Re: Wat speel je op dit moment?

2687
Sanity penguin wrote: 24 Jun 2022 21:12 Intussen adult en level 16. Beduidend veel leuker nu :lol:
Je had het waarschijnlijk al door, maar weet dat je in het begin bij een nieuwe regio niet meteen alles (makkelijk) gaat kunnen pakken tot je verder in de game en dus groter bent. Ik weet dat ik in de eerste regio superlang bezig ben geweest voor een license plate en als ik gewoon gewacht had tot het einde, dan had ik misschien niet eens moeten springen om ze te pakken :L:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2688
Kolm wrote: 24 Jun 2022 22:33
Sanity penguin wrote: 24 Jun 2022 21:12 Intussen adult en level 16. Beduidend veel leuker nu :lol:
Je had het waarschijnlijk al door, maar weet dat je in het begin bij een nieuwe regio niet meteen alles (makkelijk) gaat kunnen pakken tot je verder in de game en dus groter bent. Ik weet dat ik in de eerste regio superlang bezig ben geweest voor een license plate en als ik gewoon gewacht had tot het einde, dan had ik misschien niet eens moeten springen om ze te pakken :L:
Ja, dacht ik al wel. Paar keer geprobeerd toen maar vrij snel opgegeven. Heb die alligators van die eerste zone ook gelaten tot een later moment.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2689
Kolm wrote: 24 Jun 2022 22:33
Sanity penguin wrote: 24 Jun 2022 21:12 Intussen adult en level 16. Beduidend veel leuker nu :lol:
Je had het waarschijnlijk al door, maar weet dat je in het begin bij een nieuwe regio niet meteen alles (makkelijk) gaat kunnen pakken tot je verder in de game en dus groter bent. Ik weet dat ik in de eerste regio superlang bezig ben geweest voor een license plate en als ik gewoon gewacht had tot het einde, dan had ik misschien niet eens moeten springen om ze te pakken :L:
Heb ik ook gedaan. Bezig geweest met alle collectibles te verzamelen in de eerste zone, kwam ik tot de conclusie dat het niet mogelijk is reeds alles te verzamelen :L:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2691
Nog steeds medkits rapen in Tomb Raider. 😵‍💫 Krijg stilaan compassie met de mensen van Deliveroo.
Ze komen ondertussen mijn oren uit, maar het einde is in zicht. Alleen moet ik voor de laatste levels blijkbaar meer en meer rapen voor ik een level stijg… Daarnet 1,5 uur bezig voor 3 levels en doe gemiddeld 11 minuten over 20 medkits. 🥴 Nu level 56 dus nog 4 te gaan, maar zal niet meer voor vandaag zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2692
zenmaster wrote: 26 Jun 2022 22:44 Nog steeds medkits rapen in Tomb Raider. 😵‍💫 Krijg stilaan compassie met de mensen van Deliveroo.
Ze komen ondertussen mijn oren uit, maar het einde is in zicht. Alleen moet ik voor de laatste levels blijkbaar meer en meer rapen voor ik een level stijg… Daarnet 1,5 uur bezig voor 3 levels en doe gemiddeld 11 minuten over 20 medkits. 🥴 Nu level 56 dus nog 4 te gaan, maar zal niet meer voor vandaag zijn.
Het had waarschijnlijk sneller geweest om 1 van je onderdanen (lees: kinderen) in te schakelen en daar de andere manier mee te doen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2693
Kolm wrote: 27 Jun 2022 00:10 Het had waarschijnlijk sneller geweest om 1 van je onderdanen (lees: kinderen) in te schakelen en daar de andere manier mee te doen :lol:
🤣 ja… Ik heb het een keer geprobeerd. Maar dan moet ik de hele tijd instructies geven en duurt het twee keer zolang precies haha. Ik ga nu gewoon elke dag een half uur of een uur spelen deze week zodat ik daar al vanaf ben voor mijn verlof. 😂 Wat dan nog overblijft is redelijk makkelijk en daar moet ik eerst nog mensen voor vinden. 🤔

*kuch kuch* amai die hoest blijft maar zitten
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2695
@zenmaster: Ik kan normaal wel helpen maar ik geloof dat ik de PS3 versie enkel op disc heb en dus maar 1 extra kan zijn.

@NTGSruler: Rise of the Tomb raider heeft zenmaster ook nog wat co-op dingen open staan zie ik. Overigens zit die DLC er al gewoon bij de anniversary edition en hoef je niks apart bij te kopen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2698
Super, bedankt alvast allebei 🙂👍🏻

@ruler: Rise of The Tomb Raider is ook goed. 😁 Zoals Kolm zegt, daar moet ik inderdaad nog de volledige co-op DLC doen. Die waar ik nu mee bezig ben is de eerste, de reboot. Je hebt Tomb Raider (op PS3 en opgekuiste versie op PS4, maar je kan geen crossplay doen met de multiplayer volgens mij), Rise of the TR en Shadow of the TR.

Het is niet dringend, maar goed om weten al dat jullie willen helpen. 👍🏻👍🏻
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2699
Huh. Ooit ook een bij plus gekregen? Deze namiddag start ik mijn PS3 eens op en check ik mijn lijst eens. Kan zijn dat ik hier weer verwar met die Rise of TR.

@Zenmaster: Rise of TR stond nu niet direct op mijn lijst te spelen games :think: Maar is mss goed, weer wat uit mijn comfort zone kwa games. Maar ik beloof niks :D

Ik check straks eens voor die eerste TR. En die doe je op PS3 hé toch?
Image
cron