Re: Wat speel je op dit moment?

2671
@Kolm: heb even moeten opzoeken wie die Viper boss weer was. Heb er inderdaad ook last mee gehad. Het is des te zoeter als de cutscene dan afspeelt.
Tis alweer een hele tijd geleden, maar ik herinner mij geen problemen met de trophies. Die cloaked stealth kill kan ik mij zelfs al helemaal niet meer herinneren :lol:
Chapeau dat je toch nog wacht met de platinum te unlocken.

@FGras: dat huisje is een grind. Ben je paar uren mee zoet. Jammer, want ik kon de DLC wel pruimen van Bugsnax.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2672
@NTGSruler: Ik was ergens halverwege ook verbaasd dat ik die cloaked trophy nog niet had want had dat wel paar keer gedaan. En toen nog is opgezocht en toen heb ik het nog minstens 1 keer volgens de regeltjes gedaan...
Maar ach, in missie 2 is er een makkelijke plek om dat een paar keer te proberen dus we komt wel goed :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2674
@Kolm

In chapter 3 werkt die methode niet. Je hebt niet direct toegang tot de hele map en je moet al stuk of 4 bosses verslaan totdat je bij de laatste bloem bent. En dat is toch al zo'n 3 a 4 uur. Ik moet alleen die laatste bloem nog maar de boss lukt nog niet op nightmare. Hopelijk is de bloem nog dicht
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2675
Ouch... Heb je wel meerdere savefiles? Al zou het dan nog klote zijn om na 3-5u erachter te komen dat je dat allemaal opnieuw moet doen in de hoop dat het dan wel lukt :/

Zelf ben ik nu Broken Age begonnen. Een game die ooit bij PSPlus zat. Een point-and-click puzzle adventure.

Enige minpuntje is dat ze supertraag praten in gesprekken en dat je niet per zin kan skippen zoals meestal het geval is maar enkel het hele gesprek in 1 keer. Door de ondertitels is het in zo'n games vaak mogelijk om gewoon die ondertitels te lezen en dan de zin te skippen zodat je de volgende zin kan lezen en niet helemaal het gebrabbel moet uithoren. Vooral omdat ze in veel van die games extra traag lijken te praten ofzo, maar hier is die mogelijkheid er dus niet :(
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2676
Ja ik gebruik zeker meerdere saven. Begin nieuwe chapter maak ik altijd nieuwe save. Zit nu dus in chapter 3 en heb 25 uur op de teller. Das teveel om opnieuw te doen.
Guide van de bloemen is ook niet meer 100%. Devs hebben wat bloemen verplaatst. Nog wel in het zelfde gebied. Heb de guide van chapter 1 en 2 gevolgt en toch 2 bloemen extra gevonden die nier vermeld staan dus misschien toch meer dan 100 bloemen in de game.

Edit:
Boss verslagen en bloem was te collecten
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2684
Sanity penguin wrote: 24 Jun 2022 08:20 Maneater (ps4)

Niet zo makkelijk vind ik, al spelen de controls daarin ook een rol.
Iets wat ik lang niet begreep/doorhad bij de controls is dat je je haai kan draaien als je in de lucht bent met rechter(?) joystick waardoor je net voor je dubbel jump nog een beetje de richting kan aanpassen waarin hij springt.

Dat is soms wel nodig om hoog genoeg te kunnen springen. Dit gaat overigens alleen in de lengte (boven/beneden) en niet in de breedte (links/rechts).

Ik begreep lange tijd niet waarom hij plots ondersteboven was in de lucht en naar achter sprong => blijkbaar trok ik onbewust hard aan die joystick in mijn pogingen om hoger te springen...
Image
cron