst maar verder ga met de DLC dus :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2394
De PS3 Tomb Raider (de eerste reboot) kan je grotendeels in je eentje doen qua multiplayer. Wel echt een grind (dus misschien maar vast met starten om dagelijks naast Catherine een paar runs te doen), maar niet moeilijk: simpelweg lvl 60 - als ik me goed herinner - halen in multiplayer. Er zijn een paar trophies waar je anderen voor nodig hebt. Als kolm en ik je zouden helpen zou dat volgens mij al voldoende zijn, al zou je misschien nog 1 extra speler moeten hebben...?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2395
Merci mannekes. Ja, ik was eigenlijk vooral “bezorgd” om die lvl60 trophy en het feit dat er waarschijnlijk niemand meer in de lobbies zit…
Samen doen met Catherine past ni in mijn schema werk/kids/huishouden/hobbies denk ik 😂 Maar ik ga het wel proberen.
Als jullie eens samen tijd hebben zou ideaal zijn. 👍🏻 Maar het zal nog niet voor onmiddelijk zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2398
paveman wrote: 06 Oct 2021 08:31 De PS3 Tomb Raider (de eerste reboot) kan je grotendeels in je eentje doen qua multiplayer. Wel echt een grind (dus misschien maar vast met starten om dagelijks naast Catherine een paar runs te doen), maar niet moeilijk: simpelweg lvl 60 - als ik me goed herinner - halen in multiplayer. Er zijn een paar trophies waar je anderen voor nodig hebt. Als kolm en ik je zouden helpen zou dat volgens mij al voldoende zijn, al zou je misschien nog 1 extra speler moeten hebben...?
Ik vermoed dat je nog een vierde speler nodig zal hebben. Er is een trophy om te winnen in een ranked match in alle multiplayer modes (4 in totaal). Naar wat ik gelezen heb zouden sommige modes minimum 4 spelers nodig hebben om te kunnen starten...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2400
Kolm wrote: 05 Oct 2021 23:23 @zenmaster: Paveman en ik konden je daar wel wat mee helpen. Alleen... ik haal de disc van Resident Evil 5 even niet uit mijn PS3 tot dit volledig afgerond is. Mijn PS3 heeft wat kuren met het aannemen van discs. Uiteindelijk lukt het altijd wel tot nu toe, maar de gewoonlijke rij van acties die ik doe, werkte nu met RE5 plots niet meer... Ergens deed ik dan iets per ongeluk anders en pakte hij hem, vervolgens herstarten en dat leest hij hem ook. Vroeg of laat ga ik hem toch is moeten open doen om het mechanisme opnieuw in te regelen denk ik :P

Ik heb alle main game trophies in RE5 behalve het upgraden van wapens. Daar heb ik nog 847.000 geld voor nodig en ik heb 47.000. De plek die ik nu zit (boss fight 5-3) kan ik in minder dan 7 minuten 20.000 aan treasures verzamelen. Dat gaat nog even duren dus :q:

Ik denk dat ik eerst maar verder ga met de DLC dus :)
Ik was even bij mijn Resident Evil 5 trophies aan het kijken en ik heb die trophy al behaald voordat ik veteran en professional had uitgespeeld. Maar ik dacht dat er iets van een glitch was met de rotten egg :think: maar geen idee of die nog werkt
Image
cron