Re: Wat speel je op dit moment?

2416
God of War Ascension. Het zijn nu niet de meest onstpannen games om te spelen... Ben natuurlijk ook direct op Hard begonnen en al redelijk veel dood gegaan (zit nog maar in chapter 4 van 28). Ben al blij dat ik geen 10 euro heb moeten betalen voor de online pas om de enige online trophy in de game te unlocken :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2418
NTGSruler wrote: 31 Oct 2021 16:08 God of War Ascension. Het zijn nu niet de meest onstpannen games om te spelen... Ben natuurlijk ook direct op Hard begonnen en al redelijk veel dood gegaan (zit nog maar in chapter 4 van 28). Ben al blij dat ik geen 10 euro heb moeten betalen voor de online pas om de enige online trophy in de game te unlocken :cool:
Veel succes ermee, komt wel goed! :cool:
Het voordeel aan God of War is dat ge er vlot door kunt geraken als ge eenmaal de juiste combo's en timing kent :)

Re: Wat speel je op dit moment?

2420
Ik herinner me dat er 2-3 aanvallen waren die ik uiteindelijk heel de tijd zat te gebruiken met dan voor bepaalde vijanden nog een extra aanval waar ze een zwakheid voor hadden. Staat me ook bij dat je tijdens sommige aanvallen onkwetsbaar bent.

Dus even uitzoeken (zelf of google) wat de beste aanvallen zijn voor elke vijand :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2422
Komt wel ;)

Ik raad je wel aan om de game niet halverwege te laten liggen voor een paar jaar... Dat had ik gedaan en dan net bij een heel lastig gevecht. Gevolg: In dat gevecht heb ik alle moves opnieuw moeten leren en dat was niet echt motiverend om door te gaan :|

Ondertussen bezig met TY the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue, een remaster van de PS2 versie. Ik had een tijdje geleden al de remaster van Ty 1 gespeeld en dat was een trip down memorylane want die game heb ik grijs gespeeld op PS2 om toch maar die laatste collectables te vinden :lol:
Maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit Ty 2 op PS2 heb gespeeld... :?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2423
Ik raad je wel aan om de game niet halverwege te laten liggen voor een paar jaar... Dat had ik gedaan en dan net bij een heel lastig gevecht. Gevolg: In dat gevecht heb ik alle moves opnieuw moeten leren en dat was niet echt motiverend om door te gaan

Dat was ik ook niet van plan, maar mijn laatste week in de cyclus is altijd heftig + dan de Covid shit erbij deze week zorgt ervoor dat de tijd/zin er niet is om met zulk type game verder te doen (persoonlijk dan). Totaal niet ontspannend om 20keer dood te gaan op 5min. Maar we doen er binnenkort zeker verder mee :cool:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2424
De laatste tijd niet veel tijd of zin gehad om te gamen, maar ben nog steeds bezig met Catherine. Ben nu 1 trophy verwijderd van waar ik 6 jaar geleden ben gebleven op mijn oude account. Alles wat er nu nog bij komt is goed, maar het is al oké voor mij. Aan de andere kant denk ik wel dat de platinum mogelijk is als ik me wat meer verdiep in het puzzelen. Is ook wel geluk mee gemoeid.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2425
Kolm wrote: 05 Nov 2021 22:52 Ik raad je wel aan om de game niet halverwege te laten liggen voor een paar jaar... Dat had ik gedaan en dan net bij een heel lastig gevecht. Gevolg: In dat gevecht heb ik alle moves opnieuw moeten leren en dat was niet echt motiverend om door te gaan :|
Dat is inderdaad het grootste risico bij dit soort games :shh: Zeker als ge voor trophies al direct op een bepaalde moeilijkheidsgraad wilt spelen. Ik ben nu al bijna een jaar geleden gestopt met Jedi Fallen Order, waar de combo's en moves ook heel belangrijk zijn, maar gelukkig kan ik die game verderspelen op een lagere moeilijkheidsgraad indien nodig :-"

Re: Wat speel je op dit moment?

2426
Far Cry 6: Focus nu even op de Vaas DLC en dan vooral het grinden van geld voor wapen upgrades. Daarna dan nog de special operations trophies, maar echt leuk vind ik die dingen eigenlijk niet...

Trine 2 Complete Story op PS4: De PS4 game op mijn lijst waar ik al trophies van had maar waarbij het het langst geleden was dat ik een trophy gehaald had: 2013. Volgens mij ook 1 van de eerste PS4 games die ik ooit gespeeld heb maar slechts 2 levels uitgespeeld. Kijken of het lukt om af en toe een level te doen en zo de game af te werken :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2427
Kolm wrote: 21 Nov 2021 14:34 Far Cry 6: Focus nu even op de Vaas DLC en dan vooral het grinden van geld voor wapen upgrades. Daarna dan nog de special operations trophies, maar echt leuk vind ik die dingen eigenlijk niet...

Trine 2 Complete Story op PS4: De PS4 game op mijn lijst waar ik al trophies van had maar waarbij het het langst geleden was dat ik een trophy gehaald had: 2013. Volgens mij ook 1 van de eerste PS4 games die ik ooit gespeeld heb maar slechts 2 levels uitgespeeld. Kijken of het lukt om af en toe een level te doen en zo de game af te werken :)
En is die Vaas DLC nu de moeite?

Ik ben aan Deathloop begonnen en ben super aangenaam verrast. Daarom eens de reviews gaan opzoeken en IGN geeft deze 10/10 :eek:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2430
Eindelijk eens aan Erica begonnen. Zeer speciaal spel. Je kan een app downloaden op je smartphone om het te spelen en dat werkt eigenlijk beter dan de controller.
Volg wel een walkthrough (je moet 5 à 6 keer het verhaal doorlopen). Eerste verhaal afgerond. Speciale ervaring wel zo met echte acteurs. Zit wel vlot in elkaar.
Image